Ziza Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Goed om te horen CPAS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hoi ZizaJa ik blow nog wel eens maar ook daar is het dat ik me lekkerder voel nuchter dan stoned.Helaas maak ik nog wel eens als er visite is en er wordt veel geblowed de vergissing om laat in de avond ook een pijpje te roken.Meestal ga ik daarna gelijk naar bed want ik wordt er alleen nog maar moe van.Dit is dan meestal de reden dat ik het niet weer doe de volgende dag omdat ik inzie dat het niets toevoegt maar eerder iets van mijn persoonlijkheid weg neemt.Wat ik eigenlijk ook van het drinken kan zeggen.Mijn man blowed wel bijna elke dag dus het is bijna altijd wel in huis.Maar mijn longen trekken het ook niet meer en ik merk dat mijn neerslachtigheid voor een groot deel aan het blowen lag.Maar het is bij mij nog steeds als ik echt zo;n dag of 10 helemaal nuchter door het leven loop dat ik dan nog steeds het gevoel heb iets te missen.En dan is de verleiding dicht bij.Maar als de verleiding niet meer bied wat het vroeger deed of wat ik dacht dat het me gaf, dan is de lol er wel van af.Zelfs mijn man geeft me de laatste tijd complimenten dat ik het drinken en blowen zo goed onder controle heb.En mijn vroegere stelling dat ik het voortouw neem werpt ook bij hem vruchten af.Hij drinkt veel minder maar voor mijn gevoel mag het blowen nog wel minder.Soms begint hij bij het ontbijt al en dat vind ik niet fijn om te zien.Maar het is voor mij ook een spiegel die me voor wordt gehouden, zo wil ik dus niet meer zijn.En door mijn weg te gaan hoop ik te bereiken dat hij zal zeggen ...zo wil ik ook zijn.Het is zijn leven en zijn weg.je kan in een relatie niet altijd parallel lopen als je neuzen maar wel dezelfde kant opstaan.En dat voelt nog wel zo.Groetjes Ziza en ik ben oprecht blij om te lezen hoe goed het met je gaat, als ik je berichtjes lees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Dank je Safi...Oke ik ga er van tussen...krijg zo bezoek...Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Kirky dat is een fijn gegeven toch.Daar heb je wat aan.Niets maar dan ook niets is het waard vooral niet na bijna 9 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 ga ook even tv kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik rook ook wel eens een blowtje, ik hoorde laatst dat de geadviseerde norm voor blowen ligt op niet meer dan 2 jointjes in de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Dat durf ik dus nog niet te doen. Vliegtuigongelukken hakken erbij mij nog steeds stevig in. Relativeer dat wel, hoor. Als autoongelukken elke dag gemeld zouden worden duurde nieuwsberichten uren en durfde niemand meer in een auto te stappen. Maar ik kan het mij te goed voorstellen. De kant van de passagiers en van de wachtenden. Vlucht zoveel is geland, hmmm. Loop al de hele dag met kloppende hoofdpijn.Et tu, Pippi? De lente moet wel in aankomst zijn. Voor mijzelf ben ik blij dat ik die tijdelijke waanzin weer een beetje kwijt ben. Luister goed naar dat stemmetje in jezelf en geeft die het groene licht, ogen dicht en springen, meid!Passen jullie wel een beetje op dat al deze verliefdheden geen vervanging zijn? We zijn ons aan het ontworstelen van een verslaving en dat is echt niet prettig, verliefdheid kan heel prettig zijn maar ook een vlucht. Niet leuk om te lezen maar voor mij wel waar. Een clinic is de beste datingsite, bijna iedereen werd daar verliefd en dat is toch niet geheel volgens de normale natuur wetten, lijkt mij.Houtje,Nee, mijn ouders zullen altijd blijven proberen mij op te voeden. Zoals ik in constant in gesprek blijf met mijn kinderen. Wel bijna al mijn kinderen.Mijn vader is mij gewoon op komen halen en heeft mij weer terug gebracht. Hij was niet serieus in zijn uitspraak. Maar bij mij kwam het binnen. Ik dacht, hij heeft gelijk. Ik hoefde daar niet door te zetten, ik had gewoon in zo'n theehutje kunnen wachten tot iedereen weer naar beneden kwam. Vergeet niet, 4 dagen ervoor kon ik niet een rechtop staan door die ontstekingen. maar ik heb gewoon doorgezet dus dat kan ik met dit ook.Toch snap ik je reactie wel, mijn ouders kunnen vreemde dingen doen maar nu is het even rustig. Ik kreeg zowaar een echte knuffel van mijn moeder en mijn neefje. Zelfs even gepraat met dochter 1 die haar oma belde om haar te feliciteren. Kon deze oma even met Poppedein praten.Dochter 2 krijgt van mij een verjaardagskalender met alle verjaardagen van de familie en daarbij hun telefoonnummer. Daar kan ik dus echt boos om worden. Ik hoop dat ze de hint begrijpt anders word het weer zwaaien met de botte bijl. Ik lees even terug en ga dan naar mijn mandje, ben moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Trouwens, ik las op een Engelse site dat zelfs het drinken van de absolute minumum hoeveelheid per dagvoor vrouwen een verhoogd risico geeft op allerlei soorten kanker. Voor borst en keel kanker waren dat zelfs behoorlijk grote percentages. Geef het maar even door. Leuk gezelschap ben ik vandaag but don't shoot the messenger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Pippi mijn zoon had dat ook steeds erger doordat hij die pufdingen gebruikte. Toen had hij een of ander schimmelinfectie in zijn keel door al dat puffen. Hij mocht toen twee weken niet puffen, uiteindelijk kon hij zelfs met het spul stoppen. Hij kreeg voor die schimmelinfectie een of ander smerig drankje. Schiet me zo te binnen. Hij had ook geen stem meer en moest zelfs naar een, hoe heet zo iemand, orthopedagoge, nee,... nou ja, zo'n spraaktherapeut. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Goeieavond allemaal!Ik ben nog aan het eten!Lekker laat....Vandaag naar de huisarts geweest ivm die bobbel in mijn hals, die lymfklier.De huisarts dacht niet meteen het ergste, ook omdat de andere kant ook een heeel klein beetje dikker is, dan lijkt het meer op een ontsteking. Ze wil wel bloed laten e, ook op kattekrabziekte, en voor de zekerheid ook een echo.Ik ben meteen gaan bellen voor die echo, eerst kon het pas half maart bij een ziekenhuis bij mijn werk in de buurt, toen gaan rondbellen en ik heb er nu eentje gevonden die volgende week woensdag al kan.Ik zit liever niet te lang in spanning!Maar ben al klein beetje gerust gesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Fish:: nou gelukkig, toch maar even verder onderzoeken. Sterkte.Ik ga maar naar bed, welterusten dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 You're welcome, Pippi:DEr stond in mijn sterrenlezing dat ik goed was in informatie doorgeven. Dacht doe dat maar want er stond ook in dat ik een zomer vol s%x zou hebben vanaf maart. En ik ga de Goden natuurlijk niet verzoeken dat snap je. Maar ergens is het wel eng natuurlijk. Ik denk wel eens dat de rooklegging in de US geheel mislukt is maar dat de anti-roken lobby het wel voor elkaar heeft gekregen. Hoe hardnekkig is alcohol dan wel niet? In mijn opinie maar wie ben ik, denk ik dat alcohol een groter effect heeft dan roken. Rook ik een sigaret dan blijven mijn hersenen werken en mijn moraalsysteem wordt niet aangetast. Na het roken van een sigaret wordt ik nooit wakker naast een schaap bij wijze van spreken.En ik ben nog nooit wakker geworden naast een schaap, zou de edele dieren niet willen beledigen.En nu komen al deze feiten ook naar boven drijven. Best wel eng eigenlijk. En laten we eerlijk zijn, ik was al behoorlijk geschrokken van de effecten van roken.Okay, je hebt deze kans laten lopen maar er komt wel een volgende. Een ding vond ik een beetje eng, je zei dat er zo veel vanaf hing. Meisje, een nieuw iets daar stap je toch blanco in met al je zintuigen op scherp? Of is het iemand die je al langer kent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 truste An:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 An, weltruste!Hoe gaat het met je vandaag?Ik heb nog niks van je gelezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Goedenavond!Ik kan geen school lmeer zien Vréselijk vond ze het! En dit was nog de milde variantZe weet wat ze wil! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Fish wat een geruststelling en helemaal goed dat je rond gebeld hebt zodat je volgende week al terecht kunt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Kirky,Ik zei dus ook dat het NIEUW onderzoek was. Geloof het of niet maar vandaag de dag wordt de evolutieleer nog steeds bestrijd en hoe oud is die ook al weer?En nee, het was niet uit een of ander pluff site. Trouwens al dat leid alleen maar af van waar ik mee bezig was nl. hoe komt dat de maatschappij zo'n weerstand heeft dat alcohol niet zo schadelijk is als roken? Waarom is dat en waarom vind IK dat eng? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ja marjo, het is echt afzien al die Open Dagen. Maar volgens mij hadden jullie je keuze toch al gemaakt?FF, je lymphklieren zijn na je lever de grootste ontgifter in je lichaam. Ik zou nog maar niet in paniek raken, even afwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Als ik de puf kan opbrengen, lees ik nog even bij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ja het kan vanalles zijn, ik was op Google gaan kijken, en kwam op allerlei kanker-sites terecht. En forums, waar mensen dezelfde klachten beschreven als ik...brr...Vandaar eigenlijk mijn ongerustheid.Met keelontsteking heb ik ook altijd opgezette en pijnlijke klieren.Maar dat heb ik nu dus niet.Nou ja, niet te veel piekeren, en op tijd naar bed vandaag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoVerbeter de wereld en begin bij jezelf;) dit forum is om te helpen en te steunen, hoofdzakelijk bij alcoholproblemen. Laten we het houden bij steunen en helpen en niet om iemand proberen te veranderen. Dank U:rose: Helemaal mee eens, AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik zit nog wat met Orlando in mijn maag. Ik denk nl. dat ze op een verkeerd spoor zit.De vraag of ze hulp wilde of niet had geen betrekking op het sluiten van dossieren. Die dossieren blijven open vooral als je door de R. heen drinkt. Ze heeft wel gelijk in dat als ze denken dat je onder invloed bent je gelijk moeten testen. En je hebt vast je blazertje nog wel, Orleando. Als ze jou 4 maal per dag diazepam gaven dan zegt mij dat genoeg. Dat gebeurd dus niet. Diazepam is een van de pammetjes die 24 uur werkt, 1 tablet is voldoende. Een je hebt in een kliniek gezeten maar je weet niets van blazen? Sorry, maar ik geloof je niet.Ik wil je helpen als je echt oprecht bent maar je verhaal klopt niet. Het spijt mij als ik het fout heb maar zoals ik het lees is het BS. En dat zou echt foute boel zijn. Er zijn hier oprechte mensen die zich zorgen maken over jou. Ik trek mijn handen van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Sorry, het dringt niet allemaal meer tot me door geloof ik.Even de hond uitlaten en dan kruip ik maar in m'n slaapzakmet m'n laptoppie nog even alvast op de bank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ja stil hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik moet nu al weer laatste rondje doen met de hondjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden