safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Wing volgens mij mag je hier alles schrijven als je maar geen mensen kwetst of beledigd of alcohol promoot.Ik ben nu wel nieuwsgierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Wing ik ben ook wie ik ben maar voor de alcohol in mijn leven kwam was ik iemand anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Mieke wat spannend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Oh Marjo het is zo spannend. Ze belde vanavond en mijn hart sloeg om.Ze had ff een vraagje over de geboortekaartjes.Ik kijk er zo enorm naar uit. Een klein ventje wordt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hoi mensen, bedank voor de felicitaties. We gaan maar weer verder.Het went!@Kaia, bondgenoot, op naar de volgende maand.Take Care. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Fijn voor je MiekeGeniet ervan!!! Liehief!!!Wing. Je bent er!Soothe, mooi hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Albert, spannend is het zeker wel ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Marjo ik meen dat jij ook eenmaand verder bent. Klasse En zo lopen er nog wat feestvarkens rond. Hulde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Nee joh!De vijfdeik dachtlaat ze maar l*llenkon wel wat energie gebruiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Dan ben ik je vergeten. Naugthy me! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Lijkt wel een gedicht Wing.Mensen ik ga opslomen dus even lekker tegen mijn helemaal nuchtere mannetje aankruipen op de bank.Zelfs niet geblowt vandaagVooruitgang is altijd mogelijk zolang de bewustwording op gang is gebracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Daar word ik stil vanWing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Wing bedoel je net als Luilekkerland ? Van Pinoccio. Dat is voor mij een circus die ik me voor hou, luilekkerland bestaat niet kwam ik eens een poosje terug achter, juist daar liggen de wezels op de loer.....(Kwam door een afbeelding van Giacomo Leopardi die ik hier heb hangen, daar wordt hetprachtig op afgebeeld, een Italiaanse kartoontekenaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 een boek schrijven over verslaving en zeggen vandaag niet geblowt.Moet ik dit boek serieus nemen?Dacht het ff niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Slaap lekker alvast Saf!Soothe, dat mag je inmiddels vergetenNiet belangrijk meer in die mate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 kom ik ook nog even aankakken, bedankt voor de wijze raad Safi en anderen. Ja het werken ga ik even stop zetten.Vanavond de bewonersavond gehad en dat was leuk en heftig. Er zitten een paar enorme schreeuwers in de wijk die graag op dit soort avonden hun gal komen spugen, doodzonde voor al die andere mensen die met oprechte belangstelling langskomen. Aan de andere kant zorgt het ook voor de nodige dynamiek. Het was een volle drukke enerverende avond met een grote opkomst.Natuurlijk had ik mijn camera weer bij me.. tja, als 'ADHD-er' kan je natuurlijk niet stilzitten en luisteren Na afloop met iemand van de gemeente gesproken en die heeft me genoeg stof tot nadenken gegeven. Er komt een pot voor bewonersinitiatieven en ik kan zo al een plan of 3 indienen. Mijn honden-uitlaatplan, een plan voor een gedegen website voor de wijk met verhalen-forum-mogelijkheid er bij.. en het leukste is wel om iets met de foto's van de buurtschoonmaak te gaan doen, ambtenaren aan het werk, die willen ze wel in hun kantoor hangen (8 etages) tegenover de liften, om het personeel mee te motiveren Dat had ik nou net even nodig, weer een stimulans om wat nieuwe dingen aan te pakken en inderdaad mijn werk even mijn werk te laten.. misschien is het ook wel tijd om verder te gaan, maar dan wel met kleine stapjes en niet meteen met losse handjes en wat steun van mede buurtbewoners.ondanks dat ik enorm tegen deze avond op zag en vanmiddag echt helemaal total loss was had ik het vanavond naar mijn zin en voelde me als een vis in het water. Ik voel me gewaardeerd om wat ik doe en dat mis ik op mijn werk wel eens, niet dat ze het niet waarderen maar het is allemaal wel erg vanzelfsprekend.Ben wel erg blij dat het er voorlopig weer even op zit en nog blijer dat ik morgen vrij ben, heb een extra pammetje van mezelf mogen nemen en ga vannacht hopelijk gewoon weer even een nacht flink slapen en morgen relaxt opstaan. Al met al was de week tot nu toe een flinke slijtageslag.ook weer leuk, er wordt wat af geborreld op zo'n buurtbijeenkomst en ik heb totaal geen behoefte gehad aan een glas wijn of wat dan ook, niet eens aan gedacht, vond het meer jammer dat de rest niet zo helder was als ik was De cola smaakte goed en op dit moment ben ik een tevreden mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: Miekeeen boek schrijven over verslaving en zeggen vandaag niet geblowt. Moet ik dit boek serieus nemen? Dacht het ff niet Dacht het ff wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 @ Tapas, ben je ADHD-er? gediagnostiseerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Tapas Grote stap verder. Mooi!Ik ga slapenTrusten al! Enjoy life! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Nog even op de valreep Soothe en Kaia feliciteren. Twee grandioze kanjers en nog lieverds ook.En nog even verlaat voor Tapas en Gem,En ach, al de anderen die zo heel goed bezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Mieke, als je het verhaal van Safi leest wat ze voor het boek geschreven heeft dan mag je dat heel serieus nemen ja.Ze is van heel ver gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ja Mieke, ipv ADD ben ik ADHD gediagnosteerd maar wel samen met persoonlijkheidsstoornissen, dubbele diagnose dusvolgende week heb ik een afspraak met een psychiater bij een andere instelling dus als ik dan weer onderzoek moet doen dan kan er misschien weer iets heel anders uitkomen;)maar het begint wel steeds meer op zijn plek te vallen al heb ik er nog veel moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Corientje, mijn God, wat een hulde.Verdien ik dat? Nee Soothe je verdient niets, alles is genade.Geef je zelf ook een mooi cadeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Een boek Een waarheidEerlijkGoed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Corinne, ik ben tegen middelen die het bewustzijn beinvloeden en dat is alcohol en drugs.Blowen hoort daar m.i.z ook bij.Door te zeggen vandaag niet geblowt te hebben wekt de suggestie dit eerder wel te hebben gedaan.En dan serieus met een boek bezig te zijn wekt bij mijn geen vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden