Trees Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Woman, heb jij met je a.s. bedrijfje gedacht aan een tegemoetkoming van de regering?Effe googlen met "startkapitaal".Ik weet niet of het iets is, maar hé, niet geschoten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Corinne: ik kan ook zo'n soort opsomming maken van vandaag. Idiote dag. Stond al om 5.00 uur op b.v. en aan een stuk door. EN ook nog babysitten! Ook mijn pyama nog niet eens aan en ik wil ook nog niet naar bed. Ik bedenk me dat ik nog een klappertje kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Gelukkig heb ik een hond Honden hechten aan bazenKatten aan hun omgevingDusss....Neem ik gewoon weer een poes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 quote: Originally posted by: TreesCorinne, je wil natuurlijk gewoon al naar bed!!!!! Morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ja Trees, dat zal ongetwijfeld via de cursus besproken worden, maar ik zeker meteen even kijken op je tip, hartstikke bedankt !!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Maar, ik heb de eerste stap al genomen: mijn gedachtenstopper en nu ga ik even naar boven en mijn pyjama aantrekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Wat leuk dat iedereen zo meedenkt :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 @Woman, ja gezellig hè! Als iedereen meedenkt! Ja, als je een goed doel nastreeft, kan het best zijn dat je voor subsisie in aanmerking komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoihoi,goedenavond An, Carolien, Corinne, wingchun, Trees, woman, FishermansFriend, en Marjo!En natuurlijk meelezende forumgenoten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoihoi Gem!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoihoi Carolien !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hee Gemmie!Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Carlolien, mooie illustraties, zeker als je ze in kleur bekijkt!Kruiken in je bed, helpt dat om je te ontspannen? Best een goed idee eigenlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoi Carolien!Mooi dat je nog steeds zo enthousiast bezig bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Carlonien, typefoutje, bedoelde dus: mooie illustraties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 @Carolien: hihi, ja wel lekker dat je die dikke buik dan zo naast je neer kan leggen!Ja, die hittepitten zijn makkelijk! En lijkt me idd erg ontspannend.Goeie vervanger voor jww! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 @Carolien, ben je gehandicapt omdat je op een luchtmatras moet slapen, of kan je niet in in gewoon bed omdat je gehandicapt bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoi Gem!Hoi Carolien!Leuk dat jullie er allebei weer eens zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 @Carolien, klinkt pijnlijk! Het is misschien off topic, maar ik kan het toch niet laten. Omega 3 uit visolie wordt nu gezien als goede ontstekingsremmer bij o.a. artroseklachten. Ik heb het voor mijn honden gekocht, ik heb het nu bijna een jaar, en ze lopen beter dan een jaar geleden! Met name bij mijn teefje nu erg goede resultaten, ze kan zelfs weer achter balletjes aanrennen op het strand! Nooit meer voor mogelijk gehouden!Het is wel spreciaal gemaakt voor artrose, je hebt 2 soorten Omega 3, de EPA en de DHA.EPA werkt het beste tegen ontstekingen van de gewrichten, dus het gehalte aan EPA is uitzonderlijk hoog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik ga ook es slapen.Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hee Carolien Leuk weer eens van je te horen; heb je stukkie uit de boei even opgeslagen, zal het morgen eens lezen. Fijn dat het goed met je gaat Whaaha Spud, lig inderdaad in een deuk....beren zijn ook varkens inderdaad Toch maar boekhouden dan? Heb het hele draadje gelezen maar kan me nu niet meer herinneren op wie ik nog meer wou reageren :$Aan jullie allemaal een groet in ieder geval. Ga zo eens onder de wol.....errug drukke week geweest.Ben moe maar tevreden. Alle spullen in huis voor morgen en een schone gezellige flat....heeft me heel wat uurtjes gekost. VANDAAG ( ) dus met z'n zessen om tafel, alvast mijn 53e vieren Heb er zin in, alle voorbereidingen netjes over verschillende dagen verdeelt en veel hulp van A. gehad. Zit goed in mijn vel en we hebben het knus samen.GroetHarMisschien nog tot forums morgen Aanvulling...die Corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Heb alvast een fijne dag Har!Marieke, mooi op tijd!hoop dat het gezellig was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Har,Dan ben je dus NU al jarig.:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Nee, Corinne maar bewaar de slinger maar tot de 25e....zou ik leuk vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik ga maar eens richting bed. Misschien vind ik wel slaap onderweg.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden