Vie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik schrijf nu ook onder een ander zijn ip-adres omdat mijn eigen provider er tijdelijk uit is, so what? Dat Blacky een ban heeft is volslagen belachelijk, moderators! Geloof het bijna niet.An, dank je voor de humoristische samenvatting.En Rudy, dank je voor je antwoord. Je ergens over verbazen vind ik een van de levensvoorwaarden, dus dit geeft mij weer moed voor de toekomst. Soms denk ik wel eens, waar gaat het allemaal heen, die dagelijkse routine, ik word er gestoord van! Leven wil ik, maar niet met drank.Maar dit kleine musje van een berichtje van jou (tsjlp!) geeft me weer moed.Wingchun voor jou heb ik bijna geen woorden. Vrijheid omdat je weer drinkt. Ja ja. Je leek me toch zo intelligent, maar blijkbaar alleen cerebraal. Wens je veel goeds in jouw vrijheid.Hoe ver zijn je lever en je hersencellen al heen?En verder ben ik toevallig ook een beetje uit mijn doen. Eerst Orleando. dan Wingchun. Je raakt toch betrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Misschien helpt het ook als jij een nieuw wachtwoord aanvraagt Spud....enfin, duidelijk een vergissing. Doe haar de groeten en mocht Tactive niet reageren gaan we gewoon collectief staken Gaan wij de moderator bannen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ja, dan komt het goed, dat is geen echte ban.Komt door de ip adressen!Komt weer goed!!Zal met het opschonen te maken hebben.Wij willen Blacky terug! Moderatoren!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Aha slogan: "Bom de Ban!!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Weten jullie dat ik vandaag een wonder ga verrichten?Ik ga naar bed en dat voor 12 uur. Nou ja, eer ik er effectief in lig, zijn we wel een kwartiertje verder.WELTERUSTEN EN TOT MORGEN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkyzou het zinvol zijn om massaal mailtjes naar tactive te sturen , dat we blacky terug willen , ik zit er aan te denken om ook een mail te sturen Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....platmailen!!!! Tsss...begin me rebels te voelen. We want Blacky back!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Waarvoor heb jij eigenlijk een ban gehad Soothe? Kan me dat bijna niet voorstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Die vond ik dan nog wel grappig Har! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Mensen, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Kirky, niet zo opgewonden. Het is geen ban, in de strikte zin.Dan krijg je een E-mail. U bent voor 14 dagen of een maand verwijderd.Het inloggen is geblokkeerd, dat is iets anders.Een foutje in de regie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkyhar , alleen de onterechte Tuurlijk! Tenzij Geer als badman terugkomt...lache! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Hihihi, de ban in de pan.. Heb daar nog ooit eens een weblogje overgeschreven. Maar toen liep het helemaal uit de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Drie bannen Spud!!Ik zal wel iets verkeerds gezegd hebben.Ben nogal kort van memorie!!Ik weet het niet, ik ben doorgaans erg mild! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Mooi Kirky, ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik ga eens net zo verstandig doen als Corinne en Trees. Welteruste en nu voor het echie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkysoothe , opgewonden raak ik doorgaans van andere dingen . Een Nerdin? Sorry kan het ook niet helpen, dat icoontje hé :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheDrie bannen Spud!! Ik zal wel iets verkeerds gezegd hebben. Ben nogal kort van memorie!! Ik weet het niet, ik ben doorgaans erg mild! Maaruh.... hoe kon je je terugkombetoog dan schrijven als je kort van memorie bent? Ik zal het nooit meer doen ofzo? Ookal weet ik niet wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Corinne, ga jij eens een wonder verrichten en voor twaalven naar bed. Hmmm? Het is alweer te laat.Ik ga ook opslomen en veel dank voor het delen. Van de angst en de hoop die we hebben. Want we zijn eigenlijk niets anders dan gewoon maar mensen op weg van iets dat we niet wilden naar iets dat we willen bereiken. En daar over aan elkaar vertellen. Huh, veel te serieus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 quote: Originally posted by: SootheDrie bannen Spud!! Ik zal wel iets verkeerds gezegd hebben. Ben nogal kort van memorie!! Ik weet het niet, ik ben doorgaans erg mild! Hum....was zeker toen je nog Temper als middlename had!Soothe blijkt toch helend gewerkt te hebben Zo, enough. Ga eens ouderwets een kruik opwarmen....lekker mijn eeltvoeten mee verwarmen. Wie weet, barst er die van de hitte dan gewoon af....kraaaaaakk!Nighty, nighty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Zoiets Har! Oh ja de ouwe man.Pas op hè! Ik voel me een jonge haan! Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik zei dat mijn bijdrage onmisbaar voor een goed functioneren is. Zoiets denk ik.Daar kan je alle kanten mee uit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Yes, my cock is still standing (up) .....at six o clock....kukkkkelukkku Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Dat van Blacky zal wel snel opgeklaard worden, tijdens mijn vakantie in Ommen ben ik ook ingelogd geweest vanaf een andere pc en soms doe ik dat ook vanaf mijn werk, nooit wat van gehoord...Winchung, ik snap je wel, al klopt het niet, ik zit met hetzelfde te worstelen, heb even een AdB dip, want met drank op kon ik veel meer, en durfde ik veel meer, had ik meer lol, had ik het idee dat ik de mooiste dingen kon maken.. alleen tijdens de ontnuchtering de volgende dag kostte dat me zoveel energie om van bij te komen dat ik niks meer kon en lamlendig in bed bleef liggen en nog dagen depressief was., het eerste mis ik, het tweede mis ik niet. Ik vind het momenteel ook best lastig dat die drankgedachten weer de kop op steken. Het niet drinken is gewoon geworden, de strijd is gestreden, de trots neemt af, 1,5 jaar AdB, en 1 jaar compleet droog. Misschien had ik teveel verwachtingen van het leven zonder drank. Toch gaat het nu zoveel beter met mij dan toen ik nog wel dronk, vind het alleen even erg saai.die twijfels zal iedereen wel hebben bij tijd en wijle maar ik weiger om aan de drankimpuls toe te geven, want ik weet ook dat als ik wel ga drinken dat het schuldgevoel daarover gewoon te groot is en dat kan ik nu al helemaal niet gebruiken.dus drink ik niet, en bagger ik verder en weet ik dat het ook allemaal weer beter gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 Har, los jij dat even op!Dat kan je goed, ik ben met stomheid geslagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 8 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2009 en ga ik ook braaf uitloggen want gisteren zat ik dus nog tot 4 uur achter de pc en dat is echt niet goed voor mij, hele dag een beetje een katergevoel want dat hoorde voor mij echt bij het drinken (nachten doorhalen)trusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden