Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hier ook een stuiterbal door zoetigheid. Merk dat ik er niet lekker van word. Hartkloppingen en enorme moe-dip...Dus lekker laten staan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik ga nu even op de fiets om wat rekeningen weg te brengen en een strippenkaart te kopen voor morgeochtend. Hondje mee, naast de fiets, dikke pret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 meld me ook even, voordat ik weer weg ben. Marieke:ik heb heel mooie laarzen gekocht bij Bristol, je krijgt daar tot 70 % extra kassakorting! Ik maak geen reclame (ik werkte wel in schoenenwinkels, maar niet daar dus), maar je koopt echt voor noppes!!Voor de rest, voel me nog steeds niet blij, maar drink niet...ben met het het eten bezig, boos welliswaar, maar manlief neemt ze alle 3 mee en ik doe hier mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pepita55 Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 ja Marieke dat is balen.Zelf weet ik nog maar al te goed, hoe je je dan voelde, als de hormonen door je lijf gierden.Een goed excuus om................................ je weet wel.Sinds een jaar heb ik de overgang achter de rug en dat vind ik heerlijk. geen gedoe meer.Kleren kopen is een goede remedie, naar de kapper gaan wil ook nog wel eens helpen.Onder het motto van 'als je haar maar goed zit'Groetjes en sterkte van PepitaIk ga het ook vandaag weer lekker droog houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 op m'n eigen pc wilde ik nog melden, maar ik was alweer weg...hij (de pc dus) is niet helemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 ik ga van mijn werk naar huis tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Goedemiddag!Net terug van de open dag. Was hartstikke leuk!Ben gewoon jaloers. Echt super! En 10 km op de fietszonder gezeur. Yes! Vanavond weer, naar de Montessori.Jongens moeten verder weg, dus die hebben de auto nodig.Dus snel koken en weer op de fiets. Het is iets verder weg. pffff!Maar goed, voor het goede doel. Mocht ik door alle info van de dagvanavond helemaal hyper zijn, dan neem ik een kwart osje. Besloten aldus!Verder, is het humeur weer ok. Geen tijd om te malen.Dat is wel goed dus. Wel erg moe. But hee! Lekker weekend voor de boeg vanaf vrijdag. Komt wel weer goed.Zondag die tocht van 14 km lopen en morgen de eerst HM-training (12-14km)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ben intussen bezig met eten maken..bami met kip en een lekker ketjapsausje erbij..!Dat maak ik dus zelf.Ik heb alleen een vraag: heb bij Lild van die Wraps gekocht, maar wat kan er in?? Geen flauw idee..mjn kinderen lusten alles, van paprika tot gehakt kip enz, kruiden en weet ik veel wat nog meer. Maar moet er ook saus bij? Die loopt er toch uit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Okee, Pip:er was eens...een lieve moederdie een heerlijk gerecht wilde kokenmaar....er waren 3 kinderen die alle 3 wat anders wilden etenen toe kwam Pipen zij besloot"Wij gaan vandaag eten, wat ik hebben wil"zei zewie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik ga er weer af....vam het forum... tot morgen (denk ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Dag allemaal,even hallo zeggen. Vanavond ga ik de nachtdienst in voor 2 nachten. Stond vanmiddag op (ik heb dus voorgeslapen) en voelde helemaal niets meer van dat fijne gevoel nav mijn date van gisteren. Alsof het niet eens gebeurd is. Ik snap er niks van... Ik heb gebeden om inzicht. En verder houd ik het droog, mn ook morgenochtend als ik thuis kom uit mijn werk. groeten van Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Gewoon lekker zo doorgaan Marieke, ooit haal je je theorie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Tuurlijk word je daar niet vrolijk van Kirky.Wat weerhoudt je er van aan je stiefdochter te vragen waar dit door komt en te kijken of je iets kunt doen met haar feedback? Al is het maar haar laten zien dat je bereid bent naar haar te luisteren... Bedankt overigens, dat je geen moppen over Turken oid vertelt op dit forum. Ik ben bruin en kan dergelijke grapjes niet zo waarderen.Succes joh.Joy quote: Originally posted by: kirkyik kreeg vandaag van mijn vrouw te horen dat mijn (stief)dochter mij respectloos vind , geen idee waar dat nu weer weg komt maar echt vrolijk word ik er niet van . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Wraps ! Lekker, ja alles erin, kip, mais bonen, en dan oprollen en in folie in de oven - jammie !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Orleando,recepten wraps!Wij eten ze vaak ingesmeerd met Philadelphia creme en sla erop en dan zalm (koud) en pijnboompitjes, zie recept, op een verjaardag. Of warm met gehakt. Ook doe ik er wel eens een restje chili in en creme fraiche, erg lekker.Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Muts:PWat let je om het alsnog te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 PepitaIk ga toevallig maandag beginnen met een schilder cursus in de buurt.Grappig dat jij daar net naar vroeg want ik weet pas vandaag dat ik mee kan doen.Je moet nl 50+ zijn om in aanmerking te komen voor de gesubsidieerde prijs van 20 euro voor 10 lessen.Goed dat je toch minder wil gaan drinken want ik vind 2-3 glazen per dag nog wel veel.Ik drink nu ongeveer nog 1-2 halve liter blikken eens in de 8 tot 14 dagen.Vaak heb ik na 1,5 blik al geen zin meer en neem ik liever een kop thee omdat het lekkerder smaakt.Waarom ik nog steeds drink is duidelijk verslavingsgedrag, ik hou mezelf verslaafd.Maar aangezien ik sinds december 2007 geen uitglijder meer heb gehad, heb ik er nog wel vrede mee.Toch merk ik meer en meer dat niet drinken veel prettiger is.Ik voel me dan fijner.Dus het liefst ben ik broodje nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Pip je leeft maar 1 keerNiet nadenken gewoon doen.Een ander kan niet in jouw hoofd kijken.Wat kan er gebeuren als je gewoon toegeeft an wat er in je opkomt.Dat er iets gebeurt wat je heel graag wilt??Niet teveel nadenken ...AKTIE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 25 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 quote: Originally posted by: marieke44Dank je Hoekie, tsja, ik ben geen 18 meer, dus het gaat allemaal niet zo snel meer bij mij, je moet heel snel reageren op de vragen, anders is je bedenktijd voorbij:huh: Ik heb je trouwens nog geen welkom geheten Hoekie, bij deze dus: welkom namens mij.... Dank je Ik ben pas aan mijn zesde les toe, dus over een paar weken zal ik ook theorie moeten doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Tapas ik lees nu al een tijdje dat je op je laatste loodjes loopt en dat de paniek, de onrustige gevoelens maar niet wil gaan liggen. Rot voor je want je wilt zo graag aktief zijn.Is het niet mogelijk om gewoon eens een paar maanden bij je werkplek weg te zijn, om echt goed uit te rusten.Volgens mij krijg jij daar ook wel vaak slechte vibes mee van anderen die niet lekker in hun vel zitten.Als je je nu eens een paar maanden zou kunnen concentreren op je buurt project en daarnaast ook weer wat zou kunnen schilderen bv.Volgens mij en dat is alleen omdat ik dat voel als ik je lees wil je vaak teveel en tegoed van jezelf.Ik wordt echt moe als ik lees dat je de keukenkastjes alweer aan het uitruimen ben.Dan denk ik echt wat doet ze toch met die keukekkastjes;)Ik kan niet in je hoofd kijken maar ik weet wel dat ik je een leuke, lieve mooie vrouw vind die erg goed is als mediator en erg goed kan relativeren.Wees mild naar jezelf en je leven.Je bent goed genoeg zoals je bent, probeer dta te accepteren en dan vallen dingen misschien op hun plaats.Je bent dat kind niet meer dat niet mag zijn wie ze is.Voor zoals ik je zie, ben je echt helemaal goed zoals je bent.Hartelijk, meedenkend en iemand die goed haar grenzen aan kan geven.Ik hou van zulke mensen en ik leer ook nog elke dag wat van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Pip...en heb je al gebeld?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hoi Kirky,Heeft ze anorexia dan ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Ik sluit me hier bij aan, volgens mijn herinnering was je vakantie ook niet echt prettig, dus dat heeft je energie gekost ipv opladen .......Een time out ? Knap je van op hoor !!! quote: Originally posted by: safidepafiTapas ik lees nu al een tijdje dat je op je laatste loodjes loopt en dat de paniek, de onrustige gevoelens maar niet wil gaan liggen. Rot voor je want je wilt zo graag aktief zijn. Is het niet mogelijk om gewoon eens een paar maanden bij je werkplek weg te zijn, om echt goed uit te rusten. Volgens mij krijg jij daar ook wel vaak slechte vibes mee van anderen die niet lekker in hun vel zitten. Als je je nu eens een paar maanden zou kunnen concentreren op je buurt project en daarnaast ook weer wat zou kunnen schilderen bv. Volgens mij en dat is alleen omdat ik dat voel als ik je lees wil je vaak teveel en tegoed van jezelf. Ik wordt echt moe als ik lees dat je de keukenkastjes alweer aan het uitruimen ben. Dan denk ik echt wat doet ze toch met die keukekkastjes;) Ik kan niet in je hoofd kijken maar ik weet wel dat ik je een leuke, lieve mooie vrouw vind die erg goed is als mediator en erg goed kan relativeren. Wees mild naar jezelf en je leven. Je bent goed genoeg zoals je bent, probeer dta te accepteren en dan vallen dingen misschien op hun plaats. Je bent dat kind niet meer dat niet mag zijn wie ze is. Voor zoals ik je zie, ben je echt helemaal goed zoals je bent. Hartelijk, meedenkend en iemand die goed haar grenzen aan kan geven. Ik hou van zulke mensen en ik leer ook nog elke dag wat van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hoi Safidepafi,Blow je nog steeds en/of ben je daar ook mee gestopt/geminderd?Je lijkt de drank aardig onder controle te hebben.GroetjesZiza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2009 Hoi, ik meld me maar weer even. Hier gaat alles redelijk goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden