Spring naar bijdragen

dinsdag 24 Februari


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rosan: het komt hier niemand aanwaaien hoor. We moeten gewoon actie ondernemen.
Accepteren dat we verslaafd zijn en van daaruit een nieuw leven zien op te bouwen.
Werk aan de winkel dus. We kunnen niet als een zielepoot aan de zijlijn gaan kijken en wachten tot het ons komt aanwaaien. Nee zo simpel gaat dat niet. Ook voor jou niet Rosan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Albert.......
Ik ga morgen pas weer een reactie sturen, laat hem ook maar een dagje wachten :)

quote:


Originally posted by:
AlbertRemmo

Bako gefeliciteerd:rose:
:present::musicnote::moon::rose::present::musicnote::moon::rose::present::musicnote::moon:

en wat je allemaal moet doorstaan vind ik ook niet normaal




Marjo rustig aan dan breekt het lijntje niet:heart:




Woman, `t had ook geen dag langer moeten duren hè
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat in het algemeen door iedereen gezegd wordt,kan onmogelijk helemaal onwaar zijn

Geluk is het ervaren van iets
waar we meestal achteloos aan voorbijgaan

Vergeet datgene uit het verleden wat slecht is geweest,je verdoet er je tijd mee

Laat komen wat komen wil;ook de ergste dag gaat voorbij

dit en meer van deze waarheden moeten wij vasthouden
dan komen wij er wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bako

Wat in het algemeen door iedereen gezegd wordt,kan onmogelijk helemaal onwaar zijn




Geluk is het ervaren van iets


waar we meestal achteloos aan voorbijgaan




Vergeet datgene uit het verleden wat slecht is geweest,je verdoet er je tijd mee




Laat komen wat komen wil;ook de ergste dag gaat voorbij




dit en meer van deze waarheden moeten wij vasthouden


dan komen wij er wel




Dan kom JIJ er wel Bako.
En alles wat we als slecht beschouwen hoeft per definitie niet slecht te zijn.
Ook uit slechte dingen valt vaak iets goeds te halen. Hoe erg het ook was.
Ervaringen, belevenissen of lessen die je ondanks dat hebt moeten meemaken.
Een verleden dat je de kans geeft te groeien, sterker te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun: juist om met elkaar gedachtes uit te wisselen kunnen we verder met onze eigen gedachtes.
Zonder andere mensen komen we geen stap verder. Ook al spreekt de ander onzin, dan weten we tenminsten dat DAT onzin is en voor jou niet telt :D

Ik zoek langzaam mijn bed op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FF, ik proef al langere tijd uit jouw berichtjes dat je het niet meer naar je zin hebt in je huidige baan. Wordt t niet eens tijd voor verandering, afgezien van t feit of je dat meer euros per maand oplevert?? LEKKER IN JE VEL zitten is namelijk onbetaalbaar dus grijp de koe bij de horens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schuld'gevoel' heeft pas een functie en heeft zin als het als het zinvol is om iets recht te zetten bij een ander. Als je een ander echt leed hebt aangedaan. B.v. je hebt gestolen. Je zit met schuld. Breng het ding terug en biedt je excuses aan en ga verder met je leven.
Helaas zitten de meeste mensen zo niet in elkaar.
Het gaat veel dieper, mensen gaan zich slecht 'voelen''.
Ze vertrouwen zichzelf niet meer. Dan is er nog een optie: zorg dat je het niet meer doet.

Schuldgevoelens zijn daarom in de meeste gevallen compleet zinloos, omdat het meestal niet meer recht te zetten valt als dat al zou kunnen en als dat al nodig zou zijn.
Het is een hopeloze emotie die je zo snel mogelijk moet zien kwijt te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Rosan

FF, ik proef al langere tijd uit jouw berichtjes dat je het niet meer naar je zin hebt in je huidige baan. Wordt t niet eens tijd voor verandering, afgezien van t feit of je dat meer euros per maand oplevert?? LEKKER IN JE VEL zitten is namelijk onbetaalbaar dus grijp de koe bij de horens!



de vraag is dus of ik bij het asiel lekker in mijn vel zou komen te zitten.
Bovendien zijn de arbeidsvoorwaarden voor de honden ideaal, ze kunnen nu altijd mee, liggen lekker onder de balie en kunnen zelfs de tuin in.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fish,
Dat was geen leuke dag voor je, maar zet die nu maar weg. Je bent lekker thuis en waar je baas nu uithangt, zal jou een worst wezen. Jammer dat je geen leuke baas hebt waarmee samen zijn prettig is.

Bako,
Van alcohol drinken krijg je geen reuma. Wat wel zo is, is dat bepaalde soorten reuma in ernstige mate negatief beïnvloed worden door alcohol. Zelfs hier op Alcoholdebaas hebben ze er een stukje over geschreven. Hier is de link: http://www.alcoholdebaas.nl/U-...jk.aspx#Alcoholenreuma .
Astma krijg je ook niet van drank. En kleine kinderen kunnen aan allerlei dingen overlijden. Die dingen zijn niet altijd zichtbaar en ze weten nog steeds niet wat de oorzaak is van wiegedood.
Minstens een maand voor conceptie is het het beste voor het kind dat man noch vrouw drinken of roken of andere drugs gebruiken. De vrouw kan het beste de hele zwangerschap niets drinken of roken of andere drugs gebruiken en in een rustige en rookvrije omgeving kunnen verkeren. Man moet dus ook maar niet roken. Tijdens het geven van borstvoeding geldt hetzelfde. Dat de vrouw een gezonde leefstijl moet hanteren is ieder welbekend, minder bekend doch ook van wezenlijk belang is een gezonde leefstijl van de man. En verder weet iedereen wel dat overmatig drinken niet gezond is.
Gooi weg die schuldgevoelens, want daar kun je dus echt niks mee. Erfelijke aandoeningen zijn iets waar je niets aan kan doen.
Als ik nooit gerookt had, had de Raynaud nu evengoed van zich laten horen. Wel is het zo dat ik de gevolgen kan beperken door te stoppen met roken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe dierenarts die bij ons werkt is echt goed, andere collega is aardig, er komen weer stagiairs bij, ook gezelliger, de klanten zijn meestal leuk en waarderen mijn werk, dus ik heb nog wel genoeg om voor te gaan. maar ik kijk al wel uit naar wat anders ja...
als ik mij studie afgerond heb, kan ik hopelijks zelf wat bij gaan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...