Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, bijna 10 uur...Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik kan me heel erg goed voorstellen dat AlbertRemmo niet (direct) reageert of de tijd neemt om te reageren op het berichtje van Trees. Ik heb gisteren vanaf afstand de "discussie" meegelezen en zat werkelijk met gekromde tenen en heb op dat moment bewust niet meegeschreven want ik was behoorlijk boos! Zulke ongenuanceerde berichten naar iemand die juist zo open en positief is op het forum en die zo duidelijk laat merken dat hij de steun van het forum zo waardeert. Ik persoonlijk ben heel erg blij met de inbreng en aanwezigheid van AlbertRemmo, AR mijn steun heb je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
break Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 dank je, safi vroeger lag ik nu al bijna te knorren nu ben ik klaar wakker en lees nog ff verder.lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hoi Trees,Nee ik ben niet onderuit gehaald, zoals ik gisteren al zei, ik begrijp jullie wel.Ik weet niet wie Trees is Jij weet niet wie Albert is, we hebben ons daar een voorstelling van gemaakt, maar kennen elkaar niet.Als jij nou een bepaald iets zou zeggen wat typisch een uitspraak van Will zou zijn bijvoorbeeld en ik heb dat nog nooit iemand anders horen zeggen, dan zou ikzelf toch ook gaan denken?helemaal als er daarna nog zo`n uitspraak kwam wat dat is dus gebeurt.Nogmaals ik neem echt niemand iets kwalijk ook al was het een hachelijke situatie voor mij, en ook al werd ik daar vreselijk kwaad om, ook dat is een reactie op reactie.Natuurlijk heeft het me pijn gedaan niet te kort ook want in al die 48 jaar dat ik op deze wereld ben, heb ik nog nooit iemand bewust pijn gedaan of gekwetst. Ben ik niet van plan ook. Maar het voelde doordat jullie allemaal aan die ander dachten, dat ik jullie op dat moment erg pijn deed, helemaal voor degene die begon met Wie ben jij. Zij èn Marjo waren de eersten die mij vorige week opvingen na twee lege avonden en toen dat gedoe, nou ik zat bijna te k#tsen.Ben er niet van aan de drank gegaan en ja het heeft me de hele dag nog bezig gehouden.Maar laten we het verder nu vergeten ik blijf wie ik ben en wil van de drank af blijvenEn verder is er niemand schuldig, vragen staat vrij en ik BEN blij dat ik antwoord heb gegeven anders hadden jullie niks meer gelooft.Liefs AlbertMag ik jou ook een belangrijke vraag stellen Trees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Albert: goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 En nu tv kijken!! De slimste mens!! Tot later misschien, als ik al niet in slaap ben gesukkeld!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Kijk! Die Wing!Yehaaaaa!!!!Goedzo jochie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 TOP,TOP,TOP Wing ga zo door.Ook niks in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wingchun, NATUURLIJK nog steeds droog, we hadden toch een deal:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hoi Rosan hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik sluit af voor vandaag, ga vroeg mijn mandje in want moet morgen vroeg op. AR: Weltrusten voor allemaalxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 truste Rosan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, ik ik heb vandaag met je meegedaan. Heb ook niet gedronken. Ik ga mijn bed opzoeken. Als ik niet drink dan wil ik om 22.00 uur naar bed omdat ik moe ben. Als ik wel drink dan blijf ik tot 01.00 of 02.00 uur op om alle flessen leeg te maken Welterusten, mede-strijders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 dat zou het voor mij wel zijn Wing, vandaar de vraag.zoals de waard is hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 mooi woord Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Spud heeft toch geen ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Natuurlijk, Knuffie, moet jij blijven! Of nou ja, moeten, je mag blijven als je dat graag wilt. Ik wil graag dat je blijft. Ik hou van de Vlaamse inbreng. Dat zijn mensen die tenminste weten wat een droogzwierder is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 An je schreef vandaag quote: Rapilos: wat is goed en wat is niet goed. Niet goed is wanneer je je niet happy voelt in je eigen huis omdat we menen een reclame gezin te moeten zijn. Allemaal gezellig rond de tafel spelletjes doen, samen tv kijken, samen dit en samen dat. Op bepaalde momenten van de dag zijn we samen, met z'n allen en dan vertrekt ieder naar wat die zelf wil. Vrijheid, elkaar loslaten. Proberen belangstelling te hebben voor de ander. Wat deed je vandaag, waar kijk je naar. Was het leuk, niet leuk. Goed is dat ik kan accepteren dat ik me terug wil trekken. Niet schuldig voelen bij alles wat ik voor mezelf wil. Van daaruit kan ik het ook makkelijker een ander gunnen. Dit is zo herkenbaar ik zei het vandaag nog tegen 1 van de kunstenaar toen we even met zijn tweeën waren en ik vertelde dat ik uit een burn-out kom.Ik wist gevoelsmatig dat ik gewoon aan mezelf moest denken, wat goed was voor mij, wat mij de dag door zou helpen. Al was het maat opstaan, ontbijtje, hondje lopen , boodschappen doen en eten kopen.Mijn man zeggen dat ik niet veel kon geven en alleen maar kon zijn.Nu drie jaar later voel ik me een stuk beter, ik ben weerbaarder, kan beter tegen kleine porties van stress.Maar nog steeds bang voor de grenzen dus rustig, stapje voor stapje mijn nieuwe IK ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ja, graag, Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Knuffie nog iemand blij met je Belgische inbrengnog even en we beginnen ècht een fanclubblijf gewoon lekker schrijven hier je doet het voor jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Muktitasking kan veel onrust creërenHet lijkt beter op één ding tegelijk te focussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 hoe houd jij je thee warm Trees?ik heb het op zo`n waxinelichtje staan maar drink continue lauwe thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing je hebt ons nu ontdekt, naar die 5 jaar zal je nooit meer terug kunnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ouch... daar zit een lesje voor mij in verscholen, Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Verkade verkoopt nu ook Fair Trade Chocola !!!!!!!!!!!!!!! Heel goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden