Spring naar bijdragen

zaterdag 28 februari

Vie

Aanbevolen berichten

Normaal gebruik ik 75 of 100 ml voor een volle machine.
Dit was alleen één foulard, dus heb er maar 50 ml ingedaan, de vorige keer schuimde het ook al zo.
ik zal vannacht of morgen de Onderhoudsmonteur erin gooien.
Niemand hoort trouwens nu mijn wasmachine, komt niet boven de herrie uit...

:moon: Let meeeeiieeee entertain you....:moon: :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wat ook kan helpen, is mijn ervaring met harige kleedjes: koop een mattenklopper en sla voor het wassen eerst de haren er uit. Is trouwens een leuk karweitje, pats, pats, net of je gremins aan het meppen bent.

Wing, jij ziet het gewoon zoals jij het ziet, maar daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Het kon je toch niet schelen, zei je, wat een ander zegt? Je schrijft toch gewoon omdat je wat wil schrijven? Of was je dat vergeten. Ik denk dat de opmerkingen alleen maar bedoeld zijn als interactie of een helpende hand. Of gewoon omdat mensen ècht benieuwd zijn naar hoe een ander de dingen ervaart en hun eigen ervaringen willen delen.

Ik heb een sweater voor in huis waar ik erg aan gehecht ben, maar ik heb er currysaus over gemorst. Ja nee, ik zat naar een enge film te kijken met mijn bord op schoot en schrok zo dat ik opsprong. Enfin, hoe krijg je curry uit katoen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he marjo

back in town! had je een gezellige zaterdagavond of ben je aan het zwerven??

dat vergat ik nog te vertellen vorige week, volgens de brijder (en mijzelf :D) helpen die leefstijl trainingen niet echt.
nu hebben we afgesproken dat het maar kletsuurtjes moet worden, weliswaar onder voorbehoud van;

een trainig, hardlooptrainingen!!!!!

de groep die nu begint, gaat in principe voor de dam tot damloop in september.
ik zit nog steeds de dozen, ja ik ga.. mmmmm ik heb geen zin maar wie weet ben ik in september ook zover!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu een album aan het downloaden van Roger Waters uit 1984 en gaat over een man in de mid-life crisis en hoe hij droomt over overspel tegenover zijn vrouw en over andere dingen. Het verhaal speelt zich af tussen 4:30 uur en 5:12 uur in de ochtend.
Ben zeer benieuwd. :D Wat je al niet vind als je iets anders zoekt. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope dat was't 'm niet. Wat hun doen met knippende vingers doen ze in mijn nummer met zippo.
Pfff ben een beetje uit m'n crea zoekopties. Zipposongs, rock met zippo geluid, zippo geluid in muziek, muziek zippo rock, artiesten met zippo geluid in hun nummer.

Heeft iemand nog een crea zoek optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kriky daar zeg je zowat, normaal weet ik dat de volgende dag niet. Dan vraag ik hadden we ruzie en dan zegt ie neee niks aan de hand. Als alcoholist hebben we de volgende dag nooit ruzie. Maar goed dat zien we morgen dan wel. Maar zoals Floortje zeg deze dag is weer binnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...