orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 An, heb je een Action in de buurt? Die heeft echt een lekker pakketje voor 1,99 eurobodyscrub, bodylotion en bodydouche in allerlei geurtjes. Probeer het maar, het is echt superlekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Kirky, ik zie dat je quote hebt aangepast. Deze is mooi.Goed, ik ga ook maar douchen. Zit nog in mijn pyama en moet straks naar mijn peut, kleine wereldreis per ov. Gisteren een hele heftige avond hier in huis en ik zit nog wat na te trillen.Dan kruip ik het liefst weg maar dat helpt ook niets dus gewoon in beweging komen en dingen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 maar dat is toch goed?? je kont in de kribbe, in dit geval dan.het is geen verplichting, je zoekt zelf hulp en als het niet klikt met een bepaald persoon is het jou goed recht om een andere te vragen.als je maar door gaat met de hulp en niet helemaal weigert.verder kan ik me goed voorstellen dat je ongewenst bezoek hebt, ik heb het zelf ook meegemaakt, je kan wel stoppen met drinken maar dan? je blijft doormodderen in dezelfde situatie en zit bij jezelf te denken is dit het nu? moet ik zoveel laten voor zo weinig terug?misschien is dit ook wel de tijd om eens goed te bedenken wat wil je eigenlijk? zijn er hobby's die je weer kan oppakken? een cursus, een verwen iets, in ieder geval iets speciaals voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Maar wel een dankbaar iets, Kirky!!En je hebt gelijk, hoe beter je over jezelf denkt, hoe beter je je voelt.Alleen..hoe leer ik beter te denken over mijzelf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 ZoBen er weerpittabroodjes met kaas onder tostieijzerDaarna even slapen. Vanavond buikdansen JippieieieiieDe coach maar heel even gezien en netjes gedag gezegd en toen was ze weer vertokken. 2 blauwe enveloppen binnengekregen, huisdingetjesbelastingen. Vandaag even niet. Morgen maak ik ze wel open. Vandaag genoeg financiele administratie gehad. Brutowinst en kosten en baten enzo. Wist het allemaal wel, maar toch goed om het even op te halen en aan te scherpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Orleando, probeer elke dag 2 positieve dingen te bedenken in je leven. Waar je blij mee bent, die goed gaan enz. Daar kan je dan steeds op terugvallen als je in een piekerwervelwind komt.Bv, ik heb een hele fijne tuin !! quote: Originally posted by: orleandoMaar wel een dankbaar iets, Kirky!! En je hebt gelijk, hoe beter je over jezelf denkt, hoe beter je je voelt. Alleen..hoe leer ik beter te denken over mijzelf?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik zit ook nog in mijn badjas.Ondertussen doe ik een klusje en kom dan weer even hier.Zo rust ik toch.....Maar ik moet nu ook douchen.Nog een sigaretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 oei, dat is moeilijk...wat wil ik?Zo eerst de kinderen ophalen van school en later eten en ze op bed verzorgen...Maar wat ik wil???? geen flauw idee. Rust, dat zeg ik ook steeds, ik wil rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Nou, dat was lekker hoor.Geen rust maar ook geen aktie.Ik blijf mezelf vreemd vinden.Welnee! Ik ben gewoon moe. Dus moet ik nog ergens een gaatje vinden om te slapenZou je zeggen.Geinig zo'n echt kleimaskerAls het dan opgedroogd is kan ik haast niet wachtenom gekke bekken te trekken zodat het allemaal van m'n gezicht spat Tralala.. De was is klaarDe hond moet nogDe kindjes komenNaar de winkelpasta kokenJa, dan even tukkenEn dan weer rennendouchen en weer slapenmorgen fris op pad!Dagdag en maak er nog wat vanDe dag duurt niet meer lang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Zo broodjes zijn op, nog een peukie en dan plof ik op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Kijk! Tukze WomanGood for you!Succes met de buik en het dansen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Even melden dat Will vanmorgen naar de HA is geweest en die is meteen per ambulance naar het ziekenhuis gegaan. hoe en wat weet ik nog niet maar ik moest het even vertellen sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik zat op cursus naast een mevrouw die een Reikibedrijfje gaat starten. We hadden allebei geen zin in de financien,ik zei voor de grap, zeg kan jij me niet een beetje energie geven. Ow ja hoor zegt ze geen probleem, en ze legt haar hand op mn rug. KLENG !!! Als een magneet werd die hand leeggezogen, we schrokken er allebei een beetje van. Ze zegt, zo dat is heel hard nodig bij jou. Ja zeg ik het is nogal een zooitje. Als een tornado ging de energie te keer zeg onder haar hand, my God. Ik ben altijd een beetje sceptisch met dat soort dingen, zo van yeah right het zal wel. Maar deze kwam echt snoei hard binnen. Misschien eens over te denken om een behandeling te doen, is wel wat denk ik !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Alberto !!! Wat heftig zeg !! Ik schrik me een hoedje !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Albert, wat nu? Heeft ze last van hartklachten of zo? Ik bedoel, mankeert ze iets?Sterkte man!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 gisterochtend was ze flauwgevallen dus ik had al uitdrukkelijk gezegd dat ze de dokter moest bellen, door gestuurd nu naar cardioloog en bloedonderzoek, ik wacht maar af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Rustig aan Albert. Misschien lage bloeddruk of zo!Maar even afwachten.Take Care!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Albert,dat is schrikken joh.Even rustig proberen af te wachten,ik hoop dat het meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 hallo alles rustig hierheb vanmorgen gezwommen en heb nu het end in de bekinfiltraat in de long knapt nog niet erg op,toch wezen zwemmenheb geen noemenswaardige koorts meerdoe alleen dingen die ik leuk vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 net telefoon van Will gehad, bloed was goed, medicijnen voor een lichte afwijking aan `t hart.Ik spreek haar straks nog dan weet ik misschien meer, ben me `t ongans geschrokken.hoe bertekkelijk is `t leven hè?en dan zijn er mensen (ikzelf inclusief ) die het vergooien met drank.Even vertellen dat ik door deze dingen niet aan de drank ga hoor, ik weet wel dat ik dat niet nodig heb.Ben wel weer opgelucht nu, verliezen wil ik haar nog lang niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 he potverdorrie AR,ik zit even snel te lezen, ik heb visite dus kan het niet te lang makenmaar gatver wat een schrik, gelukkig valt het meeheel veel sterkte en een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Tasseke, ik kon het ook niet te lang maken, ben op m`n werk;) daarom gooide ik het er ook tussendoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 ja hoor kirky, ik ben wel ingelogd!als het rustig is heeft dat nooit met de laatste schrijver te maken hoor Kirk, dan is iedereen gewoon net even iets anders aan het doen.Orleando, rustig aan, je mag ook gewoon boos zijn op je vaders vriendin hoor, dat is beter dan bang en verdrietig zijn en in dit geval ook wel terecht. Zowiezo is het een veel gezonder gevoel dus scheur maar even een doos aan stukken ofzoAR succes met WillIk zit zelf nog even na te denken over gisteravond, hoe opvallend het is dat de grote relschoppers op zo'n buurtbijeenkomst wel net de mensen zijn die met ruime mate alcohol op hebben. Niet luisteren, niet voor rede vatbaar zijn, totaal geen rekening houdend met al die andere mensen die ook aanwezig zijn op zo'n avond en een boel geschreeuw en dan word ik daar best wel boos en opstandig over. Nou was ik zelf ook nooit zo als ik gedronken had, ik werd meestal erg 'vrolijk' en claimerig en luidruchtig maar niet agressief gelukkig!Ik ben trouwens ook al snip en snipverkouden Marjo, kunnen we elkaar niet meer aansteken morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 AR tjongens, je schrikt je een ongeluk. Goed luisteren wat de artsen zeggen. Sterkte, we zullen nog wel horen van je hoop ik.Orleando: ja, ik heb onlangs toevallig ACTION ontdekt, wat een geweldige winkel zeg. Daar kan je nog eens voor een prikkie de mooiste dingen kopen.Maar inderdaad ook badschuim etc. etc.Vorige week was ik er nog.Albertina: gewoon rustig blijven uitleggen .. poortwachter of wat voor een wachter ook, die schroeven moeten rust hebben zeg je dan maar Ik hoop en het zal ook wel, dat mijn moederinstinkt absoluut helemaal fout en door de war is, maar het voelt ineens niet goed. Komt door die rot nieuwsberichten over oorlog en dergelijke. Een van de kids zit daar en ben nogal nuchter en kan, dacht ik, aardig loslaten, maar goed.... kan me zomaar overvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Woman, reiki vond ik altijd heerlijkIk liep op wolkjes terug na een sessieDe eerstekeer was het bij mij ook altijd kladeng!Rare mensen zijn we toch. Beter op ons zelf passen!Albert sterkte met je Will man! Tapas, snotteren gaat wel weer, heb nu zo'n oude-mannen-rochel-kuchWordt lachen Kirky, goed van je. Rust nemen als je het nodig hebt!Nou, alle klusjes wel zo'n beetje gedaan dacht ikZo het eten gaan voorbereidenHet regentBen al twee keer nat geregendNou en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden