Spring naar bijdragen

donderdag 22 januari

albertina

Aanbevolen berichten

He, he, het is niet mijn kookdag, maar zoonlief had vanmiddag onderweg naar huis shoarmavlees, -broodjes en knoflooksaus gekocht. Je voelt 'm al, mede-ouders, ja, of ik zo aardig en lief wou zijn om dit klaar te maken vanavond.
Dat is nu precies wat ik nu ga doen. Ik zie jullie later.
OK, OK, totaal overbodige informatie, maar ja, anders zien jullie mij ingelogd, stellen allerlei vragen om dan later te zien dat ik niet meer ingelogd ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Brrrr ik had het hartstikke koud in bed, vannacht maar een extra dekje toevoegen.
Ben moe, nog omkleding voor het buikdansen en de hond uit. Dikke trui uit de kast plukken. Waait het nog zo erg ?? Lastig met de plu....
Ik ga wel iets eerder naar het buikdansen dan kan ik daar nog rustig een kop koffie drinken. Als ik er eenmaal ben is het weer superleuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Blacky,

Het zou niet mogen. Dit is echt te veel. Ga naar een kapel en steek kaarsjes aan en vraag dan waarom?
Niet eerbiedig waarom maar gewoon waarom? Blijf gewoon doorvechten voor jezelf. Je bent echt niet alleen. Ik ben er, niet dat je veel aan mij hebt maar je bent meer dan welkom om morgen met mij mee te vliegen of een andere keer.
Ik wens je sterkte maar ook boosheid toe, boosheid geeft namelijk de kracht tot vechten.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albert

Het is hier somber en triest
Ik denk dat iedereen in gedachten bij Blacky is

Is het gepast om het nog over iets anders te hebben
Ik volg maar weer mijn gevoel, of het nou wel of niet "kan"

Ik dacht ook aan jullie, de pas gestopten
hoe gaat het, trek je het nog een beetje?
En als ze komen, voel je je sterk genoeg?

JJ, hoe gaat het? Ik zag je even ingelogd.

Rosan, alles weer onder controle?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo

Ik heb het ook gelezen van Blacky maar schuif net aan dus zal ze later misschien nog het berichtje lezen
tja wat moet je op zo`n moment nou allemaal zeggen? jij bent de deur niet meer uitgegaan voor een paar boodschappen omdat het regende, niks mis mee hoor.
Maar bij haar is het nu ijskoud van binnen neem ik aan en voorlopig niet warm te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, ik heb berichtjes teruggelezen en zie dat jij wel heel veel op je nek hebt gekregen de laatste tijd: STERKTE!
Marjo, bedankt voor je hulp vanmiddag; ik heb het gelukkig onder controle kunnen houden. Bedacht me dat het wel een beetje te makkelijk was om aan de verleiding toe te geven, dus heb de gremlins de rug toegekeerd. Zit nu aan een kopje Sterrenmix van Zonnatura, ook lekker en daar slaap je natuurlijk 10x beter op :lips:
AlbertRemmo; ook ik zit op mijn 4e dag, heb al wel een paar keer eerder stoppogingen ondernomen, maar tot nu toe helaas zonder definitief resultaat, dus we gaan er voor!
Duik vanavond op tijd in mijn mandje, hou het droog allemaal want buiten is het al nat genoeg,
groetjes,
Rosan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...