Spring naar bijdragen

Woensdag 25 februari


Hoekie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen!

Het liep iets anders dan gepland
Maar daar heb ik me weinig van aangetrokken
Heb me zoveel mogelijk aan mijn schema gehouden
Dat voelt wel goed. Al is er nog onrust.
Maar: Geen probleem, dat mag.
Ademhalen...
Ik ben ik, dat mag. Vanaf nu mag alles..
Wierookje, rustig muziekje, sigaretje, koffie
Ben al buiten geweest. Werd gestoord door een vriendelijke
werkmeneer op mijn bankje in de polder. Nee, ik ervaarde het als storen.
Kon het even laten. Snel weer verder.
Jakkeren is er niet zomaar uit

Oefenen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hier ook een goeiemorgen en gelukkig ben ik weer in slaap gevallen rond 6 uur, dus nog 2 uurtjes bij kunnen slapen.
Vandaag de drukste dag van deze week, tenminste... eerst werken vanmorgen en dan vanmiddag vrij, heerlijk!! en vanavond een lange avond voor de bewoners van de buurt om te vertellen waar wij mee bezig zijn met al die werkgroepen. Eerst eten met alle contractgroepen en daarna presentatie van de doelen van de contracten aan de bewoners in de buurt,
alleen kom ik er langzaam aan achter dat niet iedereen in de buurt de uitnodiging gehad heeft dus vraag ik me af wat het nut zal zijn.. foutje...

okee, eten, tutten en dan naar mijn werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach, ik ben mijn eigen mijlpaal weer vergeten
baas boven baas hihi.. 20 maanden AdB.

Kaia en Soothe en Marjo ook, en iedereen die, al is het maar 1 dag, 1 week, 1 maand, 1 jaar, 1 kwartaal, of meer van de drank af is gebleven
VAN HARTE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!

en nu moet ik de deur uit, tot vanmiddag maar weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh, enkele vogels zijn hier al vrolijk aan het fluiten..geeft me toch een lentegevoel ondanks de grijsheid en de handschoenen kunnen uit (bijna 10 graden). Carnaval is voorbij, heb er niets mee maar voor mij een teken dat het wintergedoe nu toch echt afscheid aan het nemen is.
Kaia en Soothe: toppie! :present:B):):clock::light::present:

Marjo, Gooshe Frabba :)

Zo weer op het fietske; gedragstherapie en vanmiddag toneel. Daarna gezamelijk eten bij db dus mijn dag is goed gevuld zonder gestres.
Fijne dag allemaal en welkom nieuwe clubgenoten ;)
Hou het droog en bedenk dat je een daardoor aan het echte leven gaat beginnen.
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,Marjo, Kaia en Soothe ,WAY TO GO. Gefeliciteerd.
Gisteren Bako ook al, geeft mij alijd een lekker gevoel.

Wing, kom aan vent. Kom er bij zitten er is niets aan de hand. Zulke dingen gebeuren hier nu eenmaal.
Gaat het met jou een beetje?

Ik heb maar een paar uurtjes gehad en werd wakker doordat ik dacht dat ik iemand heel hard tegen de deur aan hoorde bonken. In het begin was het de bel nu is het al gebonk. Hmmm, iets of iemand wil bliijkbaar bij mij binnen komen.
Vandaag wel wat doen. Straks komt er iemand van de Sociale dienst langs. Om eerlijk te zijn, ik wilde dat ze mij gewoon mijn uitkering eens gaven en dan pas mensen langs gingen sturen.
Maar dat schijnt te logisch te zijn.

Vandaag is mijn moeder jarig dus daar wil ik wel even langs. Dus dat word bussen en dan een pokken eind lopen. Toen ik daar wat over mopperde tegen mijn vader, gaf hij mij het antwoord dat als ik letterlijk bergen kon beklimmen ik niet zo moeilijk moest doen over een paar km op vlak terrein.
Tja, daar zit wat in, lijkt het echte leven wel.

Kate, fijn dat je wat vaker binnen valt. Altijd leuk om je te lezen.

Het is hier harstikke grijs maar ik had kunnen zweren dat tijdens het in slaap vallen, ik vogels hoorde zingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een slingertje voor alle mijlpalers.
Kaia, Soothe, Tapas, Marjo
Inclusief mezelf, bijna 4 maanden(op 2 dagen na)
Jaja het gaat eindelijk de goede kant met mij op.
B)

:light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allemaal,

Allereerst aan iedereen, die iets te vieren heeft van harte gefeliciteerd.

Tapas hoe is je gesprek gegaan gisteren?

An, hoe was je carnaval?

Kun jij me vertellen waar Safi gebleven is, het was het eerste wat me opviel toen ik weer terug was.

Gisteren alcoholvrij gebleven en beloond met een heerlijke nachtrust.

Ik zie een beetje op tegen de komende 4 dagen, we gaan naar Franktijk, naar vrienden, die er wel van houden.
Zal niet makkelijk worden.
Vandaag een drukke dag met allerlei klusjes, die nog gedaan moeten worden, voordat we weggaan.
ik kan na vandaag niet eerder weer forummen dan volgende week woensdag.

Lieve groet en een hele fijne dag allemaal toegewenst van Pepita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun: jammer dat je niet werd begrepen gisteravond. Ik vond het een goede uitwisseling over de gedachtes die we kunnen hebben over schuld. Jij zou niet logisch zijn?? Logica is een onderdeel van de filosofie. Dus een beetje filosoferen is naar mijn idee heel gezond. Ik begrijp je in ieder geval wel. Zeker de laatste tijd nu je de zinnen wat langer maakt. Ik heb het idee dat je momenteel zo ook met de drank googeld. Waarom, waarvoor en waarom niet. Je hebt immers jaren droog gestaan, dus je weet wat het is om niet te drinken. Ik ervaar het momenteel veel intenser allemaal, het niet drinken dus.
Minder een vanzelfsprekendheid, maar meer een bewuste keuze voor mezelf en door mezelf.
Dat maakt het niet makkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen trouwens allemaal.
Ik begin achterstevoren vandaag.
Vanmorgen ben ik zo brak opgestaan alsof ik een kater heb... en ik wilde nog wel heel vroeg gaan werken. Heb tijd nodig om bij te komen. Dit mag tegenwoordig van mezelf, ik jaag me niet op.
Een carnavalskater is het.

Albertina hoe is het met je been? is het een beetje rustig daarbinnen? en krijg je weer antibiotica?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemurrugu allemaal,

Tapas,
Ik zei gisteren al: je moet méér rust in het koppie hebben, en je HA kan gerust die 2 oxazepammetjes geven, kost je hoogstens 6 euro voor een maand, en de psych heeft een speciale code. Ik betaal niets bij. Sorry dat ik zo belerend klink. Bedoel het goed.

Anjo,
Lekker van je vader. Hij kan je ook toch even oppikken of bv. de heenweg halen en terug lopen naar de bus? MOET je nou nog steeds opgevoed worden, en sta je dat toe?
Overigens gefeliciteerd met je moeder.

Iedereen,
:present: gefeliciteerd met alle mijlpalen. Het zijn er zovéel en dat is juist geweldig van dit forum. Ik heb er zelf ook (alwéér) een, 3 jaar en 4 maanden geloof ik. Op naar 3,5 jaar.

AR, :)

Hoekie, ik had je nog geen welkom geheten, bij deze. Wie schrijft, die blijft (droog) dus blijf schrijven hier.

Tina,
Moeilijk hè dat verplichte rusten.

Sandra, werk ze vandaag!

Marjo,
Veel plezier vandaag op school.

Bako,
Je bent een doorbijtertje, hartstikke goed. Voel je je vandaag iets beter?

Wing,
Gewoon je eigen ding doen, dat duurt het langst.

Har,
Hier ook de eerste merels die zingen, héérlijk. Fijn dat je dagen zo goed gevuld zijn, dat is belangrijk!

Adam, :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje voor jou dan ook een slinger.........

:light::musicnote::present::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::light::present::light::

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pepita: Safi is geregeld op het forum en het gaat uitstekend met haar!
Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om naar Frankrijk te gaan.
Deze ideeen zien om te vormen tot: het is een uitdaging voor mij om naar Frankrijk te gaan.
En laat van je horen als je terug komt. Dan kom je ons blij, fris en fruitig vertellen dat je NIET hebt gedronken!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...