FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik ben vandaag naar mijn zus gegaan in Schiedam. Ze heeft dus net een Natuurwinkel overgenomen, die wordt nu grondig verbouwd, wanden en plafond ging eruit, nu zitten er al heel wat nieuwe wandpanelen in. Verder nog een behoorlijke 'puinhoop' er moet nog veel gebeuren!Boven de winkel zijn ook nog kamers, voor kantoor en als therapie-ruimte. Helemaal boven is de kinderspeelkamer.Ik heb vandaag geholpen met de bestelling en met verven boven. Ik had verwacht dat ik veel harder zou moeten werken, maar dat viel mee. Ik wil haar graag morgen weer helpen, ik zit wel met mijn eigen dingen die nog moeten gebeuren, maar ik ben wel volgende week vrij.Moet nog wel boodschappen doen en de afwas.En....ik moet de honden onderbrengen. Kan bij een vriendin van mijn zus, die kan ze niet uitlaten morgen, maar wil ze wel even in huis. Ze woont alleen een paar verdiepingen hoog zonder lift, dus de honden moeten dan aardig wat trappen lopen met hun oude botten.....en mee tram en trein in, de trein zit Tim niet echt op te wachten......Ik zit dus nog te dubben wat ik zal doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Kirky, waar ken jij de stroopwafels dan van?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 van mijn zus Bach-druppels gekregen die in februari verlopen, ook dure olie met omega 3, 6 en 9 erin omdat het verloopt. Wel heel lief! Veel geld waard allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Corinne, misschien lijkt je een beetje op een kat..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Zou wat zijn he Kirk! Fish, een heel verhaal!Je bent aant klussen? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Mooie naam hè Kirky! Ik heb ze vaak zin optreden, met die mooie staande bas.....leuke meezingliedjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Marjo, ik vond klussen zelf een erg groot woord! Ik wou dat ik meer had kunnen doen! Maar mijn zus gaf me niet heel duidelijke instructies van 'wat te doen'. Beneden in de winkel zelf waren de mannen bezig met de wanden, zag ook niet direct iets waarmee ik kon helpen. Morgen komen de mensen weer de Groente- en Fruitpakketten die besteld zijn ophalen, daar hebben ze sowieso iemand voor nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik ga nu eerst maar afwassen, is hoog nodig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Klinkt gezellig Fish. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hee Woman! lekker gebuikdanst/buik gedanst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Jemig ik blijf opruimen.Pippi, eindelijk bijgelezen en ik lees dat je het heel moeilijk had vandaag, met hyperventilatie en al.Je kan volgens mij moeilijk je emoties kwijt. Of je herkent ze niet goed genoeg bij jezelf zodat de boel 'blijft hangen'.Mij heeft het geholpen als ik zo'n aanval kreeg om na te denken wat ik nu ECHT voel.Door de hyperventilatie ga je je richten op je lichaam i.p.v. de geest.Maar dat zal je allemaal wel weten, maar soms is het goed om daar nog eens heel goed bij stil te staan.Je hebt veel meegemaakt en staat er nog steeds alleen voor. Ik geef het je te doen om alleen pubers op te voeden. Wilde ik je toch even schrijven, omdat je nogal snel ondergesneeuwd wordt door alle vervelende gebeurtenissen van iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 An, dat brengt me op het volgende:Soms denk ik dat ik zo graag alleen wil wonenomdat ik het dan lekker op mijn eigen manier kan doen.Al dat stomme huishouden... Ik vind het vaak niet belangrijk genoeg.En voel me er dan toe gedwongen om het wel te doen.Anders doet iemand anders het met een chagrijnig hoofd.Nou ja. Dat moest ik ff kwijt. Ik vind het gewoon veel belangrijker dat ik gelukkig ben.Kan lopen zingen en dansen en ondertussen tijdens het bakken knoeienmet de bloem...Zonder de opgetrokken wenkbrauwen.Pip! Je bent een lieverd!Ik vatte je bericht over hyper lichtelijk als geintje op.Heb je een pb gestuurd. Kom je nog ff gezelli kleppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Nou, dan ga ik ondertussen maar weer de was opvouwen omdat dat zo hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Marjo: ik kan je wel volgen hoor. Toch vindt het losmakingsproces in jezelf plaats ongeacht hoe de situatie is of met wie je leeft. Ik ben nu niet met het huishouden bezig hoor. Ben al mijn papieren aan het uitsorteren, om plaats te hebben in mijn kast. Zo'n klus die ik afgelopen jaar al had kunnen doen.Een heel jaar heb ik mezelf gewoon de rust gegeven en veel laten liggen.Ik sta er dus van te kijken dat ik er gewoon zin in heb. Als dat niet zo was dan liet ik het even gemakkelijk gewoon liggen.Tja, opgetrokken wenkbrauwen, herkenbaar hoor.Tegenwoordig trek ik me daar niet zo veel meer van aan.Als het iemand niet aanstaat wat ik doe, dan mag dat.Moeten ze zelf weten en dat doen ze zichzelf aan.Soms zeg ik dat ook en het werkt hoor.Ze merken dat het me niet raakt dan stopt het opgetrokkenwenkbrauwengebeuren vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoi allemaal,Ik gedraag me uiterst vreemd vandaag. Ik ben vroeg opgestaan, heb een hoek van de keuken een grote schoonmaakbeurt gegeven vanmiddag, ik heb een pianopartij uit mijn hoofd geleerd, ik heb mijn man geholpen om een deur in de kast te zetten, ik heb een flink stuk gehaakt, ik heb nauwelijks tijd aan de computer besteed, ik heb in een hoek van mijn slaapkamer dozen uitgemest en ik heb nog altijd drang om iets te doen. Ik zit zelfs nog niet eens in pyjama en ik heb helemaal geen middagdut gedaan. Gejaagd en onrustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Corinne, misschien is het de storm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hihi IN de was rollen bedoel je Kirky!An. Het is zoals het is. Het past ook niet hier misschien.Alhoewel onderdeel van het proces. Onomkeerbaar!Klaar. Stoppen Marjo.Neiging te rennen. Morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Gejaagd en onrustig Corinne.Daar kunnen we wel een mooi verhaal over schrijven..Je hebt energie!En je besteedt het ook nog nuttig!Dat is leuk!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Marjo,Energie. Misschien is het dat wel. He, klinkt wel leuk dan.Ik heb nog veel op te ruimen. Vooral de administratie over mijn drankjaren.Daar zie ik erg tegenop, want ik weet dat ik veel geld gedronken heb, maar ben ook bang voor het werkelijke bedrag dat ik omgezet heb in drank. Iig heb ik vandaag ook ruimte gemaakt voor de ordners in mijn kast (oeps nog vergeten bij de opsomming mijner activiteiten).Fish,Ja, stormachtige wind maakt mij altijd wel onrustig.Pippi,Ik begrijp dat je niet goed in je vel zit. Ik ben on line. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 ik ga met de doggies naar buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Corinne, trek vast je pyjama aan! Lekker eerst douchen, alles van je af laten stromen, trots zijn opjezelf en lekker loom worden van de warme stralen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkyik ga me zo in mijn dekbed rollen Is het niet handiger om eronder te kruipen?Moet je eerst dat hele ding opentornen, de vulling eruit halen en er dan zelf in kruipen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Corinne, je wil natuurlijk gewoon al naar bed!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 De taart is bijna klaar.Dan ga ik eerst naar buitenwaar anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hello Marjo,Vanavond helaas geen buikdansen al zou ik het elke avond wel willen hoor !!Gisteravond was de les, en heeeeeel erg fijn ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden