Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Nee joh!Ze weten nuDat buuf harstikke cool en okay is!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik heb wel veeeeeel tijd over.Ben binnen twee uur klaar met poetsen op dit apartement.Alleen de ramen nog, ik hoop dat het gaat regenen.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy,Inmiddels heb je toch al hartetaal geleerd. Je bent een beminnelijk mens, je wordt zelfs bemind . Je hart zit op de goeie plaats en je geeft hier steun aan wie het nodig heeft vanuit dat hart.De situatie zit je hoog en dat is heel erg begrijpelijk. Liefde kent geen grenzen, maar helaas bestaan er grenzen en drempels.Zoek een smokkelroute voor de liefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 ze zijn een jaar of 8neeehhhh, die vinden dat nog niet cool eerder stom!!maar hoe dan ook, ik zit nog steeds te lachen, zonder muziek weliswaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 quote: Originally posted by: rvanthIk heb wel veeeeeel tijd over. Ben binnen twee uur klaar met poetsen op dit apartement. Alleen de ramen nog, ik hoop dat het gaat regenen.? In onze lage landen hoef je nooit zo lang te wachten op regen. En bovendien is het nu al te donker om aan het lappen te slaan. Blijf hier nog maar lekker hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Nou eigenwijze!Dan slaan ze het wel opEn denken ze later terug aan die coole buuf van weleerHadden zij dat nou ook maar gedurfd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 ik ben even afwezig, krijg onverwacht visite..tot zo!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik moet ook weer niet te lang blijven, anders hou ik het niet droog.Even een traantje weg pinken.Toch bedankt Corinne.Ik ontmoet steeds meer mensen die dezelfde taal spreken.Als vanzelf komen deze op mijn pad.Angst verdwijnt als sneeuw voor de zon.Ik heb vanmiddag ontdekt dat ik een elektrisch verstelbare lattenbodem heb.Wist ik niet meer.Was met de matrassen aan het verschonen , onderleggers of hoe heten die dingen, toen er ineens elektrische bedrading te voorschijn kwam.Ook véél stof.Man, das mooi.Dat ligt lekker.Ben niet meer uit de slaapkamer weg te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Visite4 Jongetjes????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hee Cool man Rudy! Geniet nog even joh!Je bent een lieverd! Tafel dekken..Om 19 uur bij vriendin zijnHalf uurtje rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy, there is light at the and of the tunnel.Niet zo gloomy hè NederBelg ik groet u!Take Care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ferry, dank je wel....Doet me goed dat je dit zegt!Rudy,Volg je hart...en dat van je lief!Dan komt het allemaal goed!Nu, eten....zelfgemaakte pizza...mjammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Smokkelroute voor de liefde, ja.Ik ken wel smokkelroutes.Woon in het grensgebied naar Duitsland.Naar horen zeggen werd daar ook de liefde bedreven.Denk andere liefde dan jij bedoeld Corinne.Een bosrijk gebied, veengebied.Tot aan de knieen in de drap.Liefdeloos, koud.Ware Liefde, hoorde ik, is niet aan bederf onderhevig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Marjo veel plezier bij je vriendin vanavond.Soothe gegroet en een fijn weekend samen met AnBen nu echt weg.LogUit...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Joan:present:en smakelijk eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy,Niet zo somberen. Ik stuur je een vol Mensen,Manlief is naar de snackbar. Ik neem frietjes met kip in tausiesaus. Mjam mjam.Eet smakelijk en tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Precies !!!! quote: Originally posted by: tassekewoman, jij begint met zwieren en ik zit dromerig terug te denken aan mijn jeugd. ik vond zo een grote spiegel bij balletles ook altijd geweldig!! tijdens het springen kijken in de spiegel en nog eens hoppa lekker groot, ruimte en ohohoho wat is dat een lekker gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ha Meerwater: we zijn de enige hier nu volgens mij! Welkom trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hallo lieve mensen,Ik piep er even tussendoor. ik wil jullie danken voor de felicitaties voor mijn verjaardag gisteren.Het is een fijne dag geweest met ook onverwachte visite. Zopas zijn onze logees gearriveerd en gaat het feesten en smullen nog even door.Ik wens jullie een goed weekend en tot later,liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Hoi Wing,Las vandaag een posting van Pippi dat je vorige week behoorlijk aangeschoten achter de computer zou hebben gezeten? Je was toch ADB schreef je me gisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Wing, ja, ik heb daar ook moeite mee als mensen onder invloed hier schrijven, zeker omdat er regelmatig heel persoonlijke dingen worden geschreven en je dus hoopt (en er vanuit gaat) dat mensen er nuchter en eerlijk op reageren. Ik zou het zelf niet doen om hier met een slok op te schrijven, ik vind het eerlijk gezegd best een beetje dubbel als mensen dat wel doen.Mijn berichtje was overigens niet bedoeld om je ter verantwoording te roepen of zo, ik dacht dat ik misschien iets gemist had, terwijl ik momenteel regelmatig op het forum ben.Ik heb een slecht moment, ik heb treeeeeeeeeeek, vrijdagavond, moe, jullie herkennen het vast.Ik ga zo maar 's in een heet bad liggen, kijken of ik die gremlins kan verdrinken, grrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 hallo hier alles goeddag 115 droog hieralles gaat rustig ben van de week tot de conclusie gekomen dat ik alles op mijn tempo moet doen ,me niet op laten jagenlas vanmorgen dat adam ook op een moment de knop om heeft gezet en zonder hulp en medicijnen het nu ook al een jaar redthet is voor mij w.s ook mogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik heb zelf een gemaakt en ben uit bed gesleurd door mezelf + dochter en met haar in de Dorps Bistro een hapje gaan eten. Heerlijk en genoten van haar gezelschap. Zoon is al bij zijn vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy, Misschien moet je de beslissing nog niet nemen, en dient de oplossing zich vanzelf aan. Tijd brengt veel wijsheid, heb ik geleerd (!!! wat een uitspraak). In ieder geval alle sterkte je verdient een goede beslissing om een nieuwe goeie periode in je leven in te luiden.Corinne,Eet smakelijk!Bako,That's the way, gewoon langzaam doorrollen, dag na dag (uur na uur). Diesels lopen langer dan Ferrari's op een tank. Wing,Met de discussie over drinken + schrijven bemoei ik me niet, als iemand maar geen onzin of vervelende en kwetsende dingen gaat schrijven. Helaas is dat in het verleden wél vaak gebeurd, maar ik geloof nooit door jou. Marjo,Een plezierige avond en een fijn weekend. Misschien komt van het weekend vanzelf een goed moment naar voren waardoor je niet tot maandag hoeft te wachten.Soothe & Anna,Een fijn weekend, met welverdiende rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Kirky,L*llig voor je dat gedoe met die deurwaarder/rechtbank/schuldsanering (en daar zit je nog niet eens ín)... wat kan je op dit moment helpen? Ik weet wel één ding dat NIET zal helpen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden