vogel Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ha Water, Leuke hobby en nog winst maken ook Ik verwacht dat je mijn melding van de cd van de week van nrc niet geweldig vindt. Is instrumentaal bij sommige nummers heel subtiel vind ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Water: OK DEAL....morgen dus. Ik ga me er eens goed op voorbereiden.Tien peuken apart, op rantsoen. Scheelt ook een hoop geld Water.Ik ga je wel heel streng controleren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 SBS 6 is nu ook leuk hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ik zal eens even gaan luisteren Vogel, ben altijd wel nieuwsgierig.Wil graag weten waarom die muziek dan wel zo goed zou zijn volgens de recensent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 zo zie je maar weer An wat mensen onderling teweeg brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 OK dan hebben we dus een WAC-team of doen we WaAnCo of WaCorAn of AnCoWa of CWA of ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Water, ik trek me van recensies niet veel aan. Moet het echt zelf horen. Ik heb 1 cd van Antony. Hij is apart. Je kunt hem een tijd horen en dan weer een tijd helemaal niet.laat je horen wat je van hem vindt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ja Corinne: de drie musketiers haha. Ik ga het dus ECHT doen. Ik maak wel een tijdschema, anders werkt het niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 't is wel heel jazzy allemaal Vogel... 'k word er eerlijk gezegd een beetje triest van dus het is wel muziek "die wat met je doet". Maar ik heb zelf ook vanalles in de kast staan hoor.Dit zou niet eens uit de toon vallen tussen Billie Holliday en Massive Attack denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Dus niet meer aan je computer roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Nee Corinne... we mogen zeker alleen nog maar onder jouw dampkap paffen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Okee Water, Ben wel blij dat deze muziek jou ook wat doet.Allen, ik ga slapen tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Pippi: nu je het zegt, haha. Ze zijn er inderdaad allebei niet, errug opvallend hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Vinden jullie die hele kleine stukjes chips ook zo erg? dat je er 10 van moet pakken tussen je vingers, dan dippen in de saus, saus vol met stukjes, vingers onder de saus en niks in je mond bijna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 ik heb overigens een dipsausje gemaakt van mayonaise, marmite en cayennepeper lekker pittig vind ik zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ik beloof morgen minder dan 10 sigaretten te roken..... flauw hè.Ik vond stoppen met roken (2003) heel wat makkelijker dan de drank (2005 alweer). Goh, dat is bijna 6 jaar zonder roken. Ik mis het geen moment, de drank soms nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 dat lijkt mij dus andersom Houtjenu nog had ik lege avonden zonder drankdan zijn het lege dagen volgens mij en dat duurt heel lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 zal ik er een fotootje van maken Pippi?volgens mij kan het als kunst aan de muur maar wel eerst laten drogen en het verandert ook nog van kleur op den duurnou is dat abstract of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ja Albert Reno: hier nog zo een, de restjes van de chips in het dipsausje kieperen en dan met je vingers eruit peuteren.Zo, ik pak het serieus aan. Pakje sig. met stikkers voorzien en tijden erop.Ik ga het in ieder geval eens een dag proberen.Zie het als een uitdaging, en dat werkt meestal wel goed bij mij.Ontevreden zijn met wat dan ook is ook niet bevorderlijk voor het stoppen met drinken.En volgens mij is 10 sigaretten toch niet zo ontzettend slecht.Mijn longarts zei dat de grens bij 5 sigaretten ligt, kan dat zo zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ja, foto's van jullie maaltijd vind ik werkelijk heel leuk vermaak! Meen het hoor.Ook van opgeknapte stoepjes en andere creativiteit, leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Pippi: niet te geloven maar waar ik rookte en dronk niet tijdens zwangerschappen. Maar de dag dat ik weer op de been was begon de ellende alweer. In haalslag leek het wel.Nog voel ik de onbegrip bij mezelf, hoe het toch mogelijk was.Ik voelde me zo'n mega mislukkeling en het maar niet snappen.Ja, nu snap ik het dus wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Hallo ik ben net gewend aan een forum en een dagdraad openenhoe krijgen we hier foto`s? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 Ha Wing ... we zaten hier al te fantaseren.... met WIE je aan de wandel was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 hoi Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2009 hoi Spud dank je voor de thee met gember Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden