Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 Februari 2009

bohemia

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rudy,
Inmiddels heb je toch al hartetaal geleerd. Je bent een beminnelijk mens, je wordt zelfs bemind :heart: . Je hart zit op de goeie plaats en je geeft hier steun aan wie het nodig heeft vanuit dat hart.
De situatie zit je hoog en dat is heel erg begrijpelijk.
Liefde kent geen grenzen, maar helaas bestaan er grenzen en drempels.
Zoek een smokkelroute voor de liefde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
rvanth

Ik heb wel veeeeeel tijd over.

Ben binnen twee uur klaar met poetsen op dit apartement.

Alleen de ramen nog, ik hoop dat het gaat regenen.?

:wacko:

In onze lage landen hoef je nooit zo lang te wachten op regen. En bovendien is het nu al te donker om aan het lappen te slaan. Blijf hier nog maar lekker hangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet ook weer niet te lang blijven, anders hou ik het niet droog.
Even een traantje weg pinken.
Toch bedankt Corinne.
Ik ontmoet steeds meer mensen die dezelfde taal spreken.
Als vanzelf komen deze op mijn pad.
Angst verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Ik heb vanmiddag ontdekt dat ik een elektrisch verstelbare lattenbodem heb.
Wist ik niet meer.
Was met de matrassen aan het verschonen , onderleggers of hoe heten die dingen, toen er ineens elektrische bedrading te voorschijn kwam.
Ook véél stof.

Man, das mooi.
Dat ligt lekker.
Ben niet meer uit de slaapkamer weg te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smokkelroute voor de liefde, ja.
Ik ken wel smokkelroutes.
Woon in het grensgebied naar Duitsland.
Naar horen zeggen werd daar ook de liefde bedreven.
Denk andere liefde dan jij bedoeld Corinne.
Een bosrijk gebied, veengebied.
Tot aan de knieen in de drap.
Liefdeloos, koud.

Ware Liefde, hoorde ik, is niet aan bederf onderhevig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies !!!!
:)

quote:

Originally posted by:
tasseke

woman,

jij begint met zwieren en ik zit dromerig terug te denken aan mijn jeugd.

ik vond zo een grote spiegel bij balletles ook altijd geweldig!!

tijdens het springen kijken in de spiegel en nog eens hoppa lekker groot, ruimte en ohohoho wat is dat een lekker gevoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Ik piep er even tussendoor. ik wil jullie danken voor de felicitaties voor mijn verjaardag gisteren.
Het is een fijne dag geweest met ook onverwachte visite. Zopas zijn onze logees gearriveerd en gaat het feesten en smullen nog even door.

Ik wens jullie een goed weekend en tot later,

liefs :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing, ja, ik heb daar ook moeite mee als mensen onder invloed hier schrijven, zeker omdat er regelmatig heel persoonlijke dingen worden geschreven en je dus hoopt (en er vanuit gaat) dat mensen er nuchter en eerlijk op reageren. Ik zou het zelf niet doen om hier met een slok op te schrijven, ik vind het eerlijk gezegd best een beetje dubbel als mensen dat wel doen.
Mijn berichtje was overigens niet bedoeld om je ter verantwoording te roepen of zo, ik dacht dat ik misschien iets gemist had, terwijl ik momenteel regelmatig op het forum ben.

Ik heb een slecht moment, ik heb treeeeeeeeeeek, vrijdagavond, moe, jullie herkennen het vast.
Ik ga zo maar 's in een heet bad liggen, kijken of ik die gremlins kan verdrinken, grrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo hier alles goed
dag 115 droog hier
alles gaat rustig ben van de week tot de conclusie gekomen dat ik alles op mijn tempo moet doen ,me niet op laten jagen
las vanmorgen dat adam ook op een moment de knop om heeft gezet en zonder hulp en medicijnen het nu ook al een jaar redt
het is voor mij w.s ook mogelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy,
Misschien moet je de beslissing nog niet nemen, en dient de oplossing zich vanzelf aan. Tijd brengt veel wijsheid, heb ik geleerd (!!! wat een uitspraak). In ieder geval alle sterkte :heart: je verdient een goede beslissing om een nieuwe goeie periode in je leven in te luiden.

Corinne,
Eet smakelijk!

Bako,
That's the way, gewoon langzaam doorrollen, dag na dag (uur na uur). Diesels lopen langer dan Ferrari's op een tank.

Wing,
Met de discussie over drinken + schrijven bemoei ik me niet, als iemand maar geen onzin of vervelende en kwetsende dingen gaat schrijven. Helaas is dat in het verleden wél vaak gebeurd, maar ik geloof nooit door jou.

Marjo,
Een plezierige avond en een fijn weekend. Misschien komt van het weekend vanzelf een goed moment naar voren waardoor je niet tot maandag hoeft te wachten.

Soothe & Anna,
Een fijn weekend, met welverdiende rust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...