Spring naar bijdragen

maandag 9 februari 2009


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 155
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi lieve mensen,

We hebben lekker gegeten. Ik heb inmiddels het draadje doorgelezen en kan alleen maar zeggen: doorgaan op de ingeslagen weg naar nuchterheid.

JoyHope,
Ik zag nog jouw berichtje over de kleur van je urine. Als dat de ochtendurine is, hoeft er echt niks aan de hand te zijn. Nu je gestopt bent met drinken, slaap je langer en word je niet om de haverklap wakker om te plassen en een slok water te nemen. Ochtendurine is vrijwel altijd flink donkerder dan de plassen overdag. Als het niet alleen je ochtendurine betreft, is het raadzaam naar de huisarts te gaan en dan mag je potje plas inleveren.

Marieke,
Sneu dat je gezakt bent. Die theorie-examens zijn sneaky zo hebben al meer mensen mij verteld. De kop niet laten hangen en gaan voor het herexamen.

Pippi,
Stervensbegeleiding kan heel belastend zijn.

Verder kan ik niet schrijven, mijn tijd is op en ik moet nu de deur uit anders kom ik te laat.

Tot vanavond.

:moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present::moon::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo
volgens bloedbeeld ben ik wat zieker dan ik zelf gedacht had\
baal hier wel wat van
zou zo graag ook weer eens zonder probleem of pijn opstaan
zou zo graag weer eens kunnen traplopen en fietsen
zou zo graag zonder boos te worden kunnen accepteren dat ik steeds meer kwijt raak
zou zo graag zoveel dingen willen die voor een ander gewoon zijn
ben heel blij dat ik al 110 dagen niet drink
ben absoluut niet zielig want ik kan nog steeds heel veel dingen wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Even snel door het weekend gelezen...

Veel beterschap aan alle zieken!

Pip:heart:

Hier een druk maar leuk weekend achter de rug! M'n menu voor de eters is heel goed gelukt en de daaropvolgende toffe reacties deden me blozen maar deden wel écht deugd!
Vandaag druk geweest met poetsen, veel actie dus! :)



Liefs van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,

Harstikke goed van jou. Maar meisje pas op want het is erg belastend, je moet echt leren om jezelf daarin te wapenen.

Nu weet ik dat ik warrig ben maar nog ben ik bezig dingen met de bijstand te regelen. Ik wordt het zo langzamerhand spuug en spuugzat. Ze willen echt alles en dan beweren ze weer dat ze het niet hebben.
God zij dank kunnen we nu wel bij X zijn rekening maar ik heb nog geen uitkering gehad. Stelletje klojo's.
Enfin, ik ben nog wel even bezig.

Ik heb vandaag Refusal bestelt en extra vitamines.

He Knuffie hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@woman: het is soms wel handig dat iemand er heel realistisch en niet emotioneel het project in vraag stelt. Dan kunnen er vaak zwakke punten naar boven komen, want een zaak beginnen is uiteindelijk niet so voor de hand liggend. Neemt niet weg dat er de nodige gedrevenheid en enthousiasme voor nodig zijn, en een portie dromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil heel graag uitleggen wat er zondag is gebeurd.

Ik heb mijn echte vader nooit gekend. Mijn stiefvader heeft geprobeerd me te verkrachten toen ik ongeveer 14 jaar oud was. "Geprobeerd" omdat ik het gevaar inzag en hem een hele grote klap heb gegeven.

Iedere keer als Pippi het weer heeft over de "roots" herbeleef ik dit. Ik had tot dan toe niet gedronken, daarna wel. En veel.

Lijkt me ook niet de bedoeling van het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, die bewindvoerders ivm. schuldsanering zijn net zulke grote boeven, die hebben een kennis van mij ook honderden euro's door de neus geboord.
Er zullen ook wel goede tussen zitten, maar enige argwaan en controle kan nooit kwaad.
Zorg in ieder geval dat je alle financiële handelingen op papier krijgt (afspraken, verdelingen, afschriften etc.).

Floor, het forum en wat hier gebeurt kan nooit een reden zijn om te drinken.
Dat doe je namelijk helemaal zelf, omdat jij dat wilt.
En als er hier dingen besproken worden die je raken, dat is dat slechts een les om er mee om te leren gaan.
Zo is het leven, dat soort emoties komen toch altijd weer bovendrijven door èèn of andere trigger.
Erg goed van je dat je het even uitlegt, vind ik sterk van je. :present:

Ik ga maar eens een keertje erg vroeg naar bed.
Ben na èèn dag werken al bekaf, en het wordt alleen maar drukker en drukker.
Dan nog een hoop rotdingen om over te tobben, het alleen zijn, mensen die doodgaan, financiële rommel...
Ik heb geen zin meer om veel na te denken dus ik ga maar slapen.
Na dit peukje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...