Spring naar bijdragen

donderdag 8 januari 2009


blacky

Aanbevolen berichten

Ik schrijf nu ook onder een ander zijn ip-adres omdat mijn eigen provider er tijdelijk uit is, so what? Dat Blacky een ban heeft is volslagen belachelijk, moderators! Geloof het bijna niet.

An, dank je voor de humoristische samenvatting.

En Rudy, dank je voor je antwoord. Je ergens over verbazen vind ik een van de levensvoorwaarden, dus dit geeft mij weer moed voor de toekomst. Soms denk ik wel eens, waar gaat het allemaal heen, die dagelijkse routine, ik word er gestoord van! Leven wil ik, maar niet met drank.
Maar dit kleine musje van een berichtje van jou (tsjlp!) geeft me weer moed.

Wingchun voor jou heb ik bijna geen woorden. Vrijheid omdat je weer drinkt. Ja ja. Je leek me toch zo intelligent, maar blijkbaar alleen cerebraal. Wens je veel goeds in jouw vrijheid.
Hoe ver zijn je lever en je hersencellen al heen?

En verder ben ik toevallig ook een beetje uit mijn doen. Eerst Orleando. dan Wingchun. Je raakt toch betrokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
kirky

zou het zinvol zijn om massaal mailtjes naar tactive te sturen , dat we blacky terug willen , ik zit er aan te denken om ook een mail te sturen


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....platmailen!!!! Tsss...begin me rebels te voelen. We want Blacky back!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Drie bannen Spud!!


Ik zal wel iets verkeerds gezegd hebben.


Ben nogal kort van memorie!!




Ik weet het niet, ik ben doorgaans erg mild!



Maaruh.... hoe kon je je terugkombetoog dan schrijven als je kort van memorie bent? :huh:
Ik zal het nooit meer doen ofzo? Ookal weet ik niet wat... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, ga jij eens een wonder verrichten en voor twaalven naar bed. Hmmm? Het is alweer te laat.
Ik ga ook opslomen en veel dank voor het delen.
Van de angst en de hoop die we hebben. Want we zijn eigenlijk niets anders dan gewoon maar mensen op weg van iets dat we niet wilden naar iets dat we willen bereiken. En daar over aan elkaar vertellen.
Huh, veel te serieus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Drie bannen Spud!!


Ik zal wel iets verkeerds gezegd hebben.


Ben nogal kort van memorie!!




Ik weet het niet, ik ben doorgaans erg mild!

Hum....was zeker toen je nog Temper als middlename had!
Soothe blijkt toch helend gewerkt te hebben :D

Zo, enough. Ga eens ouderwets een kruik opwarmen....lekker mijn eeltvoeten mee verwarmen. Wie weet, barst er die van de hitte dan gewoon af....kraaaaaakk!
Nighty, nighty :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van Blacky zal wel snel opgeklaard worden, tijdens mijn vakantie in Ommen ben ik ook ingelogd geweest vanaf een andere pc en soms doe ik dat ook vanaf mijn werk, nooit wat van gehoord...

Winchung, ik snap je wel, al klopt het niet, ik zit met hetzelfde te worstelen, heb even een AdB dip, want met drank op kon ik veel meer, en durfde ik veel meer, had ik meer lol, had ik het idee dat ik de mooiste dingen kon maken.. alleen tijdens de ontnuchtering de volgende dag kostte dat me zoveel energie om van bij te komen dat ik niks meer kon en lamlendig in bed bleef liggen en nog dagen depressief was., het eerste mis ik, het tweede mis ik niet. Ik vind het momenteel ook best lastig dat die drankgedachten weer de kop op steken. Het niet drinken is gewoon geworden, de strijd is gestreden, de trots neemt af, 1,5 jaar AdB, en 1 jaar compleet droog. Misschien had ik teveel verwachtingen van het leven zonder drank. Toch gaat het nu zoveel beter met mij dan toen ik nog wel dronk, vind het alleen even erg saai.

die twijfels zal iedereen wel hebben bij tijd en wijle maar ik weiger om aan de drankimpuls toe te geven, want ik weet ook dat als ik wel ga drinken dat het schuldgevoel daarover gewoon te groot is en dat kan ik nu al helemaal niet gebruiken.

dus drink ik niet, en bagger ik verder en weet ik dat het ook allemaal weer beter gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...