FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Normaal gebruik ik 75 of 100 ml voor een volle machine.Dit was alleen één foulard, dus heb er maar 50 ml ingedaan, de vorige keer schuimde het ook al zo.ik zal vannacht of morgen de Onderhoudsmonteur erin gooien.Niemand hoort trouwens nu mijn wasmachine, komt niet boven de herrie uit... Let meeeeiieeee entertain you.... :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Wing, je doet het goedStick to the plan!Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goed bezig, Wing. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 I just wanna feeel real love :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Wing, ieder z'n ding..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Dat vind ik nou een hele mooie opmerking Marjo"koester geen verwachting" Thanks!(pfff, mijn nederlands en gramatica wordt steeds verrotter ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Wat ook kan helpen, is mijn ervaring met harige kleedjes: koop een mattenklopper en sla voor het wassen eerst de haren er uit. Is trouwens een leuk karweitje, pats, pats, net of je gremins aan het meppen bent.Wing, jij ziet het gewoon zoals jij het ziet, maar daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn. Het kon je toch niet schelen, zei je, wat een ander zegt? Je schrijft toch gewoon omdat je wat wil schrijven? Of was je dat vergeten. Ik denk dat de opmerkingen alleen maar bedoeld zijn als interactie of een helpende hand. Of gewoon omdat mensen ècht benieuwd zijn naar hoe een ander de dingen ervaart en hun eigen ervaringen willen delen.Ik heb een sweater voor in huis waar ik erg aan gehecht ben, maar ik heb er currysaus over gemorst. Ja nee, ik zat naar een enge film te kijken met mijn bord op schoot en schrok zo dat ik opsprong. Enfin, hoe krijg je curry uit katoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 he marjoback in town! had je een gezellige zaterdagavond of ben je aan het zwerven??dat vergat ik nog te vertellen vorige week, volgens de brijder (en mijzelf ) helpen die leefstijl trainingen niet echt.nu hebben we afgesproken dat het maar kletsuurtjes moet worden, weliswaar onder voorbehoud van;een trainig, hardlooptrainingen!!!!!de groep die nu begint, gaat in principe voor de dam tot damloop in september.ik zit nog steeds de dozen, ja ik ga.. mmmmm ik heb geen zin maar wie weet ben ik in september ook zover! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Spud, een wilde gok, kan het "king of the road" zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik ben nu een album aan het downloaden van Roger Waters uit 1984 en gaat over een man in de mid-life crisis en hoe hij droomt over overspel tegenover zijn vrouw en over andere dingen. Het verhaal speelt zich af tussen 4:30 uur en 5:12 uur in de ochtend.Ben zeer benieuwd. Wat je al niet vind als je iets anders zoekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 even mijn matras stofzuigen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Tasseke: Ga ervoorRenen werkt soms beter dan pratenGoed opbouwen!Ik zwerf. Even wennenMaar steeds lekkerder achterafZwerven is lerenEn kilometers makenIk zit nu bij een vriendin....Ik zie jullie morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Trees, dat ga ik meteen effe proberen. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 het is prettig dat je het zo ervaart! probeer er inderdaad ook van te genieten ook daar zijn vriendinnen voor!slaap lekker ps, ik hou je op de hoogte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Vanavond m'n eerste aanvaring met man zonder borrel. mmm dingen worden toch wat harder tegen elkaar gezegd en ik kreeg onwijs zin in een borrel. Maar niet gedaan; dag 5 zit er op en man ligt in bed (pffff eindelijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 dhendro, goed gedaan vandaag!Jij hebt jouw winst binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Nope dat was't 'm niet. Wat hun doen met knippende vingers doen ze in mijn nummer met zippo. Pfff ben een beetje uit m'n crea zoekopties. Zipposongs, rock met zippo geluid, zippo geluid in muziek, muziek zippo rock, artiesten met zippo geluid in hun nummer.Heeft iemand nog een crea zoek optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 "t is druk op het forum: 17 gebruikers!Nou, zo dadelijk nog maar 16± ik ga naar bed!Slaap lekker allemaal!:lips:zzzzzzz:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Sweet dreams Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Welterusten Trees. Ik doe met je mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Toppie dhendro! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ja Kriky daar zeg je zowat, normaal weet ik dat de volgende dag niet. Dan vraag ik hadden we ruzie en dan zegt ie neee niks aan de hand. Als alcoholist hebben we de volgende dag nooit ruzie. Maar goed dat zien we morgen dan wel. Maar zoals Floortje zeg deze dag is weer binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Weltruste Trees!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 de hele cd van Wobbie Rilliams wordt nu gedraaid.... I'm loving angels instead... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 oh, het is met een zanger erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden