Gast Hannah1 Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goedemorgen allemaal, langslapers.Ik heb mijn 7 uren gehad, lekker. Zullen we er een positieve dag van maken met zijn allen vandaag?Liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goedemorgen pippi,Heb een gedachte voor de snoepjesliefhebbers:De snoepjespot op de kast.Verongelijkt voetengestampDe kast is te hoogBlind voor de werkelijkheidDe pot was nooit gevuld.Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goedemorgen!Zet je aan het denken Hoekie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ook goedemorgen,Heb hier een zieke en een puber die naar school moet. Effe bezig nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goodmorning, nog niet teveel nadenken op deze hele vroege morgen.Houtje beterschap met de zieke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Gunst, ik denk al, wat een kort draadje, maar het is natuurlijk nog hartstikke vroeg hihi.Volkorencrackers met kaas, ontbijtkoek, sapje, koffie, lekker hoor. En mn dagelijkse pilletjes, spirulina en st. janskruid (beetje hulp om op te starten)Ik hoor iedereen gillen over een oranje postbankpasje, maar jee ik heb zo'n grote envelop gekregen en dacht dat het reclame was, dus weggegooit. Mag je niet gewoon de blauwe blijven gebruiken ?? Ik ga wel even kijken op de site. Hondje ligt alweer diep te ronken, die is het niet gewend om wakker te zijn om dit uur. Zo'n daglichtwekker is wel fijn hoor, je schrikt niet zo, beter voor je hart !Fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik heb het!Schiet weer in de stressAutomatisch. Net of hoort het zo.Om de belachelijkste, kleine dingetjes.Maar op de plaats duurt maar een klein momentEr is niet aan de hand, helemaal nietsNiets!Even ademhalen en om mezelf lachenHahaaa! Have a nice dayIt's yours! Joehoeeee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Werkelijk. Het is te zot voor woorden.Wat een fake. Het is allang goed zoals het is.Klaar. Niets meer aan doen.Ik ga gewoon aankleden , de hond uitlaten en werken.Wat is tijd? Een kwartier? Niet belangrijk.Doei doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Mogge!Woman om je gerust te stellen, zo'n nieuwe pas sturen ze je toe in een neutrale, zakelijke enveloppe. Je kan er niet eens aan zien dat het van de postbank is, behalve als je het postbusnummer uit je hoofd kent.Iedereen met panieksels, zieke kinderen en piekers, veel sterkte!En een heel goede dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Thanx Vie !!Heej Marjo, dat heb je elke ochtend !Je bent dus niet zo'n ochtend held.....in de loop van de dag knap je meestal weer wat op, tenminste dat haal ik uit je teksten. De ochtend is dus je zwakste moment van de dag. Wat kan je doen om dat prettiger te maken voor jezelf ?Iets toevoegen, iets fijns voor jezelf. Een moment met een kaarsje, vers fruit, fijne muziek, ik noem maar wat. Ik neem dus elke ochtend spirulina en st. Janskruid. Als het echt niet goed gaat heb ik een pakje liggen Extra Forte. Nou reken maar dat dat helpt. Maar das voor nood. Zonder dat zou ik het niet trekken. Zou het uren duren voor ik beetje mens ben en dan is de dag al om haha. Ik ga douchen aankleden, heb zin om iets leuks aan te trekken. zou het een happy day worden ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 doeiiiiiiii tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goedemorgen,ook hier niets bijzonders.Weer een nieuwe grijze dag,voorjaar, dat moet het worden.Een oranje bankpas heb ik niet,ik heb een blauwe van de F....bank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Werk ze An.Marjo,jij hebt smorgens een naar begin van de dag.Zo ook hier, dat is het restant van de depressie.Als je slaapt zijn je zorgen en nare gevoelenseven weg.Maar als je wakker wordt zijn ze weer even in alle hevigheid aanwezig.Goed dat je meteen in actie komt.Dat helpt.In de loop van de dag gaat het met mij net zoalsbij jou stukken beter.Sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Spreek me niet van nieuwe bankpassen Die laat ik gewoon in de la liggen tot de oude het niet meer doet Woman, het blijkt simpelIk denk nu waar ben ik mee bezig?Dit heeft totaal geen nutPlots kan ik dat denken stoppenHet is niet belangrijkKlaar!Niks geen conformerenGewoon mijEn dat is anders dan de restToch mooi!Hier is het lente!!!!De zon breekt doorHet wordt een mooie dagIk zie het!!Vanmiddag zet ik een nieuwe ketting om mijn bikeIk stapte op, kadeng!!! Toen had ik nog een fietsDie mag ik niet. Verkoop ik dus. Simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Pippi,Hoekie,Houtje,An, woman, marjo, Vie, wingchun, Darjeeling, tasseke, AlbertRemmo, Har, albertina Goede morgen allemaal:rose:Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Zou het zo zijn Albertina?Je zei het eerder eensEen restant????Joepie! Een restantEén keer blazenWeg!En dat is het?Ha! Weer het ongeloofMaar nu prettigIk spring zingend op de fietsTralalalalalalalalaaaaa...... Joehoeeeeeeeeeeeee!!!!!Gewoon vertrouwenVertrouwen in me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Goedemorgen Albert Remmo,jij ook een fijne dag.Marjo,zo simpel is het nou ook weer niet.Ik schrijf wat mij is uitgelegd.En ik ben het er voor mezelf wel mee eens.In de loop van de dag begin ik mij steeds beter te voelen.Geen paniek geen angstjes.Gewoon, gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 goedemorgen allemaal zo de eerste pot koffie zit er alweer in en ippieaheee, dochterlief is naar school! wat ze tegenwoordig nog school noemen, 14 lesuren en 20 projecturen waarvan ze er maar één doet.ach ze heeft goede cijfers maar die 15 uren, dat is toch geen school meer?maar goed, ik heb rare weken gehad, veel zelfbeschouwingen en heel veel afspraken.gisteren mijn heftige gesprek gehad met schuldsanering, na een jaar hebben ze dan toch maar besloten om daadwerkelijk het proces op te starten, een jaartje verlies maar het gaat dan toch gebeuren.vanaf maandag begin ik met een nieuwe therapie groep en volgende week vrijdag begint mijn test voor borderline.vandaag moet ik nog even voorkomen van een grapje van 17 maanden geleden, maar ach dat doen we ook maar even, moet wel want ik heb geen geld dus ik moet bedelen om een taakstraf.gaat dan alles werkelijk op zijn pootjes komen?begint vandaag of deze week alles te landen?Zoals jullie bemerken, ik ben dus lekker met mijzelf bezig, sorryik zal vanmiddag alles bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Tas,goed dat nu alles een keer begint te lopen.Je hebt al lang genoeg moeten wachten.Nu heb je in elk geval duidelijkheid.Niets is erger dan onzekerheid.@verkeerde emotion. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 tina,raar maar waarweet je, ik heb op dit moment eigenlijk hetzelfde gevoel van afgelopen zomer, zoiets van tjeeehet wordt hard werken maar ik ga er met volle moed voor!voel me positief, sterk en gelukkig (zou dat normaal zijn?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 hahahaha,ik dacht al, rare humor op de ochtend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Hahahaha,ik moest zelf ook erg lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 ha pip, goedesmorgenshoe is het bij jou? wordt het al een beetje minder, de pijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 gaat lukken hoor, ik hoop alleen echt dat ik een werkstraf krijg!zit net in de schuldsanering en een boete van ongeveer 600,-- dat gaot niet lukke hé nie, van een weekbudget van 50,-zit alleen nog te bedenken, moet ik als een zwerver heen, make-up om de wallen te accentueren of toch maar in mijn zakelijke kloffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 pip,gelukkig maar, inderdaad niet zo ongeduldig zijn (leuk gezegd en nu maar doen )maar je gaat toch wel naar die afspraak met de arts hé?, niet dat je denkt van het gaat wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden