Amber Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Al heel lang teveel. Al heel lang te vaak. Al een keer geholpen door Novadic Kentron. 2 jaar niets gedronken. Toch weer begonnen, geen idee waarom Geholpen door AdB, dat was geen echt succes maar de behandeling was ook in een té heftige periode. Toch een tijdje minder en zelfs niet gedronken. Nu weer bij af. Na een 2-daagse kater de moed weer bij elkaar geraapt en opnieuw aangemeld. Minderen is geen optie. Ik moet écht van de alcohol afblijven. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeNoctum Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hoi Amber, welkom. Ben ook nieuw hier, ik deel je zorgen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2011 Welkom terug dan weer Amber en nu nog meer dan toen weet je dat je dit niet meer wilt en wat het je oplevert niet meer te drinken. de kater voorbij! je kunt het net als ik succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 welkom terug Amber. Suc6 voor nu en sterkte met alles wat op je pad komt. Het Forum, de mensen, zoek je een praatje of juist een maatje we helpen je graag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2011 Amber Welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden