knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Wow woman, wat zal jij blij zijn, zeg!! Geen harde wekker meer 's morgens!!!
Otje Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Ja niet te geloven he, nu komt alles goed, staat me niets meer in de weg Ik hou nog even een slag om de arm, misschien is ie bij de reparateur en staan ie er over een paar dagen weer, maar morgen even lekker niet
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Ik zelf had op een gegeven moment 5 video's in huis.Waarom eigenlijk.Om de leegte te vullen denk ik nu.Mij een moment gelukkig en blij voelen.De leegte alleen maar kunnen opvullen met materiaal.geen anderen manier weten. Waarom wil jij drank kopen Spud?
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 AR,je werkgever zal blij met je zijn, of werk je voor jezelf?Spud,iets leuks op commando, daar ben ik niet zo goed in.Maar ik blijf jou met alle plezier even aan de praat houden.Weet je al hoe het komt dat je wilt gaan drinken?
An Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Spud: je blijft gewoon met je vingers op de toetsen zitten!!! Je blijft gewoon zitten.JIJ GAAT NIET KOPEN #$@%$# Hier ... een klap voor je bol!!!!!!!!!Zo ik ga naar m'n hutspot. Tot straks.En laat ik het niet merken he Spud #@$% !!!!!!
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Ik ben weg.voor de vrettepot zorgen.tot later.
knuffie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Die dokter kon er hartelijk om lachen maar m'n collega had heel rode wangen, hoor!!Woman, hopelijk is het voor altijd dat die weg is, maar allé, morgen is die er alvast niet!!
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Ik realiseer me net iets wonderlijks, tenminste dat vind ik zelf.De afgelopen maanden heb ik ook last van trekmomenten gehad.Ik moest mezelf dan ook beetpakken en onmiddelijk de zinnen verzetten.Is gelukkig steeds gelukt.Nu kan ik geen kant op, tenminste niet naar de winkel om drank te halen.En het aller vreemdst vind ik toch wel dat ik deze afgelopen weken,sinds mijn beenbreuk begin januari en geen enkel trekmoment heb gehad.Dit realiseer ik me nu omdat jij schrijft dat je drank wilde gaan halen Spud.Rare ontdekking, dat wel.
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Spud je kunt alleen maar rouwen als je niet drinkt.Blij zijn dat je aan je rouwproces kunt beginnen omdat je niet drinkt.Niet drinken heeft veel voordelen.
Vie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Drank kopen Spud? Vriendschappen die overgaan dat is heel erg, zeker als je er op had gerekend dat ze voor vast waren. Waarbij ik wel moet bekennen dat ik een paar vriendschappen zelf heb verpest, door drank.Dus ja, drank werkt niet. Niet tegen pijn en tegen niks, eigenlijk.Leegte, Rudy, voel ik nog steeds wel vaak. En zelfs dat is niet simpel op te lossen door niet te drinken. Slechts een begin. Ook een leuke relatie werkt niet tegen leegte. Het risico is dat je je er aan vastklampt, net zoals je je aan drank kan vastklampen, of aan iets anders waar je je instort.Voor mij is het nog maar aarzelend dit of dat proberen en dan maar eens zien of het enig resultaat heeft. Vrij zijn is nog wel wat meer dan alleen niet drinken. Waarbij ik trouwens niemand wil ontmoedigen, want met drank kom je helemaal nergens.
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Spud,vergeten is de oplossing niet.Door vergeten wordt er niets opgelost.Toen ik weer ging drinken wilde ik ook vergeten,maar wat wilde ik eigenlijk vergeten?Nu ik alweer een tijdje hulp heb leer ik dat hetniet helpt te vergeten.Het helpt wel te verwerken,dat kan alleen nuchter.Sommige dingen die ik wilde vergeten lijken mij nu niet meerde moeite waard om te vergeten.Ik leer keuzes maken om niet meer te hoeven vergeten.Hoe lastig die keuzes soms ook zijn.Ze brengen ruimte in mijn hoofd, die keuzes.en doordat ik meer ruimte in mijn hoofd heb,kan ik toch vrijer leven.
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Berusting Albertina, maakt het leven aangenamer.
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Dat is het goede woord Rudy,berusting.Dank je.
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 hoi!De mexicaanse schotel staat in de oven! Njammie!Dochter eet bij vriendin.Zoon wil nog wat langer nadenken over de jiu-jitsules.Vriendin is weer niet thuis....Joepie Woman!!!!!Spud, gaat het weer een beetje?Tina, mooi!Hier nog steeds hyper en moe tegelijk
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Hoi Spud terug hoorWat zullen we samen es gaan doen? van welke muziek hou je hou je van horror films of actie pittig is je thee maar hou je ook van pittig eten?en wat voor eten mag dat zijn indisch chinees mexicaans thais indonesischheb je een rijbewijs? je lijkt me een type voor een motor klopt dat?nou antwoorden maar
Rudy Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Oh ja Kirky de keuring, ik dacht even aan het forum als stok achter de deur.Volgende vraag wat gebeurt er met je drankgebruik als de komende keuring achter de rug is.waar voor, naar ik aannneem je goed wordt gekeurd.
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Spudje, ik vind het hartstikke goed van je dat je hier komt.De depressie verdwijnt zolang jij niet drinkt.Althans wordt hanteerbaar.Het heeft mij veel tijd gekost en veel tranen.Opnieuw nu weer. Maar de tranen zonder drankdoen je echt veranderen. Huilen is heel goed hoor!Ga je lekker voor jezelf koken zo? Heel rustgevend kan dat werken.Spud, ik ging hardlopen na 4 mnd niet drinken. Dat heeft veel veranderdbij mij. Ik ga echt mijn hoofd leeglopen zoals dat heet.Spudje, je komt er wel! Niet drinken.Het is moeilijk om een vriendschap om zo'n leleijke wijze te moetenverliezen. Maar het is zo. Maar je mag aan je gevoelens toegeven.Weet je wat: Ik houd je even vast. Is dat goed?
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Tjee, Kirky,openhartig dat je dit durft neer te schrijven.Huiselijk geweld onder invloed.Dat lijkt me nog meer een stok achter de deur.Respect voor je eerlijkheid.
albertina Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Even een klein overwinninkje melden.Ik heb voor het eerst in weken weer zelf eten gemaakt.EEn salade welliswaar maar ik ben toch een beetje blij.Weer een stappie vooruit.Pffffffff effe uitusten.Was niet makkelijk op één been.
AlbertRemmo Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 ben thee aan het zetten met zo`n hele rode peper er in wel open gesneden ik ben benieuwd je hoort het wel Spud
Mai Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Spud sterkte!Kirky, je bent goed bezig.Drank heeft bij jou ook zijn sporen nagelaten.Het helpt om erover te kunnen praten.Ben blij dat je het tij hebt kunnen keren.Het is een verdomd goede reden hè!Tientje, ben trots op je!!!!Eetsmakelijk!Klaas is ook weer een stapje verder.Hij ziet aan mij dat delen mij verder helpt.Ik geloof dat ie wat naar buiten treedt.Daar ben ik blij om.
Vie Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Spud, succes vanavond. Vind het ook van de gekke dat iemand tegen jou zegt dat ze is gaan drinken door jou. Dat kan helemaal niet.Albertientje, gefeliciteerd met zelf de salade maken. Ik ga ook eens kijken wat er in de keuken te doen is, al is het zonder krukken.
Anna Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Geplaatst 27 januari 2009 Mogelijk val ik hier als een ongelikte berin middenin een heftige discussie, want ik heb helemaal niets bijgelezen nog. Ben thuis van mijn werk meteen met de potten en pannen gaan rammelen, en daar ben ik nog druk mee.Ik log even speciaal in om An te feliciteren met 3 maanden nuchterheid! Een fantastische prestatie An, en een bewijs dat jij sterker bent dan die duivel die je er steeds onder probeerde te krijgen. Het doet me plezier om dat mee te mogen maken. Ga vooral zo door! Inmiddels heb ik ook vernomen dat er hier geruchten gaan als zou ik met enige regelmaat tussen stinkend en vuil beddegoed slapen. Graag wil ik dat bij deze even ontkrachten. Niets van dat alles! Oplettende lezers zal het reeds opgevallen zijn dat een koortsachtige drukte zich op donderdag en vooral vrijdag van Soothe meester maakt, dus tot nu toe heb ik alles aldaar tiptop aangetroffen.Mocht hierin een kentering komen, dan zal ik de eerste zijn om de hulp van Houtje in te roepen (die dol is op een rit naar A'dam) en het tij tijdig te keren.Nu ga ik weer rammelen, want anders verpietert ons eten. Fijne avond allemaal!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden