Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 Januari


bohemia

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Corinne: ik kan ook zo'n soort opsomming maken van vandaag. Idiote dag. Stond al om 5.00 uur op b.v. en aan een stuk door. EN ook nog babysitten! Ook mijn pyama nog niet eens aan en ik wil ook nog niet naar bed. Ik bedenk me dat ik nog een klappertje kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Carolien, klinkt pijnlijk! Het is misschien off topic, maar ik kan het toch niet laten. Omega 3 uit visolie wordt nu gezien als goede ontstekingsremmer bij o.a. artroseklachten.
Ik heb het voor mijn honden gekocht, ik heb het nu bijna een jaar, en ze lopen beter dan een jaar geleden! Met name bij mijn teefje nu erg goede resultaten, ze kan zelfs weer achter balletjes aanrennen op het strand! Nooit meer voor mogelijk gehouden!
Het is wel spreciaal gemaakt voor artrose, je hebt 2 soorten Omega 3, de EPA en de DHA.
EPA werkt het beste tegen ontstekingen van de gewrichten, dus het gehalte aan EPA is uitzonderlijk hoog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Carolien :) Leuk weer eens van je te horen; heb je stukkie uit de boei even opgeslagen, zal het morgen eens lezen. Fijn dat het goed met je gaat :present:

Whaaha Spud, lig inderdaad in een deuk....beren zijn ook varkens inderdaad :D Toch maar boekhouden dan? :P

Heb het hele draadje gelezen maar kan me nu niet meer herinneren op wie ik nog meer wou reageren :$
Aan jullie allemaal een groet in ieder geval. Ga zo eens onder de wol.....errug drukke week geweest.
Ben moe maar tevreden. Alle spullen in huis voor morgen en een schone gezellige flat....heeft me heel wat uurtjes gekost. VANDAAG ( :D ) dus met z'n zessen om tafel, alvast mijn 53e vieren :) Heb er zin in, alle voorbereidingen netjes over verschillende dagen verdeelt en veel hulp van A. gehad. Zit goed in mijn vel B) en we hebben het knus samen.

Groet
Har

Misschien nog tot forums morgen ;)

Aanvulling...die Corinne ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...