Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 januari

An

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, ik heb dus een finacieel probleem. Ik verdien gewoon niet genoeg om zelfstandig te kunnen leven. Ik doe nu ontzettend zuinig, maar als er wat onverwachts gebeurd ben ik de klos.

Ik zit ook nog met dat kl*te ADSL-abonnement wat het dus niet doet hier, maar waar ik wel elke maand voor betaal. Mijn fout is dat ik te weinig gereageerd heb, ik had nog vaker moeten bellen naar hun, en brieven moeten sturen. Ben dus nu met een brief bezig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dank je, ja dat is dan een lening meen ik, die bijzondere bijstand.
Meer werken wordt lastig, ik doe ook nog een studie (Toegepaste Natuurgeneeswijzen voor Hond en Paard) waar ik meer tijd aan moet besteden, verder heb ik geen energie meer over. Ik hoop dat ik op niet al te lange termijn wat bij kan verdienen met eigen adviespraktijk of ergens werk waar ik wat meer kan verdienen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Zoals Pippi al zegt: je kunt het jezelf ontzettend moeilijk maken met het stoppen of je kunt Librium of diazepam pakken als het te moeilijk is. En ik heb Librium gehad voor de opkomende paniekaanvallen en Refusal, tja daar zit ik nu weer aan. Als ik die slik, is alcoholinname, zelfs in kleine hoeveelheden al zeer ziekmakend. Dan is de keuze makkelijk en sjoemelen is wel heel erg ongezond.
Maar als je het nu moeilijk hebt, Wingchun, kruip dan lekker onder je dekbed. Voor veel alcoholisten zijn de avond en de vroege nachtelijke uurtjes de zuiptijden. Ideaal om in zelfmedelijden te zwelgen.
Heerlijk bedje duiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, Pippi, ondanks alle goeie raad heb ik ook twee jaar onder die zelfopgelegde tantaluskwelling geleden. Ach dat minderen of afbouwen, het leidde er eigenlijk toe dat de zucht alleen maar aangewakkerd werd. En als ik dan al eens mijn doelstelling had gehaald, dan vierde ik dat met een extra glas (want ik was toch de baas!? :wacko: ) of ik was heel erg teleurgesteld dat ik toch nog zoveel dronk dat ik voor de volgende periode mijn rantsoen forser omlaag bracht, en dat lukte dus geheid niet.
En ik heb ook zeven kleuren gesch*ten toen ik mij door het forum had laten overtuigen om te stoppen. Paniek, paniek, bang bibberend enz.
't Stoppen viel allezins mee, het was gewoon zo duidelijk als een klontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van buikdansfeest, wat tof zeg. Helemaal uit mn plaat gegaan. Ik had me voorgenomen om tenminste 1 x te dansen, nou ik heb drie uur lang op de vloer gestaan, iedereen trouwens. Je wordt gewoon meegezogen. Het dak ging eraf.
Er werd wel alcohol geschonken, maar ik was met mensen die niet drinken dus dan krijg je ook niet aangeboden. Wel zo prettig.
Kan helaas geen foto laten zien want er staan andere mensen op en da mag nie.
Dit verslaat echt elke kroeg, elk housefeest waar ik ooit geweest ben. Best party ever. Wat een passie en vuur. Heerlijk !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...