albertina Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goedemorgen,allereerst aan alle schrijfsters, een fijne dag in Deventer.Het wordt eindelijk voorjaar, de vogeltjes fluiten er al flink op los.De dagen worden langer, heerlijk!Ik werd wakker van een nachtmerrie, niets met drankmaar wel erg confrontererend.Dus maar even een kop koffie en een sigaretje.Ik ga nog wel even terug naar bed, ik vind het nog een beetje vroeg.Wie weet word ik nog een langslaapster.Voor iedereen een fijne dag.Ik heb voor vandaag weer besloten dat ik niet drink.Doen jullie mee?
Hoekie Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goedemorgen Albetina,Ik doe mee Het wordt een heerlijke dag, ik laat mijn nachtmerrie ver, ver ver achter me.
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goedemorgen!Over een uur rijden.Tas nog inpakkenEerst koffie!
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Wat een blinde paniekIk doe niet meer meeIdioot die ik ben
tapas Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goedemorgen, ook hier op tijd wakker en zometeen klaarmaken voor de reishier schieten in het stadsbos de sneeuwklokjes de grond uit, ze kunnen niet meer terug, het gaat echt lente worden!Wingchun, HALT, rustig aan joh! Vrijdag is een lastige dag..ga je nog naar je broer toe?
water Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Er is geen gekte.Er is slechts water.
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ha gelukkig Water...Ik voel gelijk rustNuchtere rust. LekkerZo was het WingNergens voor nodigHou je taai vandaagGooshe Frabba!
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Rust!Want wat is tijd?Tijd is nietsWe laten ons opjagenTijd is nietsRustTijd uitNaar binnenAdem!
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Er zit geloof ik genoeg olie inDokter bellen. pillen op. Tuurlijk.Ik, ik Ik laat alles gewoon over me heen komen vandaagVerwacht niets van mijTent mee, muziek, tuffen.Klaar. Niet verder denken.Hit the road for Grun first
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Een verslavingsgevoelig mensSchijnt niet op het randje te moeten levenJuist ver er vandaanKrijg dat maar eens voor elkaarHet randje uit het hoofd!Simpel l evenGewoon doenRust
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik ben er bijna klaar voorWat een gewauwel in dat drukke hoofdIk zal eens hartelijk gaan lachenJust about meDon't take the head that goddamn seriously!Hahahahahaha!!!!!
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 de co piloot meld zich ook evenal lekker gedoucheduiterst kalmhet is mijn 6 keer al weer dat ik de Tactussen ontmoet of zijn het nu Tactievjes gewordenen de 5de keer met de schrijversMarjo ik ben de kalmte haarzelf dus van mijn kant alleen maar rustde te vaak op het randje geleefde
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 alle reizigers vandaag een goede reis en tot lateren alle mijlpaalhalers een droge dag toegewenst.ik ga dat ook doen vandaag..heerlijk water, koffie en theewhat else taste SO GOOD?
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 OkeeAangekleedUit alle hoekenmijn spullen gevistAls een razende gekkin Heb allesEn anders koop ik het of maak ik hetNo worriesOlie gechecktEen appel meePillen besteldOef pillen meeNu rustigEten, viel bijna omSaf. nog evenWing, rustig aan!
An Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goedemorgen, ja een goede dag in Deventer.Wingchun: nogal heftig bij je deze morgen?
AlbertRemmo Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Albertina,Hoekie, Water, Tapas,safidepafi, An, marjo, wingchun, Papillon. Goede morgen.Voor de boekenwurmen veel succes en plezier:light:verder iedereen een fijne droge dag
safidepafi Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ik heb nog even omdat Marjo zo lief is om me op te komen halen.Kunnen we lekker even bijkletsen.Het is toch wonderbaarlijk, mooi hoe mooie vriendschappen onstaan in de ondersteuning voor een gelukkiger bestaannu de hond uitlaten voor de broodnodige frisse lucht smorgens en dan een bammetjeby the waywhere is BB?
Mai Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Saf wat liefLiefde is rustHet dak open zoBrullen van het lachen wrsSamen met ThéHet komt wel weer goedAs usualDus , weet ik wat me te doen staat!
An Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goedemorgen AR!Safi en Marjo: veel plezier samen!
Papillon Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goeden morgen allemaal,naar een slapeloze nacht ( veel piekeren en lezen) ben ik net lekker gaan douchen....Ga nu ff de beestjes verzorgen ( hunden,katten en de kippen) en dan boodschappen doen.Voor vandaag heb ik besloten om niet te drinken. En ik moet bekennen dat het erg goed voelt.Ik wens jullie allen een goede en fijne dagGroetjes Papillon
tapas Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Zo, hond uitgelaten, even wat eten naar binnen werken, daarna mijn hoofd nog wat fatsoeneren en dan op naar het station! Ik hoef maar tot Amersfoort te treinen en dan staat Gem klaar en reizen we met z'n vieren door naar Deventer, en terug bof ik helemaal, kan ik met Marjo helemaal mee naar Haarlem!!.. dus hier bijna geen 'reis'-zenuwen!!Hond is nog niet helemaal vrolijk enzo maar eet gewoon.. dus gaat mee!!
An Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Ha Papillon: goed besluit! Ik doe met je mee en als je het moeilijk krijgt kom je gewoon hier even langs.
Vie Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Goeiemorgen!Hai Papillon, ik krijg steeds meer ikoongenotes, en je hebt net als ik, kippen. Leuk hè? Ik ben gek op dat getok. Die beesten weten wat leven is: beetje eten, beetje in de grond wroeten, en 's avonds zonder zorgen op stok. Goed plan, vandaag niet drinken.Ik ga zelf niet naar de schrijversbijeenkomst want in groepen ben ik momenteel geen klap waard met mijn gehoor. Maar ben in het volste vertrouwen dat het er mooi uit zal komen te zien. Veel plezier en succes! Zal aan jullie denken.En voor iedereen, veel rust in het hoofd, en veel leuke gebeurtenissen die een glimlach op je gezicht brengen.
An Geplaatst 27 februari 2009 Rapport Geplaatst 27 februari 2009 Wing: ja ook zo iets he, we leren onszelf kennen op een gegeven moment.Heb ik eindelijk de moed gevat om de dokter te bellen vraagt ze of het dringend is."nou, nee, ik zal het wel overleven vandaag' en 'wat ik mankeer', tja van alles.Maandag laat dus. Maandag ben ik plots kerngezond denk ik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden