water Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 En ik maak me d'r allemaal niet meer druk om, Vie.Ik drink niet, en da's goed. Voor mij. En m'n omgeving.Voor de rest zal het me worst wezen.Ik ga er niet meer over nadenken of aan sleutelen of wat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goedenavond.Ik zit weer ergensOveral welkomOveral thuisHet gaat nu weer goedMaar ik had vanavond eerder een aanval van gekte en enorm hevige trek.Ja, ik leer. En nee. dat is niet altijd leuk. Maar nu wel weer een een overwinningBegin mijn manier van doen te zien, het is nodig om met heldere blik te kijken.Nog niets gelezenWeet ook niet of dat nog lukt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 en nu is mijn wasmachine aan het overstromen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 ben dr weerhet ging hartstikke goed, ben nu uitgeblust van alle zenuwen en pretDus ben weer weg - doeg ! Tot straks nog wellicht x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Dat vind ik mooi, Water, maar zo ver ben ben ik nou nog niet, om er verder niet aan te sleutelen. Er moet nog wat werk worden verzet in dit hoofd.Wing, ik heb niet gezegd dat hij het prettig gestoord vindt, maar ik vind hem prettig gestoord als hij twee glazen wijn op heeft. Hij maakt me altijd al aan het lachen maar dan nog meer. En als hij het houdt bij twee glazen eens in de zoveel weken, kan ik er geen kwaad in zien. Niet iedereen vervalt in een depressie van de drank.Overigens heeft je berichtje van je dood drinken, me erg getroffen, of dat nou serieus bedoeld was of niet. Mijn beste vriend/broertje heeft dat heel bewust gedaan, hij is in 2006 gecremeerd. En het leed dat hij daarmee heeft achtergelaten, de vragen die je nooit meer kan stellen, dat is nog steeds niet te overzien. Spot daar liever niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 GASTON!!!!!het wordt tijd voor een spelletje,wordt het rad van fortuin offffff prijzenslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Dan log ik uit, want daar staat mijn hoofd niet naar. Welterusten en fijne dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFrienden nu is mijn wasmachine aan het overstromen..... Tjonge jonge, jij hebt je dag wel zeg! Alweer pech... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik erger me wel een beetje aan het feest. don;t walk away.... BOEM BOEMmaar ik hoef gelukkig niet vroeg op morgen....het is een beetje dom vermaak met veel drank en nu geschreeuw buiten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Sta ik vanmorgen op een brommer/motorbeurs, jeweetwel met krat na doos na krat met onderdelen.De man naast me staat naar twee sproeiernaalden in z'n handpalm te turen, "moet ik nou de 1,6 of de 1,8 millimeter hebben?"Zegt die man achter de kraam "1,8 is standaard", "oh nou ok doe me die dan maar".Hij geeft de 1,6 weer terug, vraagt hoeveel is dat, antwoord zestig eurocent, er wordt betaald...Vraagt de verkoper geheel automatisch "Most er een puutje bie, mien jong?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 ik geloof dat iemand een auto gekregen heeft voor haarverjaardag....staat nu op de stoep hier en iedereen maakt foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ach Fish, 't is maar èèn keer in de week zaterdagavond he... over een uurtje is 't weer stil.Is de vloer al weer droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ja Pip, een plastic tasje... voor een naaldje van 1,8 millimeter he!Kirky, jij hebt het helemaal door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Oh, toch nog even voor Wing: dank je dat je dit dus wel serieus neemt.Nu begrijp ik beter wat je bedoelt.Als je een drankprobleem hebt is er geen enkele reden om te drinken. Dan staat er een groot stop-bord: NO ENTRY! Maar er bestaan ook mensen die geen drankprobleem hebben. En die af en toe wat drinken. Ik zie geen reden om ze dat niet te gunnen, of er afgunstig op te zijn. Ik zou wel bij jonge mensen die drinken, heel grote waarschuwingstekens zetten. Maar iemand die dertien jaar ouder is dan ik, gezond, gelukkig, en 1 keer in zijn leven teveel gedronken, dan kan ik daar gerust bij zijn. En er zonder verdere zorgen om lachen.En nu staat mijn hoofd best wel naar een spelletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Wing, je ziet het verkeerd.Vriend drinkt ook één breezer in de week als hij er zin in heeft. Als ik niet drink, dan drinkt hij die Breezer ook niet. Niet alle mensen die wat alcohol drinken worden afhankelijk daarvan. Alcohol doet niet verkeerd bij de mensen; wij doen verkeerd met alcohol!De verslaving is een keuze. Een eigen keuze. Je kunt ook kiezen om zonder verslaving door te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 het is maar 1 of 2 keer per maand feest hier in de kroeg.weet niet wat er nou met de wasmachine is.altijd als ik er een kleed van de bank in doe waar mijn teefje op heeft gelegen gaat -ie enorm schuimen de laatste tijd....ik heb er al expres minder wasmiddel ingedaan. eerst paar keer op afpompen gezet, aan de onderkant leeggehaald via het schoefdopje, daar zat geen verstopping, nu laten spoelen om het schuim weg te krijgen. zal wel een keer of 4 moeten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 iemand anders ervaring met enorm schuimende wasmachines?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik ga slapen. Leuke dag gehad.Dochter logeert bij oma dus vriend en ik zijn heerlijk uit eten geweest. Morgen kan ik weer naar de moestuin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendhet is maar 1 of 2 keer per maand feest hier in de kroeg. weet niet wat er nou met de wasmachine is. altijd als ik er een kleed van de bank in doe waar mijn teefje op heeft gelegen gaat -ie enorm schuimen de laatste tijd....ik heb er al expres minder wasmiddel ingedaan. eerst paar keer op afpompen gezet, aan de onderkant leeggehaald via het schoefdopje, daar zat geen verstopping, nu laten spoelen om het schuim weg te krijgen. zal wel een keer of 4 moeten.... Even voorspoelen voor je gaat wassen helpt misschien. Anders eens een ander soort wasmiddel gebruiken. Vloeibaar schuimt minder is mijn ervaring. Ik gebruik trouwens het wasmiddel van Wasnoten. Dat is biologisch. Zitten geen vieze chemische stoffen aan toegevoeld. Puur natuurproduct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Wing, kies er nou eens voor om één dag niet toe te geven!Jouw keuze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: pippiOntstopper erdoor in de slang laten lopen. Nacht intrekken en dan draaien. Maar dan wel een vriendelijke voor de slang. Sommige ontstoppers lossen zelfs pvc-buizen op.Handiger is toch wel zo een doorprikker. Eerst even de slang afkoppelen en daarna weer goed vastzetten.Je kan ook bij een Handy Man een nieuwe slang kopen. Kost niet bijster veel. En Fish, minder wasmiddel wil ook wel helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Pippi: wij zouden niet meer op elkaar reageren. Dat bedoel ik ook met domme opmerkingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Oh, ik heb nog "Onderhoudsmonteur" in huis. is een scherp goedje wat je maschine van binnen weer schoonmaakt. filters, vlotters en afvoerpijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik zoek de houtkachel nog even op.Even wat snaaien. Dan duik ik in een heerlijkluxe bedje, speciaal voor mij. Morgen rennen.Het zit weer goed in da headNog één ding: Schreeuwen helpt Delen ookLiefde gevenIs liefde ontvangenKoester geen verwachtingMaar doe je ding.Zie het mooie van elke dag!Slaap zacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: wingchunOh, ik zie het verkeerd. Prima. Verslaving is een keus. Ook prima. Het wordt tijd om te gaan slapen. het in stand houden van een verslaving wel . Verslaving is deels iets wat je overkomt. Eer je doorkrijgt dat je verkeerd bezig bent, is het doorgaans te laat en ben je al flink verslaafd. Toch blijf je dan nog in de ontkenning hangen en ben je niet ontvankelijk voor hints vanuit je omgeving. Een bepaald moment wil je toch van je verslaving af. In het geval van een alcoholverslaving besef je ineens dat je moet drinken. En zoals wij allemaal ondervonden en ondervinden is dat niet leuk en heel erg moeilijk om te doorbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden