FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 An, mag ik vragen waarom geen behandeling? Zijn er weinig aanvallen? Is er al bloedonderzoek gedaan? De oorzaak kan ook in de organen liggen, bv de lever. Ppfff jongens, het lampje is hier uitgegaan....Ben moe!!!Ik ga nog maar een rondje met de honden doen en dan douchen!
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Fish: volgens de arts heeft ze te weinig aanvallen om te gaan behandelen.Tina: het menselijk brein is slim en dat van jou al helemaal.Zeker het lichaam heeft herstel nodig en de geest bewaart het wel even.Kirky: wauw.... proficiat
albertina Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Nou An, ik denk er precies zo over.Alles op zijn tijd.
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Mien waar is mijn feestneus... :moon: Wing ik had ook ruim vijf jaar niet gedronken. De ontgoocheling was groot bij mij, tot het besef komen dat het niet 'weg' is.Ik heb er lang over gedaan hoor. Maar zolang je je maar niet overgeeft aan die zooi, kom je er wel.
antonia Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Woman ik vind de naam voor je winkel heel erg leukkort, hip, pakkend. Niet meer veranderen nu hoor. Deze naam is oke.
Tatum Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Welke naam is het uiteindelijk geworden?
Otje Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Fair & Funky!Leuk nieuws voor het weekend. Zaterdagmiddag oefenen voor een demo van doggydance en s'avonds een buikdansfeest Ik ga gelukkig met een vrouw mee die niet drinkt dus geen gevaar
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Amy Housewine :moon: Ik zou niet met háár gaan trouwen, hoor, Wing!
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Heb je al een oogje op iemand?Of heb je iemand in het oog?
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Liever broodje nuchter dan zo stoned als Broodje
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Wingchun: ik heb het ook heel zwaar gehad. Heb internet therapie gevolgd en die zeiden precies het goede tegen me. Hier op het forum werd ook telkens weer opgevangen. Want telkens ging ik weer in de fout, alle hoop was eigenlijk gevlogen. Ik merk nu ik wat langer droog sta het beter gaat.Blijven geloven in jezelf.Woman: super top naam!!! echt heel leuk, zou zo naar je winkel willen.
Har Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 @ Bako, wacht verwacht je om 0.41? Adam reageerde om 0.47....lijkt me toch een uitnodiging om wat aan Help??? toe te voegen voor Antonio. Beetje onzin om op die tijd meer te verwachten en is een belangstellende reactie dan niet voldoende? Kan je effe niet volgen.Ooh, vergeet bovenstaande maar, je had niet goed gelezen Tsja, dat krijg je als ik jouw reactie naderhand pas lees Aah Woman, je hebt 'm....de naam voor je winkel. Klinkt goed, bekt lekker Succes met je toko!An, op de "vlucht"? Wat is dat nou! Gaat het (nog) over jouw besluit van niet bij dat feest aanwezig te zijn? En zijn reactie daarop? Vragen staat vrij....toch?Tina, lijkt me inderdaad nogal een traumatische indruk achterlaten zo'n 2 uur hulpeloos op de vloer liggen...en dan die pijn. Fijn dat je bij Houtje bent, kun je het ook delen.Komop Wing! Je geest verzint natuurlijk allerlei omwegen waarom je drank wel als inspiratiebron nodig zou hebben. Dat je het als demper gebruikt bij het schilderen is nog niet zo gek dfoor je tricky mind bedacht, die gremlin lacht zich rot. Weet je, gremlins zijn nog slimmer dan alkies ....moet je gewoon een trap onder hun donder geven en niet mee argumenteren; is namelijk ongewenst volk Zo bijgelezen ende geantwoord.Ooh bijna nog iemand vergeten, maar ja tis inmiddels een ouwe koe...draadje van gisteren. Weinig forumtijd gehad.Vie, je leert toch voor domina? Zie niet in door dat te benoemen dat ik je in een hokje douw, was ook verder niets mee bedoelt en kon zo gauw niets anders over jou bedenken. Heb het maar afgedaan door te zeggen dat IK het maar zei want je neemt de dingen wel eens hoog op, blijkt wel weer.Was toch wel duidelijk dat ik een ieder hier maar vluchtigjes wou omschrijven....korrel zout en zo.Btw ik neem mezelf wel serieus, jullie ook en daarom toch nog maar even de opmerking dat ik je een felle tante blijf vinden, die sterk de neiging heeft om de ander de les te lezen....oh pardon, feedback te geven. Enfin, lijkt me een geschikte eigenschap die je goed bij je opleiding past. Succes met je verdere studie!Héhé, nou snap ik Corientje wat beter. Wat een gedoe zeg om op bijna iedereen een antwoord te geven
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Wat me opvalt aan deze internetbehandeling is dat mijn behandelaar altijd erg positief en complimenteus is. Erg bemoedigend. Dat werkt erg prettig. Maar qua alcohol erg strikt! Dat was ook de bedoeling....
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Wat een mooie versie Wing, van dit nummer!!
Har Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Oh ja Kaia, fotootje naar je gepeebeet!
Har Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 quote: Originally posted by: wingchunNummer één op de kandidatenlijstWelke kandidatenlijst Wing?
Mai Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Hallo!Nu zou ik dus eigenlijk heel moe moeten zijn!Ben ik niet. Dochter gaat op avontuur!Een wonderbaarlijk avontuur dat middelbare school heet!Ik zit er helemaal vol van. Zou zo mee willen.Montessori of Impulse! Loslaten! Vertrouwen! Het kind in ontwikkeling op weg naar grote hoogten. Wow.De ontdekking van jezelf! Het leren ZELF te doen!Ik ga meeeeeee!!!!! Pip. Mijn kronkel.Laten kronkelen?Of nog wat zeggen?Nou ja, ik ga er wel iets mee doen!Waarom voelde ik dat zo!Even een Montessori gedachte:FOUT IS JE VRIEND!
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Niet zo snibben, Wingetje....
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 ik ben wel moe!ik ga dan ook naar bedmorgen lange dag werken....Weltruste allemaal!
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 snibben is voor vrouwen.alleen vrouwen mogen snibben.
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 ze heeft nu geen life meer helaas.....
FishermansFriend Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 ik ga nu naar bed, anders ga ik morgen tegen iedereen snibben!
An Geplaatst 15 januari 2009 Rapport Geplaatst 15 januari 2009 Har: je bent nog steeds niet de ouwe.Fish: die positieve benadering had ik juist nodig. Ik praatte mezelf dusdanig de grond in dat ik alleen daarvoor al moest drinken. Ik kon mezelf gewoon niet onder ogen komen. Vreselijk is dat.En dan een hulpverlener hebben die nu net het goede eruit kan halen.Wing: mooi zeg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden