Vie Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Een heel goede vroege morgen!Ik hoop dat jullie allemaal iets positiefs overkomt vandaag, en liefst meerdere positieve dingen.Heb met stijgende verbazing de draad van gisteravond gelezen. En wil een geven aan iedereen die weer door die kwal is aangevallen. En een compliment voor degenen die rustig hebben gereageerd, wat een zelfbeheersing! Ik zou het niet hebben gekund.En verder gewoon een goede dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Helemaal mee eens Vie, goedenmorgen trouwens.Het onvermogen tot zinvolle intermenselijke communicatie kan werkelijk verbluffend zijn.Nog verbijsterender vind ik de wens om dat gebrek zo publiekelijk te willen etaleren.Ik heet zelf echt geen Brugman van achteren, maar daar zal ik niet zo mee te koop lopen.Moeke zaliger zei het al, Onze Lieve Heer kent vreemde kostgangers.Maar er zijn belangrijkere dingen, zoals: Visje, van harte gefeliciteerd! En ik hoop dat de lente nu echt door gaat zetten, daar heb ik nou eens zin in.Fijne dag gewenst voor iedereen! (-1) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hihi, Water, hoe heet jij wel "van achteren"?Hier kijken vier reebruine ogen me smekend aan, en dat betekent: hop, naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goedemorgen Vie en water,Ik ga vandaag hoe dan ook iets leuks doen, rijles Heb ik echt wel weer zin in. Ik zal ook het draadje van gister nog eens nalezen, hoewel dat niet echt leuk klinkt....Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hoekie, Vie, Water, goede morgenIedereen vandaag een fijne dag(-1) we zijn heel strijdbaar en niet alleen tegen drank.Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hallo Vie,zijn je kippen al wakker? Ik heb nog een andere vraag.....Omdat ik nog niet zo bekend ben klik ik altijd op aantwoorten om een bericht te senden. Maar als ik zelf iets wil typpen weet ik niet hoe ik dat kan doen?Zou jij mij dat uit kunnen leggen?Ik wens je een fijne dagGroetjes Papillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hoi Papillon, wees gerust dat is de juiste manier hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goeiesmorgens deze morgen, Ik ben weer wakkermarjo ligt nog in diepe slaap op haar kamertje te ronkenWat gisteren betreft, volgens mij blijft negeren de beste remedie, als je niet voert is er ook geen reden voor een terugreactie en moet de lol er toch een keer van af gaan. Het voelt tegennatuurlijk omdat je uitgelokt wordt tot een reactie maar die reacties zeker als je boos bent hebben totaal geen nut en voeren de zinloze discussie alleen maar verder, maar de vingers jeuken en dat snap ik ook wel.makkelijker gezegd dan gedaan positief vandaag? ik ga vandaag erg weinig doen, ben echt gesloopt van het dagje Deventer gisteren en snip en snip verkouden... positief voor mij van gisteren is dat we daar met 7 forumleden zaten en allemaal zoveel gegroeid waren in het afgelopen jaar. Onze verhalen hebben we een jaar geleden geschreven maar ze zijn nog niet af, het is slechts een begin en in dat jaar wat er op volgde hebben we allemaal een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Mooi is dat!Ik ga de hond maar eens uitlaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ha die Papillon, volgens mij heb je de juiste manier te pakken hoor.Ja, kippen zijn hartstikke wakker en hebben me al drie eitjes kado gegeven.Leuk Hoekie, rijles! Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Kort nachtje gehad, wel meteen in slaap gevallen, en verder sta ik er nu heel ver boven.ieder nadeel heeft z`n voordeel, Spud ik ben er blij om, gewoon weer lekker reageren en bovendien pak ik maandag mijn andere verslaving aan. ik ben er wel achter zo langzamerhand dat die drank niks voor mij doet en ik heb het niet nodig, omdat het lekker is? nou dan zijn er nog wel andere dingen waar je zéker niet aan blijft hangen.Forummers(-1) wees trots op jezelf je doet het toch maar, en ieder op zijn of haar eigen manier. `t is hier ieder voor zich maar als het er op aan komt zijn we 1 kliek. hou het vast hoor, we komen er welAlbert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hoekie Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 quote: Originally posted by: VieLeuk Hoekie, rijles! Succes. Ontruim de stad maar vast, here I come Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Houtje, wees de rust zelf vandaag met de boodschappen en kijk iedereen lachend aan, het zal je helpen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Hoekie is het je eerste Rijles? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 G'morgen, vandaag begin ik aan m'n 5de nuchtere dag. ik voel me niet echt lekker, koppijn, trillerig, nerveus. Maar goed zal wel overgaan, een echte kater is niet beter maar ik sta wel te kijken van de impact van een nuchterkater; pffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goeiemorgen Dhendro, ja `t is vervelend die impact en gaat inderdaad over, wel volhouden anders wakker je het weer aan. Joh nog 2 dagen dan al een week;) je gaat goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 28 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Dhendro, als je hoofdpijn blijft aanhouden is het misschien verstandig om naar je huisarts te gaan. Het kunnen ontwenningsverschijnselen zijn, of misschien ben je gewoon gespannen. Wat mij tijdens de ontwenning goed geholpen heeft, was veel buiten zijn, rustig wandelen. Veel water drinken. En wat zeker goed is voor je lijf, is elke dag vitamine B slikken. Dat helpt je herstellen. Het is geen wondermiddel dat je meteen voelt, maar de drank heeft je lever een oplawaai gegeven en die kan wel wat steun gebruiken.Heel knap van je dat je volhoudt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Morgen Wing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goedemorgen allemaal,Inderdaad negeren is het beste. De moderator zal best wel ingrijpen;)Visje, meid van harte met je verjaardag en ik hoop voor je, dat je nog vele droge jaren mag beleven.Een fijne dag.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Ik woon niet in nl en heb geen huisarts, het land waar ik woon ga ik er ook niet graag naar 1 toe, tenzij het echt niet anders kan. Daarom ben ik ook op internet gaan zoeken naar wat zijn normale reacties en wat niet. De hoofdpijn lijkt me voorlopig door ontwenning en slaapgebrek te komen. Vitamine B kan ik wel kopen, zal er vandaag naar op zoek. M'n man is gelijktijdig gestopt en die heeft ook hoofdpijn maar hij slaapt nu heel veel, ik slaap nu erg weinig. We zijn maar apart gaan slapen om elkaar niet te storen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goedemorgen!Het begon koud in mijn slaapzak, mijn flanellen pyama en gewoon binnen, gisteravondIk dacht, dat kan niet. maar het was zo. Emoties denk ik, dacht ik. En toen viel ik....In een eindeloos lekkere slaap. mooi.Ontwaken met het geluid van de meeuw. Thuis. Vlakbij zee. Altijd goed.Ik ben overal thuis.Wat zal ik eens gaan doenTapas heeft natuurlijk rust nodigDe lieverd.Frans Hals museum, een wandeling door de stad?Ach, ik hoor net dat ik hier moet blijvenNiet tot last. Ik ben een blij mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Goedemorgen allemaal.Dhendro: hoofdpijn en niet kunnen slapen is in het begin allemaal 'normaal' bij het ontgiftingsproces.Vandaag die eerste laten staan en je genezingsproces kan doorgaan.Dit onderbreken verstoord alles. Dus doorgaan op de goede weg.Ik maak er vandaag een droog dagje van.Geen drank in huis, geen gedoe met drank. JoyHope: ik las je berichtje nog van gisteravond en knap van je dat je het droog hebt gehouden!Je schrijft dat je gewoon je gevoel laat spreken en geen lijstjes maakt. Ik ben ook geen lijstjes maker, maar een verslaafd brein is vaak selectief in de herinneringen. Ik vergat altijd de gevolgen op het moment van trek. Echt waar. Dankzij medeforrummers die me daaraan herinnerde ben ik vaak dagen droog door gekomen. Het lange termijn denken moest getraind worden bij mij.Het impulsieve gedrag kon ik alleen aan banden leggen door verplicht te gaan nadenken aan .. morgen.Fish: sterkte met je huisje, je hebt er echt zin in he? Ik hoop voor je dat de huurder menselijk zijn en niet alleen op geld belust!Pippi: volgens mij gaat het met jou een stuk beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 Welkom Dhendro!Visje, drie kusjes voor jou!Van harte gefeliciteerd meis! Alles kits? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2009 buenos dias adb'ers , Als eerste van hieperdepiep hoera voor viske ik maak eventjes tijd om jullie te mailen , lezen doe ik nog altijd niet , teveel andere zaken aan mijn koppeke gelukkig ook vele mooie zaken waaronnder het feit dat ik nog altijd niet drink , allez wel koffie thee enzo want anders zou ik uitdrogen en dat mag niet .aanstaande maandag begin ik terug te werken , enerzijds heb ik er zin in anderzijds komt het besef volledig dat yvonne er niet meer is , maar ben wel blij dat ik weer vlezeke op mijn stutje mag verdienen .ben nu bezig met cd's te ordenen , in de erfenis van mijn broer aan mij 154 cd's , de mooie boehda heeft ook haar plaatske gekregen , maar de dood van mijn broer heeft nog geen plaats gekregen = ik denk dat hij nog leeft , gelijktijdig is het overlijden van mijn broer voor mij de leerschool geweest dat ik anders moet gaan leven = meer genieten en daar ben ik dus volop mee bezig en tsja drank past daar nu eenmaal niet in .heb marga de vriendin van mijn overleden broer de vliegreis naar cvolombia betaald , aanstaande 9 maart vertrekt ze , en den 10 ste maart is ze jarig dus kan ze veel tijd door brengen met haar kinderen en kleinkinderen .en hoe gaat het met alle adb'ers ??wens jullie een fijne nuchtere dag toe ................. ik ik hou het nuchter want het leven is zoveel mooier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden