CPAS Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 He, he, het is niet mijn kookdag, maar zoonlief had vanmiddag onderweg naar huis shoarmavlees, -broodjes en knoflooksaus gekocht. Je voelt 'm al, mede-ouders, ja, of ik zo aardig en lief wou zijn om dit klaar te maken vanavond.Dat is nu precies wat ik nu ga doen. Ik zie jullie later.OK, OK, totaal overbodige informatie, maar ja, anders zien jullie mij ingelogd, stellen allerlei vragen om dan later te zien dat ik niet meer ingelogd ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 mijn man zal zeggen,ik leef mee met de mens die jou dwars ligtheb ook met de provider gesteggeld en men heeft bakzeil gehaaldwaarom heeft onze middelste een opleiding met veel kennis van recht gevolgd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Brrrr ik had het hartstikke koud in bed, vannacht maar een extra dekje toevoegen. Ben moe, nog omkleding voor het buikdansen en de hond uit. Dikke trui uit de kast plukken. Waait het nog zo erg ?? Lastig met de plu....Ik ga wel iets eerder naar het buikdansen dan kan ik daar nog rustig een kop koffie drinken. Als ik er eenmaal ben is het weer superleuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 log effe in om mede te delen dat vannacht mijn ex schoonmoeder , maar ook moeder voor mij vannacht overleden is drinken doe ik niet grt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 sterkte bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky, sterkte.Heel veel kracht en liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 BlackyIk denk aan je, stay strong:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky kijk even in je email Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky, sterkte vrouwtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hoe vaak er geen woorden zijnZijn ze nu op Hier kan geen woord iets meeTerwijl het gevoel beukt Blacky, ik wens je alle kracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky: wat te zeggen tegen je Blacky. Ik heb er geen woorden voor.Is ze plotseling overleden, of was ze ziek?Ik wens je veel moed toe om al deze zware verliezen te kunnen dragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Lieve Blacky,Het zou niet mogen. Dit is echt te veel. Ga naar een kapel en steek kaarsjes aan en vraag dan waarom?Niet eerbiedig waarom maar gewoon waarom? Blijf gewoon doorvechten voor jezelf. Je bent echt niet alleen. Ik ben er, niet dat je veel aan mij hebt maar je bent meer dan welkom om morgen met mij mee te vliegen of een andere keer.Ik wens je sterkte maar ook boosheid toe, boosheid geeft namelijk de kracht tot vechten.Liefs,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hallo VeerleWelkom hoor ik kan je overal nog niet zo goed mee helpen want ik ben aan mijn vierde dag bezigMaar waar het ook maar enigszins kan, ik HELPen blijf kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Bako wat vreselijken heel goed dat je naar het overkoepelend orgaan bent gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Sterkte Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 En aan allemaalZE ZIJN (NOG) NIET GEWEEST!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hallo heb ik mijn eigen forum en ben ik hier alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hoi AlbertHet is hier somber en triestIk denk dat iedereen in gedachten bij Blacky isIs het gepast om het nog over iets anders te hebbenIk volg maar weer mijn gevoel, of het nou wel of niet "kan"Ik dacht ook aan jullie, de pas gestoptenhoe gaat het, trek je het nog een beetje?En als ze komen, voel je je sterk genoeg?JJ, hoe gaat het? Ik zag je even ingelogd.Rosan, alles weer onder controle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Hoi KirkyMijn schoonouders zouden vanavond even 2 flessen van mijn favoriete drank komen brengenen ik ben bezig met mij vierde droge dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 MarjoIk heb het ook gelezen van Blacky maar schuif net aan dus zal ze later misschien nog het berichtje lezentja wat moet je op zo`n moment nou allemaal zeggen? jij bent de deur niet meer uitgegaan voor een paar boodschappen omdat het regende, niks mis mee hoor.Maar bij haar is het nu ijskoud van binnen neem ik aan en voorlopig niet warm te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 ja mijn idee Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Blacky, ik heb berichtjes teruggelezen en zie dat jij wel heel veel op je nek hebt gekregen de laatste tijd: STERKTE!Marjo, bedankt voor je hulp vanmiddag; ik heb het gelukkig onder controle kunnen houden. Bedacht me dat het wel een beetje te makkelijk was om aan de verleiding toe te geven, dus heb de gremlins de rug toegekeerd. Zit nu aan een kopje Sterrenmix van Zonnatura, ook lekker en daar slaap je natuurlijk 10x beter op AlbertRemmo; ook ik zit op mijn 4e dag, heb al wel een paar keer eerder stoppogingen ondernomen, maar tot nu toe helaas zonder definitief resultaat, dus we gaan er voor!Duik vanavond op tijd in mijn mandje, hou het droog allemaal want buiten is het al nat genoeg,groetjes,Rosan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ja, Dat doet mij pijn.Blacky is hier ons Blacky.Ze heeft veel verloren in korte tijd.Dat valt niet te bevatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 sorry maar dat wist ik nieten dan toch volhouden niet te drinken? wat een beproevingen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden