Rosan Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ik log ook even in vandaag, want ik heb een afschuwelijk trekmoment....Kom uit mijn werk, ben moe en voel drang om te ontspannen....Zit nu aan de de kiwi/sinaasappelsap van AH en hoop dit vol te kunnen houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Rosan, dat kunnen van die giga triggermomenten zijn!Als je nu ook eens lekker wat ging koken. Tussendoor wat snaaienen vooral veel water en sap tussendoor. Kun je daarna lekker ontspannenje hapje eten. Eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Computer gaat weer tutten. En ik moet nu naar de winkel.Rosan, niet gaan drinken hoor.Zoek afleiding! De trek verdwijnt!Kom op hoor. Het gaat je lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Drank is een pseudo ontspanner. hoe meer je kunstmatig ontspant,hoe slechter het lichaam het zelf kan.Ga een lekker hapje maken, muziekje erbij. Wat zou er mis kunnen gaan?De trek verdwijnt wel weer. Beetje acceptatie. het is niet anders.Brand is erger!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ik ga uiteraard mn best doen, bedankt voor de steun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Mooi!Dan nu; Hop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Dit is eerder geplaatst, maar wel mooi op deze troosteloze dag!!Dus, Willem Wilmink!Achterlangs De meeste treinen rijden achterlangs het leven. Je ziet een schuurtje met een fiets ertegenaan. Een kleine jongen is nog op, hij mag nog even. Je ziet een keukendeur een eindje openstaan. Als je maar niet door deze trein werd voortgedreven, zou je daar zonder meer naar binnen kunnen gaan. Zodra de schemer was gedaald, was je niet langer meer verdwaald. En je ontmoette daar niet eens verbaasde blikken. Je zou toch komen? Iedereen had het vermoed. Ze zouden even haast onmerkbaar naar je knikken, want wie verwacht is wordt maar nauwelijks begroet. Je zou je zomaar aan hun tafel kunnen schikken en alle dingen waren plotseling weer goed. Zodra de schemer was gedaald, was je niet langer meer verdwaald. Je hoefde daar geen druppel alcohol te drinken, want grenadine zou smaken als cognac. Je zag het haardvuur achter micaruitjes blinken, er kwam een merel zitten zingen op het dak. En die paar mensen die je nooit hebt kunnen missen, kwamen daar binnen met een lach op hun gezicht. Je zou je voortaan nooit meer in de weg vergissen, je deed het boek van alle droevenissen dicht. Maar ach, de trein is doorgegaan en kilometers daarvandaan.Ter ontspanning op deze ook wel sombere dag! Ik word er bloed nerveus van. Hond moet ook nog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ja, Herman van Veen zong het Soothe.Mooi! Gewoon naar buiten Hop! Windhangen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Pokkeweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Soothe: lekkerbinnenzittenweer joh. Komop maak er wat van. Verander wat je KAN veranderen.Rosan: ik heb ontdekt dat ik dan gewoon moet gaan eten.Door alcoholmisbruik zijn je hersens ook door de war.Dus je denkt trek te hebben in drank, maar dan heb je b.v. gewoon dorst of honger, alleen weten we het dan niet.De trek trekt weer over. FF doorbijten, voel je zucht maar gewoon, het is vervelend, maar het gaat over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Poncho aanZuidwester opHond goed vasthouden...Kom op Soothieboy!Straks weer lekker bij de kachel.Muziekje, boekje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Jij bent een Friese taainagel. Ik ben vrij delicaat.Denk ineens aan Friese nagelkaas, met kruidnageltjes.Dat is een droge hap.Je ziet ,ik verveel me!!Doeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Vervelen zit echt tussen de oren hoor. Kijk ns om je heen, zat te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Taainagel... Huh!Wat een gezwam ouwe. Ik smelt al bij een drup regen....Nu ga ik.Echt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Lekker helder Wing!Houden zo!! Eerste laten staan enzo!Gelukt met de rolletjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Cjips!Ik denk dat we vissticks etenmet gebakken aardappeltjesen een salade.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Niet te licht over denken An.IK heb in de winter altijd een terugval, melatonine te kort.In september, als de zon zich minder vertoont, begin ik het al benauwd te krijgen.Daar gaan we weer. Blèèèh!!!En zat te doen, dat klopt, het is oorlog hier.De fut is foetsie.Zo, even gejammerd. ACTIE!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Lekker toch Sooth. Ff jammeren!Wat dát betreft ben ik blij met mn AD.Koop een lamp! :light:Klinkt erg lekker Wing!Ben al weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Soothe: geloof me, hoe ik naar de zon verlang, niet te geloven.Ik ben een zon en zee mens, moet ook ik allemaal missen.De dagen zijn lang en donker. Maar we gaan nu wel de goede kant op.Ik vind begin december altijd het ergste, mega dip. Nu zitten we toch alweer eind januari.Als het begin maart is kan het echte leven weer beginnen.Ik denk dat veel mensen mistroostig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Ik denk er trouwens niet ligt over Soothe, sorry zo bedoelde ik het niet.Hier stuur ik je wat puf ............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
veerel Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 hallo,ik ben veerl en heb dinsdag(hopelijk) voor de laatste keer een fles porto naar binnen gegoten;ik heb hier nog nooit iets neergepend maar volg wel al enkele weken jullie berichtjes;wat is een "carving"?Bij mij is het zo erg dat ik geen roltrap meer op durf uit angst om achterover te vallen,gaan al die angsten ooit nog over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 An Weet dat het goed bedoeld is! Zag je de Smiley! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 pff, het gaat gelukkig weer, het moment is over. Eten gemaakt, wasdroger gevuld/was opgehangen en zo direct aan de nassi,eet smakelijk voor iedereen en hou het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 Alleen de hond. Ik doe geen boodschappen!Maak een improvisatie, met macaroni.Paprika olijf ui knofloof, tomaatje+tomatenpuree ham pesto specerijen.Parmesan en eitje erop. Hetkomt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2009 ik[sorry je mag nooit met ik beginnen] ben ,ja hoe moet ik het verwoordenboos ,met stomheid geslagen??afgewezen als vrijwilliger bij een instantie die sociaal denken en handelen hoog in het vaandel heeft staan, omdat ik reuma heber is heel veel wat je kan doen en zeggen ,maar er zijn dingen waardoor of waarom ik stuiterhet heeft een dag geduurd voor het tot mij doordrongmijn haren staan nu recht over eindheb actie ondernomen en het aangekaard bij het landelijk ,overkoepelend orgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden