Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 FF, ik heb je geen tips gegeven, daarvoor weet ik veel te weinig van de relatie van jou met je ex. Het lijkt me heel vervelend als hij je buitensluit in de verzorging. De kat gaat je duidelijk en heel terecht aan het hart. Ik hoop dat je je ex kan vertellen dat het je om de kat gaat. Misschien voelt hij zich wat benauwd omdat hij denkt dat jij jullie relatie weer wil aanhalen? Ik weet het niet. Je kan hem dan duidelijk maken dat het je om de kat gaat en niet om hem.Maar ik gis maar wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Adam, dat ik dat niet wist toen ik Stavoren was:angry: Zal het in mijn agenda schrijven zo dat als ik ooit nog eens een weekje ga zeilen ik daar om een visje kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: Hoekiequote: Originally posted by: FishermansFriendIemand anders dan Vie nog tips over hoe me te gedragen t.o.v. ex in verband met de kat?? Richt je op de kat, niet op de ex? Dus hoe ga je je gedragen tov de kat? Die is toch je prio?Je hebt gelijk Hoekie! Dank je!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Anjo: nee het zit me niet lekker. Ze heeft een weblog, maar er komt niks bij.Wil niet gelijk in paniek raken, maar vanavond ga ik toch wel aktie ondernemen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: VieFF, ik heb je geen tips gegeven, daarvoor weet ik veel te weinig van de relatie van jou met je ex. Het lijkt me heel vervelend als hij je buitensluit in de verzorging. De kat gaat je duidelijk en heel terecht aan het hart. Ik hoop dat je je ex kan vertellen dat het je om de kat gaat. Misschien voelt hij zich wat benauwd omdat hij denkt dat jij jullie relatie weer wil aanhalen? Ik weet het niet. Je kan hem dan duidelijk maken dat het je om de kat gaat en niet om hem. Maar ik gis maar wat. Daar zit zeker wat in Vie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Mooie kerel, Doede.Ik mag hem wel.Stiekum knijp ik hem een beetjeAl die idiote kerels erbij...Bij deze beloof ik plechtig dat ik NIET vooraan ga lopenNetjes, bedaard en relaxed achteraanIk zal het nog een paar keer herhalen voor mezelfAi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 De vriendin van AR moest ineens met spoed naar het ziekenhuis?Ik ga het ff terug proberen te zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Is mij iets ontgaan Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: womanIk hoor iedereen gillen over een oranje postbankpasje, maar jee ik heb zo'n grote envelop gekregen en dacht dat het reclame was, dus weggegooit. Mag je niet gewoon de blauwe blijven gebruiken ?? Ik ga wel even kijken op de site. Ik ben o.a. om die reden al van bank veranderd!Net envelop binnen van Triodos.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 An, rot dit.Succes vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Voor het eerst weer trainen met de groep12-14 km. Voor de halve Marathon in juni.Ready. Must go. Bye. Zwaai! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 An, als er iets met je dochter was gebeurd dan wist jij dat als eerste. Daar is onze defensie heel zorgvuldig in.Maar ik zou je beslist aanraden om even te bellen ofzo. Beter dan je ongerust te maken. Da's een stomme opmerking want het lijkt mij dat jij je constant ongerust maakt.Toch verwacht ik dat ze het te druk heeft of niet in de buurt is van een computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Nu ik dus echt niet, ja lopend maar echt niet rennend. Dus ren Marjo ren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Oh jee!!! Dan krijg ik natuurlijk ook een nieuwe pincode!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Corrinne, je weet niet half wat je voor mij betekent....wat je zostraks schreef...Eerst even onze oudtse op bed brengen, maar daarna..En als je je niet meer bent; uit de grond van mijn hart IK DAnk jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Vie, ik heb je PB beantwoordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik ga maar even op de bank tv kijken denk ik....even relaxen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 fish, ik relax even met je mee ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Die ligt inmiddels..zij het met strubbellingen, maar dan krijg ik niet die gekke dingen zoals laasts.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Heee, over de discussiesamenvatting, bovenin het scherm: "het is niet moeilijk om eerlijk te zijn als je niets hebt te verliezen". Ik dacht dat het woord 'eerlijk' was uitgevonden voor mensen die het niet zijn? Wat is eerlijkheid zonder leugen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik ga House enz kijken.Kijk altijd dat soort series.. (CRI< Cold Case) enz enz.Ik mocht hier niet meer "sorry"zeggen.....maar bij deze... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Nog 10 minuten en dan begint 'Wie is de Mol', daar zit ik me nou al de hele dag op te verheugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Jemig heeft mijn man een bericht van mijn dochter maar leest dat NU PAS DE OEN. Nou ja, gelukkig zeg.Ik dacht al, hier klopt iets niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Hoi Hoekie,eerlijk zijn is m.i. in ieder geval werken, liegen is 'makkelijk'. AR: ik hoop dat je vrouw ondertussen weer thuis is, wat een schrik voor jullie!Ben rond 18 u opgestaan. Niet zo paniekerig meer als toen ik vanochtend ging slapen. Bedankt voor jullie reacties trouwens! Ik dacht vanavond bij mezelf dat ik natuurlijk ook gewoon een blauwtje kan lopen t.a.v. die date. Kan iedereen overkomen, dus mij ook. Hopelijk lukt het me om met die relativering de gewone onzekerheid als je iemand leuk vindt en de angsten n.a.v. nare ervaringen van elkaar te onderscheiden. Ik ben blij dat ik me rustiger voel. Als ik het vanochtend op een drinken had gezet, was ik 100% zeker in dezelfde gedachtengang wakker geworden als die, waarin ik in slaap viel. Over eerlijk gesproken, ik schreef het net in een PB aan iemand: ik ben er niet trots op dat ik niet gedronken heb vanochtend, ik ben er wel trots op dat ik vanochtend eerlijk tegen mezelf durfde te zijn over het feit dat ik veel trek had.Ik ga douchen en me rustig voorbereiden op de nachtdienst.met groetjes,Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Joy werkse, je gaat goed joh.Jongens ik trek de stoute schoenen aan en ga morgen naar de huisarts.Ik durf dus echt niet, maarja. Ik heb maar een briefje gemaakt.Die artsen hebben altijd zo'n haast he, en wie weet kan ik morgen helemaal niet komen.Ook bobbels toestanden etc. maarja kan het niet blijven uitstellen.Voor mij een enorme stap. Ik moet al half stervende zijn om naar een dokter te gaan.Zit me ineens van alles in mijn hoofd te halen en het huilen staat me nader als het lachen.Stom gedoe ook met familie die zo ver weg is, kan ik dus niet zo goed tegen.Loslaten ja. Ik word er compleet neurotisch van.Morgenochtend ga ik direct bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden