Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Slaap lekker Rosan. Je gaat goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 weet iemand hoe je pittige chocolade melk (spud) maakt?ik heb een pak chocomel en verse gember maar de thee met gember staat bij mij een uur te trekken dat kan toch niet met chocomel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Mensen,Ik ga ook afsluiten.Ga lekker in een lavendelbad zitten, ben wat onrustig want heb ook de nodige zorgjes aan mijn hoofd.Maar ach, wie niet heCpas, Kan je helaas niet helpen met een overzicht.Hoofd is soms net een zeef.Allemaal een heel goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Sorry Corientje. Dat lukt me niet.Het rothoofd.. Hoofdzaken en bijzaken.Dat was een goeie.Chaos weer. Tsss...Wacht! Kopje thee.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 truste Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 ik heb het al gevonden staat gewoon tussen de drankjes bij tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Rapilos geniet van je bad!Jij ook sterkte met de zeef.. En de rest natuurlijk!Slaap lekker zo!Bad..Had ik ooit.Ik kan er nu naar verlangen.Maar na 10 minuten sprong ik er weer uit Thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik wil ook een bad !!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 An,Ik denk ook dat het een met het ander samenhangt. Niet weten wat er met me aan de hand is, maakt me een beetje ongerust en dus ook onrustig. Dinsdag mag ik naar de huisarts. Loslaten tot die tijd, het ergste lijk ik gehad te hebben.Jammer, Rapilos en Marjo, maar ik ga er van uit dat schokkende dingen jullie wel zouden zijn bijgebleven. Die zijn er dus kennelijk niet geweest dit weekeinde en dat vind ik goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hallo allemaal,Ik kom ongelezen binnenvallen. Ik heb een druk weekend gehad. Met de drank is alles heel goed gegaan. Het moeilijkste vind ik dat ik soms in situaties terugkom waarvan ik vermoed dat het eerder zwaar uit de hand is gelopen met de alcohol. Nu moet ik met mijn hoofd omhoog en schouders recht toch naar die situatie toe. Ik wil het graag, ik wil die situaties niet ontlopen. Ik praat nu over feesten die eerder gegeven zijn en nu ook gegeven worden. Afgelopen Zaterdag was zo'n situatie. De hele avond is prima verlopen. Vooraf zat ik alleen met de angst dat men mij verwijten zou maken of uit zou lachen. Gelukkig lette niemand écht op me. Iedereen was bezig met zijn eigen feest. Nu maar zorgen dat het jarenlang goed blijft gaan. Dan zijn mensen vast alles weer vergeten.Gelukkig steunt vriend me en blijft naast c.q. achter me staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 ik hou niet van een bad ik douche liever een half uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Goed van je Floor!Mooi dat een belangrijk iemand achter je staat!Dat heb ik ook als enorme steun ervaren.Maar... Je DOET het ZELF!Mensen vergeven of vergetenIk denk dat wij eerder in schuld en schaamte blijven hangenZou het niet pas écht bevrijdend zijn als dat weg was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Kirk, ik ben heel veel gegroeid dit weekend.Ik ben dankbaar dat ik dit weekend nuchter ben gebleven. Ook vandaag was heel productief en daar ben ik heel erg blij om.En morgen ga ik me fantastisch voelen als ik weer fit aan het werk kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 zeker weten Floor je gaat hartstikke goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 quote: Originally posted by: FloortjeIIHallo allemaal, Gelukkig lette niemand écht op me. Iedereen was bezig met zijn eigen feest. Klinkt niet heel erg gezellig en sociaal....of heb ik het mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ik denk dat ik daar plotseling en onbewust iets heel belangrijks zei.Het heeft te maken met vertrouwen. Vertrouwen in jezelf.Dat je dus goed bent. Waarom wil dat er maar niet in. Verzint het hoofd weer een scala aan listen om mij weer in dat gat van schaamte en schuldte vangen... Je bent niet goed genoeg! Wèk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 quote: Originally posted by: marjoMensen vergeven of vergeten Ik denk dat wij eerder in schuld en schaamte blijven hangen Zou het niet pas écht bevrijdend zijn als dat weg was? Mooi beschreven Marjo. Mensen vergeven en vergeten inderdaad. Nu ik uit de roes stap begin ik dat ook te ervaren. En daarbij groeit het begrip dat ik iemand ben die écht de moeite waard is. Heel langzaam .......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Helemaal mee eens Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Hallo allemaal, ik heb nog niet bij kunnen lezen,vandaag druk geklust in Schiedam in de nieuwe winkel van mijn zus.Dinsdag moet ze al weer open en er moet nog HEEEl VEEEL gebeuren!Maar ik moet morgen gewoon weer werken en kan haar dan niet meer helpen....Aan de ene kant vind ik dat erg jammer, aan de andere kant komt er veel stress bij kijken nu, veel drukte en georganiseer, vraag me af of ik dat wel aan zou kunnen....maar ik zou haar toch wel graag bij willen staan in deze tijd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Nu een beetje bijkomen thuis en weer omschakelen naar mijn eigen gedoetje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 OmschakelenOok zo'n gevoelig woordWaarom hebben wij daar zo'n moeite mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Marjo, schuld en schaamte zijn geniepig gremlins. Ze zorgen ervoor dat je weer in de roes wilt stappen om die gevoelens te verdoezelen. Natuurlijk schaam ik me voor wat ik heb gedaan. Ik kan echter niet terug. Ik kan alleen maar zorgen dat het niet gebeurd door niet meer te drinken. Mensen vergeven en vergeten. Dat moeten we zelf ook doen. Uiteindelijk win je respect terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Omdat alkies gewoontedieren zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 Ben weer druk he.. Pfff!Coulissen!Floor, het zit dieper volgens mij.Het leek een oplossing.Maar het woord oplossing geeft al aandat het er al was..Het was de verkeerde oplossing.Misschien is er geen goede. Dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2009 quote: Originally posted by: marjoOmschakelen Ook zo'n gevoelig woord Waarom hebben wij daar zo'n moeite mee? Bedoel je WIJ ALKIES of in het algemeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden