Spring naar bijdragen

Zaterdag 17 januari


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon: GoedeMORgen!!!! :rose: 'k dacht 'k zal ook weer eens wat van me laten horen.
Hier alles goed, beetje beperkt tot werken en stofzuigen maar ja je hebt soms van die weken.
Drank raakt steeds verder op de achtergrond, is eigenlijk steeds minder relevant in mijn simpele leventje.
Heb maar heel summier mee kunnen lezen en leven de laatste tijd... maar dat kan ook wel eens goed zijn. Toch?
Gelukkig gaat het iedereen naar omstandigheden redelijk wel als ik het allemaal goed begrijp.
Marjojo stuitert nog, Wing leeft en leert, Tina klimt uit het dal (nou ja, klimt...), Tasseke en Bako gaan goeoeoed, Pip zit aan de demakeup, Anjo accepteert wat ze niet kan veranderen, An heeft een knop gevonden, Kirky moet nu sneller leren typen, Black is back... nou ja sorry hoor maar ik kan niet iedereen en alles noemen, da's gewoon teveel.
Maar ik wil proberen om vandaag een beetje mee te leuteren.
Tussen de klusjes door dan, hé.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

is het jullie ook al opgevallende dat ik een beetje te mellow ben dan misschien dingen opschrijf die ik anders niet op zou schrijven? Wat misschien net iets over het randje gaat.
En nee, we zitten aan de thee, liters thee. Zal je zien, kan ik zelfs daar geen maat in houden en moet ik op zoek naar een nieuw forum; thee de baas.:D
Ik vermoed dat het de valium is, gelukkig is het nu handteerbaar en ik neem maar een tablet per dag.
Kan je zien hoe melig ik ben omdat ik de Royal We gebruikte lig ik nu dus totaal in een deuk. We, nee ik zit achter op pot thee.
Fijn griepje trouwens, al die arme kindjes die ziek zijn of gaan worden.

Blacky, ik ga nu even toespreken alsof je een dochter van mij bent. Je hebt een jaap in je hand en nu ga je lekker smerig hout hakken, misschien heb je ook een sceptic tent die je nu zou kunnen legen?
Hoe lang is het geleden dat je een Tetanus vacinatie hebt gehad? Ga NU naar de Eerste hulp zodat ze het kunnen ontsmetten en verbinden, misschien heb je wel een hechting nodig. Dan ga je naar de apotheek en koop je van die plastic handschoentjes, die kosten geen drol en dan bescherm je hand tegen infecties
en zijn comfortabler dan afwashandschoenen. en IBRUFEN 500 want een snee in je hand kan bijzonder veel pijn doet. Wat je nu doet is een infectie uitnodigen en zoals ik ook al zei; een vinger is altijd handig om te hebben.
Dus wees nu even niet zo koppig want ik maak mij echt ongerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog zo'n gedachte, of gevoel.
Wat ik laatst had..

Tijdens een zwangerschap of bevalling hoef je niets te doen.
Nou ja, hard werken. Maar je bent opeens een oermens.
Je hoeft niet te denken. Je voelt wat je moet doen.
Ik liet alles los. Er was niets om me heen.
Ik zat heel diep in mezelf. Dat vergeet ik nooit weer.
Blij, dat ik dat mocht meemaken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat herken ik ook!

dat lel van mij is alweer bijna 17 maar voor mijn gevoel is het als de dag van gister.
leeg gevoel, je lichaam neemt de taak over. inderdaad de mooiste ervaring van mijn leven.

het is maar goed dat ik daar nooit verslaafd aan ben geworden, complete adrealne kick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar eigenlijk he, die directe band wat je voelt en dat beschermende.

moeder en dochter lagen samen in bed te duimen en ik had alleen maar jij bent van mij!
wilde niet dat anderen haar verzorgde, knuffelde of bekeken.

nog steeds niet, ik moet er niet aan denken dat mijn taak straks overgaat op een vriendje...
ach moeder gevoelens, loslaten ?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mezelf ook wel een beetje Wing.
Wist niet dat ik het had.

Net een 1 minuut gesprek met de vader.
Er moet hard gewerkt worden.
Ik vroeg, en qua emotie?
Hij: Ik heb nooit zo'n sterke emotionele kant gehad.

Alweer vertrouwen. Gek.
Maar de reden is duidelijk. Klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sorry marjo

was even met de vaatwasser in de weer!

ik denk dat loslaten de moeilijkste emotie is die we hebben!
er wordt ons van kindsaf aan al geleerd om vast te houden, alle kaders, gewoontes, normen en waarden worden ons aangereikt maar wie zegt dat het voor ons juist is?

daarom is het ook zo moeilijk om los te laten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook lekker, geen gravings, geen gremlins, af en toe een glimp maar dat gaat nergens over. Het gaat zoveel makkelijker dan de vorige keer. Toen heb ik het toch een beetje geforceerd, Ik was gestopt om mezelf te overtuigen dat ik wilde stoppen. Toen ben ik weer begonnen, maar ik was eigenlijk al overtuigd.
Drank is gewoon verwoesting, er gaat altijd wel iets kapot of je raakt iets kwijt ......
Snel mn koffie naar binnen slurpen en dan hop naar doggydance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...