Kate Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy, bespreek dat met haar. Samen kun je er uitkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ow wat erg, ik ontdek nu pas dat het nieuwe sjaaltje wat ik mijn hond heb omgedaan helemaal vast zit in haar bekkie. Net als een paardenbeugel zeg maar. Ze speelt er altijd mee, maar nu was ie vast blijven zitten......Dat ze dan niet even bij me komt piepen van heej het gaat niet goed hier...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 woman,jij begint met zwieren en ik zit dromerig terug te denken aan mijn jeugd.ik vond zo een grote spiegel bij balletles ook altijd geweldig!!tijdens het springen kijken in de spiegel en nog eens hoppa lekker groot, ruimte en ohohoho wat is dat een lekker gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Help hem dan in plaats van hier te komen tikken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy,Misschien naar een plaats dichter bij de Belgische grens verhuizen?Ik roep zomaar wat. Ik vind het zo vervelend voor je, want dat pendelen hou je ook niet eeuwig vol.Ik hoop toch echt dat jullie een werkbare oplossing vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik bedoel bang dat zij niet gelukkig wordt in Nederland.Ik weet het van die verantwoordelijkheden.OkMaar ik zou het niet kunnen verdragen haar te zien lijden.Deze gedachte is niet zoamar uit de lucht gegrepen.Het los laten en afscheid nemen kost haar nu reeds slapeloze nachten.Het stemt mij somber.Misschine maar even zo laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Tasseke, wat let je.Ga voor de spiegel staan, zet een lekker muziekje op en leef je uit!Waterloo.......dancing queen.....:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ok het is iets tussen ons beide.Op het moment de knoop is doorgehakt kunnen we verder.Goed en fout bestaan in feite niet.Vooruit met de geit.Het leven op me af laten komen.En dan handelen.Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Lijkt me best een last om je zo verantwoordelijk te voelen voor haar geluk.Voor lijden mag ook ruimte zijn in een relatie?Je bent er om haar op te vangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Dus Rudy, Jij wilt niet terugJe vrouw hier niet naar toeDuidelijk toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 De berichten kruisen steeds.Ja het komt goed. Niets gebeurt voor niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 tja rudy,dat zijn zeer moeilijke beslissingen vooral als je van te voren al bang bent dat het mis zal gaan.is er misschien een tussenoplossing te vinden? nog geen schepen achter je verbranden maar het voor een periode de kans geven?ach nu zit ik weer moederlijke adviezen te geven, het blijft moeilijk en ook iets wat je inderdaad met zijn tweeen moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik zie beren op mijn pad die er niet zijn.En verkommer een beetje in sombere gedachten.Ik weet het eigenlijk wel, maar mijn maag zegt nee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Goh Marjo, zo klinkt het wel heel helder ja :light: Zal al wel over nagedacht zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Kate:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Ik heb geleerd in deze ingrijpende fase in mijn levenDat ik naar mijn maag moet luisteren. Niet naar wat moetof naar wat anderen denken. Eng blijft het toch wel.Ik ga op gevoel. Hoe hard het hoofd ook protesteert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Mensen bedankt voor het mee denken.Maakt U zich geen zorgen.Ik zal er niet van gaan drinken.Wel proberen een positieve slinger aan dit verhaal te geven.En de oude Rudy (met zijn stoffige gedachten)weer op stal zetten.Tot later, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Althans lijkt dat steeds beter te gaan.En dat brengt vrede, rust en licht van binnen.ook nog wel paniek. Maar dat doet puur het hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy,Veel KMW en heb vertrouwen. Eens komt een oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Zeg oude RudyOp stal jij!Het komt wel goedHoop dat dit wat opluchting bracht!Daaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Marjo.The classical dilemma between the head and the heart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Rudy.Ja. Ik volg mijn hart.Nu de piepers schillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Bij het volgen van je hart hoort ook een andere taal dan die mij is geleerd.En Bij het schillen van piepers een vlijmscherp mes hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 Still learning alsoGelukkig had ik wel ietsOoitGeloof ikErgens ver weg..Gewoon(opnieuw) beginnenDan komt het terugWij hebben een fantastisch mooie zonsondergang hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2009 oeps hahahaha,even daad bij woord gevoegd, pink knetterhard opgezet en dansen en zwierentotdat ik in het raam keek vier kleine jongetjes met een voetbal stonden te kijken hoe ik stond te dansenhahaha, nou ja dan weten de buurjongetjes ook dat buuf knetter is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden