safidepafi Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Niet bij gelezen dus ik kom maar zo de huiskamer binnen vallen en ben ook zo weer vertrokken.Ik wilde alleen even melden dat ik vandaag met nog iemand van het forum bij Alcohol de Baas was.Er werd gefilmd door RTV Oost voor het programma Punt van Zorg.Ik had een interview over mijn alcoholverslaving en ik heb uitgelegd hoe de internet therapie mij gered heeft.Het was erg spannend allemaal en het voelde als een groot avontuur.Ik was minder zenuwachtig als ik verwacht had en het is allemaal heel goed gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik dacht, ik neem mijn basis dan maar mee..Zondag viert mijn vader z'n verjaardag. Dan zie ik héélveel familie, waaronder mijn broer met zijn nieuwe vrouw enálle kinderen. Best wel spannend. Morgen ga ik lekker een dagje wandelen. ff d'r uit.Daarnaast blijf ik ook hier wat hangen. Straks nog lekkereen appeltaart bakken.Ik hoop dat je wat rust in je hoofd krijgt. En je nog een beetjekunt genieten van de rust. Je zal wel veel met je vriendin bezig zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Pip ik las net dat je geen vervanging had ik heb dit nu een paar keer gedaan en het is net een soort YOGA voor je hoofd enheel erg goed voor je creativiteithttp://www.watercolorpainting....aling_judi_russell.htm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Wow! Safi!Fijn dat het zo goed ging!knap van je/jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hihihi Pip het voelde wel een beetje als mijn "five minutes of fame" die iedereen schijnt te hebben.Maar wat ik belangrijker vond is dat ik iets heb kunnen terug doen voor de gratis hulp die ik heb gekregen.Zonder die hulp was ik nu nog een zwaar alcoholist geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Als het andere alcoholisten over de streep kan halen is belangrijk voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Zo en nu lekker met mijn man een vrijdag avond hebben na een langer 'werkdag' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Dat is mooi om te horen Saf!Hartstikke goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Har ik ben er stil van, zo mooi geschreven en waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Orleando en Tasseke heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Goed zo Rosan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Goed zo cpas volhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ja, stilletjes.Hoe gaat het Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 mmm een fles stroopwafels, ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Zo baby weer thuis afgeleverd en op de terugweg kreeg toch zo'n flits van, ik haal een fles.Heel idioot hoor. Ben gerust, ik zit dus aan een fles stroopwafels.Pippi: ik heb nog niks gelezen, val hier zomaar binnen. Ik zal eens kijken wat voor ernstigs je te vertellen had. Niet te ernstig hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Blacky WEER! `t is toch niet normaal meer wat er allemaal gebeurt heel veel sterkte gewenstRudy ook sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Oeps! Druk bezig!Ja, áls ik dan één keer bezig ben...Heb je verhaal ook gelezen hoor Pip.Maar het suddert nog wat na.Kan er nog niet precies de vinger op leggen.Kom straks terug.Eerst appeltjes schillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Oh Wing, bijna 9 uur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Njumnjum deeg is goed... Thé erbij. De rest vd fam uitgelteld op de bankvoor Uri..... Blèèh. Mum goes baking!Kat opt aanrecht....................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Katten zijn dieren en mensen zijn beesten en aan die laatsten hun verstand mag je rustig twijfelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Goeieavond allemaal!!Kirky, ben jij een SP-er? Vanwege de Amazing Stroopwafels! Die zijn er altijd bij met acties en demonstraties!Katten zijn inderdaad erg wijs.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Katten zijn vaak ook erg EIGENwijs.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ze hebben zo hun eigen wijsheid zeg maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ach, Kirky, ik krijg nog wel eens naar mijn hoofd geslingerd dat ik autistische trekjes heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 GOT! Wat heeft die man toch een mooie teksten...Jan Marijnissen? Thé lau!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden