AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 truste An Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: CPASFish,Dat was geen leuke dag voor je, maar zet die nu maar weg. Je bent lekker thuis en waar je baas nu uithangt, zal jou een worst wezen. Jammer dat je geen leuke baas hebt waarmee samen zijn prettig is quote: Dat is de kunst hè, van me afzetteñ! Goeie oefening.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wing; dat geef je regelmatig zelf in je berichtjes aan. Vervolgens komt er weer een bericht vol wijsheden en dat gooit je eerdere berichten weer overhoop. Zoek je eigen kern en laat die andere wijsheden voor wat het is, je hoeft niemand te ondersteunen. Wees jezelf, dat kost genoeg energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunSchuld. Schuldgevoelens. Waarom noemen wij het schuldgevoelens? Feitelijk zijn het schuldgedachten. Er zijn gedachten over schuld en het lichaam reageert met een onprettig gevoel. Waarom? Omdat het lichaam geen baat heeft bij schuldgedachten. Net zoals het lichaam met onprettige gevoelens reageert op bedorven eten, reageert het ook met onprettige gevoelens op 'bedorven' gedachten. Om erachter te komen wat de ware aard van schuld is, moeten we bij de gedachten zijn en niet bij het gevoel. Daar zit wat in! Rotgedachten geven rotgevoelens. Men is onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Dat staat ook in de Nederlandse wetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendEr staat in de vacature: bij het salaris: 1520 tot 1589 bruto per maand geldend vanaf 23 jaar. Krijg je dan nóg meer als je boven de 30 bent? Zou niet weten hoeveel dat netto is... Fish,onder de 23 jaar gelden de verschillende niveaus van jeugdminimum loon.Wat daar genoemd wordt, is het gewone minimum loon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Misschien is het wel lekker voor mij nu om even tv te kijken...ga ff proberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: wingchunSommige mensen willen een lijn. Sommige mensen hebben een punt. Wing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wing, ik vorm geen beeld over jou, zou daar geen recht toe hebben, maar door sommige van jouw berichten zet je bij jezelf een scherm op. Uiteraard zit er een kern in je draadje over schuld/schuldgevoelens, prachtig/herkenbaar, maar zet jezelf daardoor niet uit de kijker. We kennen allemaal onze zwakte, mooie woorden vangen geen wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Goeden avond, mevrouw Pippilotta Victualia Vouwgordijna! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ook goeie avond, Darjeeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Hoi Pippi, hoi Dardjeeling! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 een goeden avond Darjeeling, Corinne en Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Hoi Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ukkelepuk je mag best een vraag stellen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wing, ben blij met je berichtje.....terug naar de basis....back to the point....laat die mooie verhalen voor wat het is, wees je zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Darjeeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wat bedoel je Pip, ik heb het ook gelezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ukkelepuk heeft een moeder die aan de drank is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem65 Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Beste Allemaal,Ik ken jullie nog niet, jullie mij nog niet. Dat zal even duren.In ieder geval wens ik iedereen een goede nacht, voor mij is het welletjes voor vandaag. Morgen weer naar de baas. Gelukkig 100% nuchter vanavond :-)Groet,Willem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ow dat bedoel je, ja er staat me ook iets bij dat hier eerder iets verteld is over opvang van familie van alocohilsten ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Eens kijken of ik het kan vinden op Google Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Top Willem en welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ja hoor Pip je had het goed:http://www.al-anon.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 AlAnon klopt, Pip, en Ukkelepup: de site "drankjewel" is volgens mij ook voor kinderen van drinkende ouders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden