Spring naar bijdragen

goedemorgen


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Vie. Dat wat jij beschrijft, heb ik 's avonds. onder een heldere sterrenhemel de hond uitlaten en bewust genieten ipv zwalkend een blokje om. Heerlijk!
Marjo..ik heb de schijn tegen me, met de @#$%&&^%$ verslaving. Maar hoe boos hij soms ook wordt, manlief is wel altijd bij me gebleven en heeft me nooit laten vallen. Steunt me ook enorm en hoewel ik het op die momenten anders zie, heeft hij ook wel weer gelijk. En ja, we hebben mindere periodes gehad, maar dat is ook logisch. We willen wel samen blijven, dus vecht ik tegen de alcohol en hij doet alles wat hij kan. Volgt ook therapie, teneinde mij te kunnen begrijpen en als ik het moeilijk heb, dat is hij er. En de kinderen, daar geniet ik nu dubbel en dwars van.
Niemand heeft ooit gezegd, dat dit makkelijk zou zijn. Maar ik ga liever nuchter door het leven, want dan leef ik tenminste en word nie "gestuurd"door die stomme alcohol..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando: voor mij hoef je geen excuses te maken, je hebt het zwaar genoeg :present:
Ik hoop gewoon dat je hier blijft schrijven en ons durft te vertrouwen dat we het
goed met je voorhebben.
Dus nu geen schuldgevoelens he? daar wordt je ook niet beter van.

Zo nu sluit ik verplicht af, want ik wil even doorstomen.
Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier Houtje. Voel me een bibberend hondje die vandaag naar buiten moet. Voor de laatste keer door die grote stad crossend (sorry Soothe: ik háát die stad).

Had gisteravond knallende ruzie met zoon en dat doet verdriet altijd bij mij.

Maar ik ga. En zet door. En breng Tina mee. Ze weet het al hoor, ze hoorde het aan mijn stem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de herkenning van wat ik gisteren laat nog schreef, en An, zo herkenbaar, savonds dan werken mijn hersenen ook dubbel en wil ik nog van alles doen met als resultaat dat ik veel te laat naar bed ga, gisteren viel het mee, maar toch nog na 1 uur. Ik houd het nog wel bij de inslapers, gewoon omdat ik als ik niet goed slaap sochtends ook al in die avondstand kom, de hele dag door hyper en geen grip op mezelf kan krijgen, geen afstand kan nemen en door ga denderen met het resultaat dat ik niet meer kan voelen. Wat dat betreft was drank een medicijn om weer af te dalen, alleen degene die ik dan werd was ik ook niet eigenlijk, dan ging ik zonder angstgevoelens over mijn grenzen...

maakt niet uit, ik drink niet en ik rouw daarover en dat mag!

Ik ga zo naar mijn werk, mijn laatste thuisklus afwerken en dan is het daarmee even helemaal afgelopen en stuur ik iedereen die wat van mij wil weer door naar mijn werk, dat geeft mij veel meer rust. Ik heb inmiddels zoveel thuisgewerkt dat ik er een mooie computer aan over heb gehouden, een imac, maar het is het niet waard geweest want heeft me ook mega veel energie gekost.

Anjo, fijn dat je naar de dokter gaat. Ik wens je veel succes!

Orleando, het moeilijke van mensen met borderline en borderline kenmerken is dat alles zo heftig binnenkomt, ook hulp vragen is niet onze sterkste kant. Ik raad je aan om te kijken of er ergens in je omgeving dagbehandeling is, dat kan je doen in de schooluren van je kinderen en kan je echt enorm helpen om er mee om te leren gaan. Het heeft mij enorm veel geholpen.

zo, en nu de hond uitlaten, camera mee, en daarna naar mijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh, aha...een hondje ipv Senseoapp. :D Daar word je inderdaad ook wakker van. Leuk, wat is het er voor een? Of begrijp ik het verkeerd, kun je met zo'n "hondje" koffie verkeerd zetten? :huh:

Blacky, Blacky!!!!! We denken aan je!

Hoi An, géén drankfeest dus. Goede keus en jouw volle recht :present:

Marjootje, nog steeds in gesprek met God? Ja, ik gebruik dus (nog) diazepam maar hoor eigenlijk meerderen zeggen dat het een slaapmiddel is. Grmmmpf begin er uitgeslapen de dag mee...
Wat is nou het verschil tussen een kalmeringsmiddel en een slaapmiddel?

Morning Pipchen, twents welvaren :)

Orleando...wat bedoelde je dan met bont en blauw? Iets is heel vreemd aan je verhaal. Mij is het iig zoals An ook zegt, niet duidelijk.

Vogel, goeie start!

Ik heb dat nou ook...ben zelfs beter bevriend geraakt met A. dan toen we een relatie hadden. M. is helemaal buiten beeld, maar dat is ook okee. Kom overigens genoeg lief vrouwvolk tegen...zelfs virtueel :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, Houtje, Houtje... juichen we hier met ons allen om je aan te moedigen.
Nee kan ik me voorstellen dat een knallende ruzie met zoon er in hakt, zeker nadat je laatst schreef dat alles thuis stabiel en vredig was. Maar ik heb zo'n idee dat jullie daar hartstikke veel van elkaar houden.
Bij mij vroeger thuis werd er nooit geknald, alleen een ijzige stilte. Dan zou ik toch de knetterende ruzies prefereren, hoe erg ze ook zijn. Als je dat een troost is.

Orleando, wat mij betreft zijn excuses ook niet nodig. Je was gewoon wat vaag gisteren en tevens alarmerend. Dan breng je heel wat teweeg.
Leuk dat je dat gevoel deelt, van die sterrenhemel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Orleando vrouwtje,

Als je niet gedronken hebt, sorry dan! Het is het ontrafelen van een zin, wat me dat deed denken.
Druk je dan wat zorvuldiger uit A.U.B.

IK ben bont en blauw, als ik drink slaat hij me! Dat valt maar op één manier uit te leggen,
maar een interpretatiefoutje, oké dan!!

Beste, waarom zou ik boos zijn, zonde van mijn energie! Jij behoort tot de categorie, die niet wil en niet moet drinken, dan lees ik dat het weer mis is, dat vind ik zonde!
Dus, ik ben begaan met Orleando!!

Knobbeltjes in de borst, daar weet ik alles van! Zonder je op stang te willen jagen,vind ik het niet verstandig, onzorvuldig met afspraken om te springen!!

Beste Orleando, houd de drank uit de buurt en laat je nooit maar dan ook nooit meppen!!!!

Een lieve groet van Soothe.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi met mij

Even een kleine update

Met gaat best goed met het niet drinken, ik hou het bij 1 biertje deze week.

Maar er speelt wat anders ik heb last van spanningen met het mee schrijven hier, en merk dat het niet goed voor mij is, ik durf mij niet open te stellen, ervaringen uit het verleden spelen hierbij een rol, en
het schrijven is alleen nuttig voor mij, en dit forum juist, als ik open durf te zijn.
Ik maak daarom de keuze, om weer in de meelees modus te gaan, voor de komende tijd.

Ik hoop dat daar begrip voor mag zijn.
En doe zo nu een dan wel eens een groet.

Iedereen groetjes

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, ik was gisteren behoorlijk over m'n toeren door alles...had jullie er niet mee moeten lastigvallen...Maakt me verdrietig te lezen, dat ik jullie kwets. Goed ,ik had het moeilijk en van het een kwam het ander, maar daar had ik jullie niet mee mogen opzadelen...:(

Wat die diazepam betreft, ik kreeg die 4 keer per dag tijdens de opvang. Het is een spierverslapper, maar het maakt je ook rustiger (tijdens de afkick tril je dan minder bijvoorbeeld). Daarnaast kreeg ik tinamine en magnezium.
Nu slik ik elke dag multivitamine van Kruitvat en dat bevalt prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeden morgen

heb even bij gelezen en kwam een paar keer het woord oxazepam tegen
voor velen een slaapmiddel en rust gever

an en ik geloof anjo hadden het hierover

hebben jullie wel eens van valdispert extra sterk gehoord of gelezen
het is een natuurlijk produkt en niet zo verslavend als andere middelen
het helpt je ook sneller inslapen en door slapen

zelf werkt het bij mij geweldig samen met het drinken van een goede nachtrust thee ( te koop bij de beter theeverkopers)
ongeveer een uurtje voor dat ik op bed ga drie kopjes nog even lezen in bed en zes tot acht uurtjes later weer wakker fris als één hoentje zegt men dan
maar het is zo

hoop dat jullie en anderen erwat aan kunnen hebben

grt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, je bent een voorbeeld voor mij. Heb ik al eerder geschreven en dat meen ik nog steeds. Je doet me aan iemand denken tijdens mijn opvang. Bedoel ik dus positief. Ik ga hier geen namen noemen, maar god, wat heb ik die jongen (jongen, hij was ouder dan ik) zien groeien..En jij staat al meer dan een jaar droog, Soothe. Dat wil ik ook!! De rest van m'n leven geen drank meer. En tot nu toe lukt het me aardig. Soms moeilijke momenten, maar dan ga ik wat anders doen; afleiding.

Soothe: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal!!
Eerst en vooral bedankt allen voor de verwelkomingen gisteren! Dat heeft me deugd gedaan, ook het weer eens zolang hier vertoeven deed me goed!
Vandaag zal ik minder aanwezig zijn, straks vertrek ik naar de markt, lekker verse groenten kopen! Dus dan alles kuisen, snijden en invriezen!! Ook naar m'n ma die mijn haar weer een nieuw kleurtje zal geven! En om 18u moeten we bij vrienden zijn om nieuwjaar te vieren, we gaan grieks eten, mjammie!!!
Maar ik kom hier wel even piepen:D

@orleando, blij te horen dat het weer goed met je gaat!

@houtje, ik heb ook een puber die soms het bloed vanonder mijn nagels haalt!! Ik kan dan zo aaaarrggghhh... zijn!! Ruzie is nooit leuk en meestal ben jij degene die er het langst last van heeft, hé?

@Vie, mooi gezegd!! Het leven is sowieso mooier met een helder kopke!!

@An..Bepaalde personen hebben me ooit gezegd dat loslaten nodig is om te kunnen vasthouden..tja, daar had/heb ik het ook verdr@aid moeilijk mee.. niet iedereen is gelijk, hé!!

@marjo, iedereen heeft warmte en liefde nodig, vooral als je iets die je dat gevoel gaf (namaakwarmte dan wel) uit je leven bant!!

@anjo, fijn om te horen dat het goed met je gaat!!
Enne, ik begon me na een tijd dokters lopen en geen resultaat soms ook een hypochonder te voelen, maar hé, wie kent zijn eigen lichaam het best?? Pijn is altijd een symptoom die aangepakt moet worden!

Zo, nu even wat lezen en dan dik ingepakt naar de markt want brrrrr wat is het koud!!
Liefs van knuffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...