CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Oh, Rudy, ik doe dat toch ietsie anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Vroeger was ik slecht in luisteren.Kwam ik weer tegen alle afspraken in te laat thuis.dan waren de rapen ook gaar.Maar ik moest wel zonder eten naar bed.Ik hou niet van rapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik snap wat je zegt Rudy.Dat vind ik ook. En hij ook.Het is denk ik nog iets ingewikkelder.Het hoofd snapt iets niet uit de basis.Of wil het niet weten.Dus, ik wil opnieuw ontdekken.En weet dat dat kan. De drank is er eindelijk uit.Ik moet gewoon iets vinden waardoor ik uit die volgendecirkel kan breken. Een pikhouweel ofzo. Denk bijv aan een psyciater voor het helpen pellenof een andere therapie waardoor ik dichter bij mijn basis durf te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik doe er wel een sausje over voor de smaak Corinne.Hoe doe jij HET? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Marjo Ik ben zover gegaan tot ik mijn emotioneel kader uit mijn kinderjaren weer herinnerde.Zo ben ik geweest dacht ik.Een goed lachs jong veel plezier in het leven.Die lach en de traan en boosheid uit het verleden heb ik voor dat ze werden verboden door mijn opvoeders terug gevonden.Ik spiegelde mij in de ogen van mijn moeder toen zij mij als baby ter hoogte van haar hoofd tilde en zag haar lachen als ik huilde, kwaad worden als ik plezier had, een blik die medelijden op riep.Toen begreep ik waarom ik zo in de war ben geraakt.Op het verkeerde been gezet.Kijk maar eens wat je nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Raapsteeltjes vind ik dan wel weer lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 belgie is in de rouw vandaag heeft een niet normale man in een kindercreche een slagveld gehouden al minstens 2 kindjes dood , en een kennis van mij rudy aan jou jij weet waar wij mekaar leren kennen hebben de w zijn tweede vrouw is diegene die overleden is ik heb er geen woorden voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 haha ik ook niet, ik kan me nog heugen dat ik nog een heel klein meisje was, dat ik dacht dat mn moeder patatjes gebakken had...bleken het koolraapjes te zijn....jakkie bah ! quote: Originally posted by: rvanthVroeger was ik slecht in luisteren. Kwam ik weer tegen alle afspraken in te laat thuis. dan waren de rapen ook gaar. Maar ik moest wel zonder eten naar bed. Ik hou niet van rapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Gistermorgen was ik naar een AA groep om een 10jarig jubileum te vieren.Door allerlei omstandigheden was ik lang niet meer naar de groep geweest.Wel hier en daar een vergadering meegepakt, maar niet aldaar.Het was een warm welkom het ontroerde me zowaar.Het leek of Ik verjaarde.Het is goed om in die kringen te verkeren.Ook binnen de Aa krijgen mensen de boodschap mee dat ze ongeneeslijk ziek zijn.Hoe ga je daar nu mee om.Liefde is dan toch weer de rode draad door het hele verhaal heen.Hart en ziel erbij betrekken.Ik werd er gisteren mee geconfronteerd.Afscheid nemen.Ondanks de negatieve ervaringen ging ik met een goed gevoel de deur uit.Ik ben blij dat ik dit allemaal nog mag mee maken.Niet meer hoef te vluchten waar dan ook in.zeer waardevol, bedankt.En bedankt voor wat nog op mijn pad komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 tjeezz,ik hoorde het vanmorgen l er werd om half 12 een extra journaal over ingelast, ik was verbijsterd!!sterkte,Ik moet nu op hightime trekmoment boodschappen doen, maar we komen terug met alleen levensmiddelen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Ongelooflijk Blacky, ik ben sprakeloos.pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 deze morgen om 9 uur was ik al bij de begrafenis ondernemer , mooi bloemstukje gekocht in de vorm van een hartje met allemaal mooie rode rozen voor op de kist te leggen dan naar het kamertje waar yvonne lag , ze lag er zo mooi en vredig bij , mijn ouders heb ik niet vast genomen na hun dood , pap kon wel mam uiteraard niet , mijn broer ook niet want ze hadden het geduld niet om te wachten , maar yvonne heb ik een lieve knuffel en zoen gegeven , heb neig gehuild en was blij dat mijn ex bij mij was .............men zou haast verkeerde dingen doen uit verdriet bedoel ik he niet mijn ex want die is echt vliegende op haar liefdeswolk nog allerlei spullen mee uit het oude huis , tn kast en eindelijk mijn aquarium en visjes staat hier mooi ,een misterey in mijn mailbox gisteren is opgelost door een schrijven hier deze morgen , begin echt door te stampen bij psygologe was goed veel gehuild en van mij af gepraat , men overweegt een opname , maar dat zie ik niet zitten , moet nog naar spanje en zou graag naar japan gaan .voor de rest weinig mail behoefte luister veel naar muziek momenteel cafe quijano , en ben sarah brightman aan het downloaden wens jullie een fijne verder zetting van de dag toe , ik ga plat want heb niet geslapen vannacht Anjo buen viaje al zal ik te laat zijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Blacky:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Even op de plaats rust maken.Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Yep. Vastgeplakt in de piekerstand.Ook ff wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 JJ gelukt? Alleen levensmiddelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 JJ is alweer terug,briefje gemaakt en alleen de dingen meegenomen die erop stonden, heb even staan aarzelen...........Welke thee ik nou mee zou nemen het is uiteindelijk AHeigenmerk stJansKruid-melange (aanrader!!) en GoedeNachtrust van zonnatura geworden!!!Dadelijk lekker koken...... Steak, IJsbergsla.GoedeGroet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Okidoki! Dat klinkt goed!De thee ook, lekker!Nu dan op tijd eten, das ook goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Spud! Ik ga tussendoor maar eens een snackje halen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Hoi, hoi,Sinds mijn laatste bericht heb ik veel gedaan. Bijlezen doe ik strakjes, maar nu eerst even mijn wasdroger leeg halen en dan koffie. En zo is, als ik niet oppas, de dag nog om voor ik hem meegemaakt heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Kids al op zolder Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Tonic! Marieke! Met citroen! Heb een gezellige avond!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Komende twee maanden dus weer struisvogel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Nou ja, ook wel es lekker Ben je alleen. Of zijn ze gewoon murw en daarom rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2009 Mooi Pip! Nu gooshe frabba!Ga je nog wat leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden