Spring naar bijdragen

donderdag 26 febr

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 341
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goh, durf bijna niet meer te forummen 's ochtends want elke keer dat ik dat doe, presteer ik het om net te laat op mijn afspraken te komen. Ga zo in mijn geschrijf en het gelees op dat de tijd vliegt en chips.....ik nét te weinig tijd overhoud om die boterham te eten; minstens 3x koffie (waarvan 2 decaf) en 4 peuken zijn zo'n beetje standaard voordat ik aan die boterham of het rijstepapje begin. En dat kost me dus de meeste tijd...
Moet ik na die boterham ook nog onder de douche, mijn toilet doen ( zitten de haartjes goed; wat trek ik vandaag aan... :D ) tas inpakken, fiets uit de stalling beneden halen en daar gaat ook nogal wat tijd inzitten...gni, ja ja dit gedoe is niet alleen aan de vrouw voorbehouden :$
Heb nu besloten daar zo'n 3 kwartier voor uit te trekken...dus om tien uur moet ik vandaag op de fiets zitten, reken reken, dan moet om 9.15 de computer uit!
Ben geleuf ik een slow starter :D Vandaar mijn terughoudendheid om 's ochtends gezellig mee te babbelen hier de laatste tijd, maar ik ga het missen :(

Hum...dit stukje schrijven heeft me btw al 20 minuten gekost...tis nu 8.45, heb dus nog een half uur.
Dus nu maar effe wat zinnigs schrijven.
Vanmiddag ga ik starten met PsyQ. De verwijsbrief heb ik al zo'n 2 weken in bezit en het gesprek met mijn vb'er bij Novadic al zo'n week geleden gehad (het laatste om de hulpverlening op elkaar aan te laten sluiten)....kan dus aan de gang. Heb er inmiddels aardig wat over gelezen....de diagnoses dan...in boeken over ADD, ADHD, ERS, ....de verschillende behandelwijze enz. enz.

Nu moet het dan maar is gebeuren. Ga er vanmiddag na de therapie voor zitten...de vragenlijst invullen op internet.
Heb het dus wat anders benaderd dan jij Tapas, wil toch graag goed voorbereid zijn....er meer van weten op voorhand. Ben het wel met je eens dat vanaf nu ik er hopelijk zonder voorbehoud of aarzeling ongedwongen en niet geforceerd mee om kan gaan....ik laat het op me afkomen. Ben benieuwd wat er uitrolt. En toen was het 5 over 9... :o

Nog maar effe vlug jullie een goede dag wensen na mijn monoloog. Zie inmiddels dat jullie al met pagina 2 bezig zijn en heb nog niets gelezen :$ moeilijk hoor, dat forummen en 'de tijd', die twee zijn vijanden van elkaar als je ergens naar toe moet.
Oei, inmiddels peuk 5 en daar moet dus nu wat te eten overheen...wat een combinatie!
Tis niet anders, verslavingen hé :P
Enfin kappen nu!

Heb morgen mijn vrije dag, kom dan weer eens kijken hier zonder tijdslimiet ;)
Groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

mijn nachtdienst ging soepel qua werkzaamheden. Ik had echter gehoopt dat mijn date een berichtje achter zou laten op de site (hij heeft mijn nummer niet gevraagd enzo, dat vind ik niet fijn). Helaas: niks. Ik raak daar gestresst van. Ben al vaak tekeurgesteld. Even afwachten.

Toen ik uit mijn werk weg liep vanochtend dacht ik: 'Ik wil nu heel graag maar de Albert Heijn en drank kopen. Dat wil ik ECHT. En ik ga het niet doen'. Tja, zo gezegd, zo gedaan. Thuis nu met een kopje theïne-vrije thee. Ik voel me niet barstend trots op mezelf, heb gewoon datgene gedaan wat er gedaan moet worden en dat is niet drinken.

Heb een goede dag. Marjo, ff vollhouden, de ochtend is bijna op het goede punt aangekomen voor jou. Toen ik je berichten las dacht ik ook al: klinkt een tikje klinisch depressief. Maar daar hebben andere mensen al goede dingen over gezegd.

veel liefs en mooie dingen, ik ga straks mijn bed opzoeken. Tot ik slaap kom ik af en toe wel even kijken hier.

Joy :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Joy,

sneu dat je niets hebt gehoord van je date.
Dat vind ik persoonlijk het nadeel van zo'n site.
Ik ken best veel mensen die er gebruik van maken.
Het is dan jammer dat er na één afspraak al
hoop op vervolg is.
Natuurlijk begrijp ik het wel, zelf zou ik toch liever
spontaan iemand tegenkomen.
Goed dat je niet hebt gedronken.
Nachtdienst was ook mijn grootste valkuil.
Je leeft een beetje naast de wereld,
ik voelde mij altijd wat ontheemd.
Slaap lekker voor strakjes.
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wing,
wek ze voor vandaag!

Joy,
slaap lekker voor straks :lips: en wat betreft je date? als hij niet reageert is het niet de juiste voor je, maak je niet al te druk.

orleando,

ik wil ook een zonnetje, het ziet er hier maar bedroefend uit!

zo ik ga rennen en spreek iedereen later weer!
en voor ondertussen.......

:heart::present::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier de was buiten hangen...

Okee, iedereen bij mij buiten spelen dan maar?

Tas, dat weet ik, maar de moed zit momenteel onder m'n schoenen...
Voel me in de steek gelaten enz enz.Wil niet gaan klagen, maar voel me gewoon zwaar knudde. Ik moet niet gaan drinken, dan gaat alles weer fout en het ging zo goed. Dus dan eerst hier melden en jullie postings lezen en mezelf weer hervinden...Die gremlins zijn straks wel weg, maar tot dat moment blijf ik liever hier, dan dat ik de deur uit ga, snap je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orleando,

je mag jezelf rot voelen! en ook mag je klagen hier! ( ik log toch uit:D sorry grapje)

het is goed en bijzonder stoer om weer in te loggen en zo de rottijd door te komen. het is toch weer een belangrijke stap om te onderkennen dat je het nu moeilijk hebt en dat je niet wil drinken.
uiteindelijk doe je het voor jezelf!

sterkte straks

ik moet nu echt rennen, ik spreek je straks weer als ik terug ben!!!
hou vol, houdt van jezelf en van mij een heleboel :heart: knuffels om in ieder geval vandaag door te komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, ik heb geloof ik uitgeslapen en dat bevalt prima, was wel vroeg wakker maar kon me makkelijk weer omdraaien en rond half 11 ben ik er maar eens uitgegaan.. pfff dat was effe nodig zeg!
ben nu ook snipverkouden, dus des te meer reden om het lekker rustig aan te doen ;) ben ik blij dat ik vandaag vrij ben zeg!

zonnetje schijnt hier ook een beetje. Vandaag eens rustig mijn huis wat opruimen, orde in de chaos, alsof ik wakker wordt uit een soort lange wervelwindachtige nachtmerrie ofzo

Tas, het klinkt allemaal goed, er komt actie aan, je kunt daadwerkelijk aan de slag nu, dat moet zeker prettig voelen na al dat wachten en al die onzekerheid!! succes vandaag!!
enne, ik schreef het al eerder, therapie kan echt helpen om met persoonlijkheidsstoornissen en borderline om te gaan. Het zal niet over gaan maar je kunt er wel mee leren omgaan en het leven wat makkelijker maken voor jezelf. Ik wens je veel sterkte vandaag!!!!

Iedereen een fijne dag vandaag, ik ben erg blij dat ik het zonnetje weer zie schijnen vandaag!!! joepie!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, gremlins lijken enorme grote enge monsters die jou de baas kunnen zijn maar als je echt goed naar ze kijkt zijn het miezerige zeurende vervelende etterende nare kleine pestvliegjes die irritant in je oren zitten te zoemen.. dus pak je vliegemepper en mep mep mep. Drank voegt zo ontzettend niks toe aan je leven en brengt je alleen maar ellende, dus waarom zou je dat binnen halen!! Je zou wel gek zijn toch? Je bent veel meer waard dan je zelf in die ellende te storten met alle problemen van dien.

geniet dan maar liever van het mooie weer en het sprankje lente in de lucht!

ik ga me maar eens douchen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oneerlijk Pip? ja een beetje wel en tja het westen is meestal net iets zonniger.. maar sneeuw vind ik ook mooi en dat wilde hier maar niet vallen. als het bij jullie sneeuwde dan regende en miezerde het hier.
Het is hier niet blauwe lucht en warm hoor, maar de zon doet zijn best om door het grijs door te breken alleen de wind die er bij staat is wel erg koud en staat vandaag op de zuidkant. Vandaag moet ik achter het glas van de zon genieten... maar inderdaad.. er is wel zon!

goh ik ben zo blij dat ik me weer wat rustiger voel, wat heb ik dat ontzettend gemist zeg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...