Spring naar bijdragen

Donderdag 29 januari


Mai

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 373
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen deze morgen,

Zo dadelijk naar de dokter, bah!! Maar ja m'n lijstje is intussen lang genoeg. Gisteren de hele dag in en rondom het ziekenhuis gehangen. Had effe genoeg mensen gezien en gesproken om hier nog te komen hangen. ;) Alles is goed, zijn been zit in het gips en verder ziet ie er bond en blauw uit maar gelukkig mag ie vandaag weer naar huis. Pfff, da was effe schrikken!

Morgen vertrek ik naar Grun. :D Ga daar in stilte zitten ofzoiets. ;) Nu ja bij iemand die geen t.v.,pc, radio e.d. heeft. Even tot rust komen en tot mezelf. Ben benieuwd hoelang ik dat volhoudt. :D Ik hoop dat ik daar nog wel mag roken, want anders wordt het niks met mijn stopdatum.

Fijne dag allemaal!!

En vandaag doe ik weer mee om de eerste te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Water aan de kook?
:o
Kan ik mij weinig bij voorstellen.
Je lijkt mij juist de rust zelve.
;)
Werk ze vandaag.

Marjo,
goedemorgen.

Spud,
Veel rustplezier in Grun.

Ik ben ook al weer een uurtje wakker.
En ik vind het zelfs binnen koud.
Snel de kachel aan en warm stoken.
Wat ik de laatste weken merk is dat ik zo lekker slaap.
Lig in bed ben zo moe dat ik meteen in slaap van.
Of zal het met de regelmaat te maken hebben?
Geen wisseldiensten, niet om 03.00 in de nacht opstaan.
Wat ben ik blij dat ik dat niet hoef.
Straks weer naar mijn peut.
Daar ben ik inmiddels een maand niet geweest door het ongeluk.
Ik kijk er naar uit.
Ondanks alles zit ik niet slecht in mijn vel.
Yeeeh er is weer licht aan het einde van de tunnel.
Fijne dag allemaal.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik heb hem een jaartje terug al eens gehad.
Het een engerd, als je em aanklikt zie je zelfs dat ie zichzelf verstuurd naar adressen in je mailbox !!
Als iemand je een link stuurt zonder verder wat te zeggen, niet aanklikken dus !!

quote:


Originally posted by:
Carolien

:moon:
Goeiemorgen!
:moon:

Om het ook een goeie morgen te houden, even deze waarschuwing, is afkomstig van vriend, die computers installeert en repareert, is dus beslist echt waar en geen hoax:




***




Het is weer "feest", er gaat weer een lelijk virus rond op MSN....






Ziet er zo uit:


foto? ha ha




(deze link is onschadelijk gemaakt, maar toch.....)


Krijg je dat bericht, blijf van de link af, kijk wie de verzender is en sluit msn! (better safe than sorry!)






Het bericht zal in vrijwel alle gevallen van een bekende afkomstig zijn, stuur deze een waarschuwings mailtje .




Toch op het linkje geklikt?


Ga direct terug naar een recent herstelpunt (XP en Vista)


Download Superantispyware (
installeren en uitvoeren.


Deze zou het backdoor progsel moeten herkennen en verwijderen, vervolgens opnieuw opstarten en nog eens laten scannen.




Haal daarna Malwarebytes op via
en installeer / draai dat ook


Eventuele rotzooi laten verwijderen, en herstarten maar weer




***




Fijne dag allemaal!
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een genot om zonder oordopjes te slapen, en dat is dus voor het eerst sinds een jaartje of 5 ....... in de vorige flat had ik zo'n last van de beneden buurvrouw die elke ochtend haar kind wakker schreeuwt en blijft schreeuwen.
En een bovenbuurvrouw die als een wolf haar trauma's eruit jankte, en als een zelfbedachte therapie probeerde de 3e stem van Kate Bush te zingen. Mn vullingen sprongen uit mn kiezen.
Nu dus eindelijk normaal slapen en normaal wakker worden. Dat is zo belangerijk voor een mens !!!
Kan ik mijn dag en nachtritme terug gaan draaien. Elke dag een kwartiertje eerder opstaan en naar bed, dan zit ik in twee weken op mn gewenste tijd.
Nu douchen, netjes aankleden (vind ik altijd erg leuk, helemaal zonder kater) en hop hop de deur uit. Doeg !x Fijne dag allemaal x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmeurning!
Ik kom maar even melden dat het hier goed gaat, ondanks af en toe verleidingen. Veel emoties zijn nog steeds een trigger voor me, maar ik maak ze liever nuchter mee.
Wens jullie allen een goede dag toe.
Trouwens erg leuke dagzin, Marjo. Shh-boom, shhh-boom, tadadadadaaaaa.... Daar word je vrolijk van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal,

vannacht voor `t eerst redelijk geslapen ik lag voor 12ven in bed en was wakker tot 1 uur, toen moest ik plassen, terug naar bed en in slaap gevallen tot 2 uur toen moest ik plassen, terug gegaan in slaap gevallen tot 3 uur toen moest ik plassen (normaal hoef ik er nooit uit `s nachts maar ja) toen ben ik terug gegaan en geslapen tot half 8 want dan gaat mijn wekker.
Lekker hè

iedreen een droge dag.

Spud ik ben zo blij dat je geen ban hebt, heb er gister de hele dag aan zitten denken, zou het vreselijk hebben gevonden want als ik een ban krijg worden mijn avonden toch echt effe doelloos
hoe lang duurt zoiets en kun je ook zien of iemand een ban heeft?
niemand heeft hier gister die vraag beantwoord.
ik snap wel dat je even genoeg mensen had gezien en ik hoop dat je nu even de rust vind die je graag wilt
het ga je goed en kop op hoor
Albert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die hoi daar ben ik weer effe. Moet bekennen dat dokters bezoeken achteraf best meevallen.. :huh: Maar ze maken, pfff daar gaan weken van uitstel overheen. ;)

Volgende week een afspraak met de praktijkbegeleider i.v.m. stoppen met roken, dus die retraite in Grun zal niet van hele lange duur zijn. :)

Albert, als niemand het hier meldt dan weet je niet wie er een ban heeft. Puur afhankelijk van wat je gedaan hebt hoelang zoiets duurt. Heb wel een mailtje gehad dat het beter is dat wanneer ik in het vervolg twijfels heb dat ik dat dan via pb aan hun moet melden. Eigenlijk best begrijpelijk, bracht wel veel onrust enzo. Ik ben i.i.g. blij dat ik je niet weggejaagd heb met m'n achterdocht. ;)
Ik ga wat beter m'n best doen om de scherpe kantjes van mijn tong wat bij te schaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, lekker de wekker niet gezet! Op donderdag begin ik meestal om 11 uur ipv half 10 omdat ik dan de hele dag werk en dat een trigger kan zijn. Niet dat ik ga drinken maar vaak is de donderdagavond een onrustige avond omdat ik tot half 5 werk en het meteen mijn laatste werkdag van mijn (16-urige) week is, dus vandaag is het weer donderdag zonderdag voor mij.

Marjo, je raakte me met je berichtje van gisteravond dat ik ook een leuk mens ben en dat iedereen mij wel wil ontmoeten... dat gevoel ben ik kwijt aan het raken, ik vind mezelf momenteel helemaal geen leuk mens maar reuze vermoeiend. Andere mensen vind ik ook niet leuk want die zie ik momenteel alleen maar als verwachtingen hebbende wezens. Maar ik trek me niet terug uit het contact met anderen al vind ik het loodzwaar af en toe en komt de eenzaamheid steeds meer om de hoek gluren. Nouja, nog 5 dagen en dan mag ik naar PsyQ en hoop ik daar weer wat 'verder' te komen want ik ga steeds meer 'vast' zitten en daar heb ik een enorme hekel aan!

maar verder ben ik redelijk prettig opgestaan, mijn bed was lekker warm, hond aan de ene kant onder de dekens, kat aan de andere kant, 'dier'baar momentje! ;)

en nu de hond verwennen en even een rondje los door het bos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Mijn eerste dag hier nadat ik gisteren ben gestopt (zie wie is wie) en het was als meteen een raar nachtje. Normaal dronk ik tot ik naar bed ging maar nu tot een uur of 1700; dat heeft een raar effect op mn nacht gehad.

Ik was misselijk, voelde me erg raar (soort van gedesorienteerd) en kon dus niet slapen.

Maar goed; we gaan er voor. Ik kan nog wel uren lezen in al jullie posts, zo herkenbaar allemaal ! Ik zou mezelf zo graag een jaar 'uitzetten' en dan zeker weten dat ik van die duivelse verleiding verlost zou zijn (lichamelijk dan..)

Morgen vertrek ik voor 2 dagen naar 'De Helderheid' voor de training 'Een alcohol vrij leven'. Ik houd jullie op de hoogte !

Groeten,

Marcus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen Marcus welkom en haal je steun o.a. uit het forum we zijn er voor je

Wing Alles goed? blij dat je de eerste weer hebt laten staan?

Carolien dank je voor je waarschuwing heel veel forum genoten hebben ook msn

Tapas goedemorgen ik hoop dat ik niet te hard was gister
goede morgen Break

Marjo Albertina Water Rosan fijne dag allemaal:present:





sorry verkeerde naam Marcus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey AR, die marmite heb ik gevonden bij Plus, leuk dat je er nog aan dacht. Lekker op de boterham maar ook in soepen en sauzen.... en, het zit boordevol vitamine-B. Veel plezier in het restaurant.

Tapas, met je hoofd in de frisse lucht. Tja, verwachtingen van anderen.... Meestal is het zo dat je zelf bedenkt wat je denkt dat een ander van je verwacht, maar blijk je eigenlijk prima te zijn zoals je bent.
Ik probeer het uit te schakelen, als ik denk dat iemand bepaald gedrag van me verwacht, maar lukt lang niet altijd en is doodvermoeiend. Succes met je donderdagzonderdag!

Ik denk vaak dat anderen van me verwachten dat ik opgewekt, ad-rem, humoristisch en zelfstandig ben. Maar dat zijn mijn verwachtingen over mezelf. Het hele idee al dat ik om hulp zou vragen, daar breekt me het zweet van uit. Terwijl zoveel mensen het juist heel fijn vinden om hulp te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...