safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako het lijkt wel alsof je een excuus zocht zo.Ik bedoel maar wat er gebeurde op het forum was vervelend voor Floortje en Marieke en voor BB.Jij vond het niet te vatten maar dat is toch geen reden om te gaan drinken?Je hebt maar 1 lichaam ga die niet zitten vergiftigen meid.Dat is niemand niets en het forum niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako, wil je contact met ons houden.Wij willen je allemaal helpen.maar jij maakt de keus.Come on !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 BAKO!!!!!Niet drinken gaan!!!!!Je bent zover!Schreeuw, brul, huil, jank...ALLES wat je wilt. Maakt niet uit!Kun je met iemand praten?Bellen. Of hier.Niets is het waard!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ja vanmiddag in de galerie liet ik mijn tekeningen zien aan de kunstenaars.Vond het doodeng maar ze hadden erom gevraagdEn toen kreeg ik wonder boven wonder hele goeie complimenten over mooi kleurgebruik en originaliteit. En goeie tips dat ik met ecoline moest gaan werken.De volgende keer zal een van hun een papier voor me spannen op een houten plank zodat ik wat kan oefenen.ja dat is het leuke van die galerie, heel ongedwongen en ook tegelijkertijd een werkplek voor kunstenaars uit de buurt.Heb zelfs aan een tekening gewerkt de hele middag.En toen enthousiast thuis mijn verhaal vertellen aan mijn man die al jaren roept je moet er meer mee doen.Nou toen winkelen en van alle kanten riepen de drank flessen me tegemoet: VIEREN, VIEREN, VIEREN!!!Maar ik heb ze gewoon keihard uitgelachen.Ik wil dit gewoon met mezelf en mijn eigen emoties beleven en niet in een roes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 soms komt het forum ineens te dicht bij ook als je thuis benteen excuus om te drinken heb ik niet nodig als ik ga dan ga ikinderdaad,door mijn aanmelding heb ik mij kwetsbaar opgestelden ineens is er een link en word het forum een bedreigingnu ben ik enorm getriggerd,heel moeilijk om hier mee om te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Gewoon uitzitten Bako, goed voelen wat je voelt, desnoods opschrijven.Alleen zo kom je erachter wat triggers met je doen en waar die emotie je pijn doet.Wat er precies is wat je wil doen drinken.Machteloosheid misschien, controle verlies??Zit je drankzucht gewoon uit, het duurt nooit langer dan een half uur.Daarna voel je je sterker!Blijf schrijven zodat we weten dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Het is moeilijk Bako.Soms is het heel moeilijk.Geef je over. Buig mee als bamboe in de wind.Je mag praten. Hoeft niet. Weet je, het gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Adam gekkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Wat nou Wing alleen geiten toegestaan als jij daar zin aan hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako, gaat het nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Dank je MarjoDank je Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Het zijn wel heel goeie slogans van de AA die als je ze leest misschien toch een trigger kunnen omdraaien.Bovendien geeft het Spud wat om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Alles goed Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Dank je woman maar ik heb net melk gehaald en anijs bbbbrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Daar zit veel waarheid in Spud en als je al langere tijd droog staat zoals Bako komen dingen met emoties veel harder binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Bako, dit forum is net als het echte leven, in het echte leven is dit dus ook een trigger voor je die je altijd weer tegen zult komen. Het mooie van het forum is dat je er over kan schrijven en dat je kan kijken hoe je het anders kan voelen. wat ik niet prettig vind is dat je de onrust hier aangrijpt als excuus om te mogen drinken, daarmee veroorzaak je ook weer schuldgevoel bij anderen die vreselijk hun best doen om jou gerust te stellen en te weerhouden van het drinken. Je kan nu gewoon lekker gaan tetteren en schijt aan alles hebben of je kan de fles die nu open is verder leeggooien in de gootsteen en eens onderzoeken of je op een andere manier met de onrust hier om zou kunnen gaan. De keuze is aan jou.Ik werd net gebeld, vergadering vanavond, hoef er niet echt bij te zijn maar de visitekaarthouderdoosjes (leuk galgjeswoord) voor de buurtborrel zijn binnen en ik heb die ontworpen, dus wil ze toch eigenlijk wel graag zien .. dus ik ben even weg.. jaja even zeg ik dan, zal wel weer later worden, we zullen zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Dat dronk ik ook vaak Albert.Kun je lekker op slapen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Adam en Safi,Ja, zo schrijf je snel een forum vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 kijk nu naar twee flessen die geopend zijnhet is nog steeds niet iesiemaar wie is baas?net mijn lief aan de foon gehadmiddelste dochter zal zo bellenwat een malle mensen toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Spud?Ben jij al vanaf 11 2007 bezig om van de drank af te komen en heb je er nog steeds zin in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ik ben het met Tapas eens en ga ook wat nuttigers doen.Bako het is aan jouw, drinken of door de gootsteen.Volgens mij weet je het wel,toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Okay! Bako!!!!! Ben blij dat je contact met je familie hebt!Hou vol hoor! Je kunt het!De zooi de baas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Stoppen met die stomme lange berichten, heb je echt niks aan. Raak er de kluts van kwijt.Overduidelijk dat we hier met een heel aantal mensen zitten die het harstikke moeilijk heeft.En dat vind ik harstikke rot voor jullie.Mij hielp b.v. door op langer termijn te denken. Nu zou je er misschien lol aan beleven, maar morgen wil je toch weer opnieuw beginnen.Een beetje volwassen houding proberen aan te nemen en nog eens bedenken WAAROM je ook alweer niet meer wilde drinken.Of ga gewoon vroeg naar bed. Lekker douchen, verwarming aan en kop onder de dekens.De trek gaat over. Stel je voor dat er een grote golf aan komt zetten die langzaam over je heen gaat, maar die golf trekt zich net zo langzaam weer terug. Hehe.... weer even rust in de bol.Vandaag telt en de dag is bijna om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 Ha die An,En hoe gaat het met jou vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2009 ja dank je Marjoik verbaas mij er over, want ik ben nog nooit eerder gestopt met drinken, dat ik zoveel herkenning zie na deze site een beetje bekeken te hebben. (wijn drinken als limonade en limonade als wijn ) ik ben ook zo`n nat nek en vreetbuien `s avonds met drank maar nu ook nog, ben pas 3 dagen bezig hoor, dus ik weet waarschijnlijk nog niet eens waar ik over praat. oh ja iedereen zit ook aan de thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden