Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 Februari 2009


bohemia

Aanbevolen berichten

An,

ja hoor ik kijk regelmatig.
Het is nu alleen niet echt de goede tijd voor mij
om te solliciteren.
Voorlopig ben ik nog wel onder de pannen met mijn been.
EErlijk gezegd heb ik nu zekerheid, qua werk dan.
Het ziet er allemaal niet zo rooskleurig uit, de meeste
contracten zijn op tijdelijke basis.

Het zijn natuurlijk ook weer doemscenario's in mijn hoofd.
Af en toe slaat gewoon de twijfel toe terwijl ik diep in mijn
hart weet dat ik wel de goede beslissing heb genomen.
Dus eigenlijk moet ik ook niet zeuren.
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 284
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tina, zo is het.
Dat weet ik.
Ik moet het zelf doen.
Stap 1 is gezet.
Ik drink lekker niet meer. Lekker!

Nu ga ik rennen door de regen.
Dat helpt me om verder te komen.
Dan ben ik mezelf en durf weer te lachen.
Dan gaat het vanzelf.

Het komt wel goed.
Die akelige tijd.
Die moet ik omhelzen.

Fijn dat ik weer mocht spuien.
Al levert het de laatste tijd wel schuldgevoelens op.

Ik moet weer een andere weg inslaan
Hikhik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen dames en heren,
Vandaag staat er niets op mijn programma. Rond 11 uur wordt er een hele grote spiegelplaat geleverd voor de spiegeldeur voor de kast van dochter. Dat is al. Een goeie reden om mij zo meteen maar eens te wassen en om te kleden. 't Is geen gezicht om de deur open te doen in pyjama en haar dat recht overeind staat. Helaas kregen we de leverancier niet zover dat die het tot op de tweede verdieping zou brengen. Man gaat de plaat wel eerst op de kastplaat kitten en daarna zullen we het transport naar boven ondernemen. Dat gaan we wel met zijn vieren doen i.v.m. breekbaarheid en gewicht. Niet bepaald iets wat je moet ondernemen met de inhoud van een fles in je lijf.
OK nu eerst wassen en aankleden.
Maak er een fijne dag van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Voor iedereen die moeite heeft met de beslissing...
Ik heb dus gedronken gisteren en geloof me, het brengt je niets.
het leek leuk op dat moment maar vanochtend veel te laat opgestart en steeds dat slepende schuldgevoel.
En die vermoeidheid.
Zou goed zijn als ik hier mijn eigen voordeel mee doe , met deze informatie en dit weekend niet ga drinken.
Scheelt een hoop tijd, geld en gezondheid.
Het nare dat ik vaak heb is dat ik een cirkeltje zit. just die vermoeidheid is een trigger.
heb een drukke dag en moet nog ergens heen vanavond.
dus dat wijntje om 6 uur helpt mij dan tijdelijk over die vermoeidheid heen.
en de klap komt 2x zo hard terug.
Heb straks nog gesprek met een alcoholconsulent, hele doede man, pim bekker in amersfoort. Hij is zelf ook zwaar aan de drank geweest en daar via een privekliniek vanaf gekomen.
Nu is hij coach. Intake was wel oke, nu 2e gesprek. Maar ja, aan de andere kant, wat moet je gaan bespreken? Alles kan ik zelf wel bedenken.
iedereen fijne dag vandaag
gr Lian

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiesmorgens,
oh Marjo, ik wou dat ik die gedachtenstroom in dat koppie van jou eens stil kon zetten. Je hoeft helemaal niks behalve mild zijn naar jezelf en voor jezelf te zorgen.
Tuurlijk is Klaas niet probleemloos en jij het probleem, er zijn altijd 2 mensen betrokken bij een relatie en soms gaat dat niet meer samen.
Ga maar rennen en loop je hoofd lekker leeg.

Joyhope goed gedaan gisteravond, en nee, de eerste keren is het ook niet leuk, uit eten zonder een wijntje en een likeurtje achteraf, maar het went. Zeker in een groter gezelschap waar de wijn rijkelijk gaat vloeien kan het soms ook erg leuk zijn om nuchter te zijn en te observeren wat er aan zo'n tafel gebeurd, de zinloze gesprekken, de luidere stemmen en ga zo maar door. Observeren was mijn manier van ermee omgaan.

Sandra!! je hebt het hem geflikt gisteren, probeer er vandaag weer een dag aan vast te plakken, per dag!!

Wing, tuurlijk is je opdachtgever tevreden met je, je werkt je waarschijnlijk uit de naad voor hem, perfectionisme? ik ken het.

Ik heb sinds 2 weken eindelijk weer eens een beetje uitgeslapen, liggen lezen in bed, gewoon even rustig aan. Het gaan hier onrustige tijden worden want de steigerbouwers zijn begonnen, wat betekend dat we hier de komende weken schilders krijgen in de straat, je kent dat wel, radio aan, kerels voor je raam, gelukkig zit mijn computerhoek letterlijk om een hoekje dus kan ik me toch terugtrekken in mijn eigen huis. Dinsdag is mijn vervolggesprek bij PsyQ en ik merk dat ik daar ook alweer flink mee bezig ben en verder moet ik deze week nog regelen dat ik mijn computer kan kopen met een A3+ fotoprinter omdat ik op die laatste deze week 100 euro korting kan krijgen... spannend! help! ben ik het wel waard? ja ik ben het waard! pffft.. Zou wel gaaf zijn, kan ik mijn eigen foto's uitprinten!

Nu maar eens echt mijn huiskamer opruimen, ben daar al weken mee bezig, stofzuiger ligt midden in de kamer, tafel vol zooi, ik krijg het maar niet af! gewoon maar in de ene hoek beginnen en doorgaan tot ik in de volgende hoek beland ben.

Aan de bak dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam,

:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D

VAN HARTE MET 1 JAAR ALCOHOLVRIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D:moon::heart::D

Ga zo door! Het is het allemaal waard!

Verder wens ik iedereen een fijne dag en de motivatie om de eerste te laten staan.

Ik moet rennen want ik heb zo een afspraak. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lianne,

klopt, vermoeidheid kan een trigger zijn. Het klinkt ook alsof je al gepland hebt dat je gaat drinken. Je voelt je nu waardeloos, maar dat is blijkbaar niet genoeg. Was het voor mij ook nooit. Wat zou er gebeuren als je er voor kiest om vanaf vandaag t/m het weekend niet te drinken? Je zit nu iig in een cirkeltje van gebruik volgens mij. Heel veel succes!

:light: Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag allemaal,

ik ga straks even naar mijn vader en daarna logeren bij een maatje van me. Hij is zelf een half jaar geleden gestopt, dus dat is wel fijn. Ben morgen weer terug. Ik voel me een stuk lekkerder dan gisteren, droog blijven, assertief geweest en aandacht van jullie durven vragen + gekregen: bedankt allemaal en ik ga voor een droog weekend. Tot morgen he,

Joy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Adam uti Adam, zonder al teveel geouw**oer ging je voort, en zie!!!
Je ziet dat je een rechtgeaarde Amsterdammer niet zomaar onder
het tapijt kan schoffelen.

Adam, op naar de volgende dag, dat moet zeker lukken!!
Met je nieuwe bril, zal je een nog beter overzicht hebben (kan dat?)
Dat kan zeker! Blijf waakzaam Adam, en het moet haast wel goed komen!

Groet uit Adam!!! GA VOORT!!! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!!

Nog niet bijgelezen (doe ik later), maar wilde jullie even laten weten hoe het is gegaan vanmorgen. In 1 woord: GOED!!

Netjes geblazen en 0,0 (had niet anders verwacht). Ze zei, dat dit maar een momentopname was en toen stak ik van wal...Dat ik het erg jammer vond, dat ze geen vertrouwen in mij hadden en ik dit niet als hulp ervaarde." Ik ga me niet meer bewijzen, bewijzen jullie maar, waarom jullie vermoeden, dat ik nog drink." Ze schrok even van mijn reactie, maar ze had er begrip voor. Ze vond het ook jammer, dat alles zo gegaan. Heb haar verteld, dat ik me goed voel, steeds sterker en soms niet eens meer aan drinken denk. Maar dat dit soort dingen niet nog een keer mogen gebeuren, want dat dit onrust en wantrouwen creeert, waar geen van beide partijen bij gebaat is. Dat ik mijn leven weer wil oppakken zonder drank en dat hun wantrouwen meer zegt over hun, dan over mij.
Toen bond ze in.
Ben zo opgelucht om dit te durven zeggen!!
Ga nu met een goed gevoel de voorjaarsvakantie in. Kinderen een week vrij, manlief ook een paar dagen.
Genieten van gezin, van m'n kleine overwinning. Ben zoooo blij..

Straks nieuwe refusal ophalen en ik laat zeer zeker vandaag de 1e weer staan!

Happy knuffel van mij en tot later!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Joy en Albertina,

Ik ga wel naar die afspraak, het is sowieso heel duur en wordt niet vergoed en als ik niet ga moet ik (uiteraard) toch betalen.
Ga ik dan, van r'dam naar amersfoort, voel me echt oliedom omdat ik idd nog niet dat kwartje heb van : hee, je kan ook op vrijdag stoppen en niet op maandag!

heb lang in de badkamer gestaan, gefohnt en leuk jurkje aan (strak pff) en het lijkt net of alles weer oke is.
maar dat is het niet, ik mis de sprankeling in mijn ogen die ik vroeger had. het gekke is dat ik echt geen zorgen heb of wat dan ook. Hoogstens verveling af en toe en die enorme neiging om het 's avonds 'gezellig' te maken. Verveling? ga dan wat doen, vrijwillegerswerk, een cursus noem maar op.
Gezellig? kan ook met een kop thee!
Echt zo zie je maar, ik heb alle antwoorden (ik zeg dit sarcastisch) maar waar is dat kwartje.
iedereen fijne dag..

Bohemia, jammer dat je weggaat, denk er nog eens over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...