Spring naar bijdragen

vrijdag 6 maart 2009


ferry

Aanbevolen berichten

geintje hoor!!!

ok niet helemaal, ben inderdaad een soort manwijf omdat ik alles kan, ben voor de rest erg vrouwlijk hoor! ik loop of in jogginbroeken of in rokjes, mantelpakken en hakken.

maar ik ben al zo lang alleen en een vent is best welkom maar ik grossier ook in de ellende, het lijkt mij niet helemaal eerlijk om nu een relatie op te zoeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 344
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank Ar we gaan ons best doen.

Nee ik wilde en kon niet meer, weet Charlie doet weet ik niet en bemoei ik me niet mee maar zo te zien gaat ze dapper door. De tijger

Maar is drup niet Pipje zie, veel nieuwen mensen en ik loop behoorlijk achter., Sjips niet blond maar wel een beetje achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke





ok niet helemaal, ben inderdaad een soort manwijf omdat ik alles kan, ben voor de rest erg vrouwlijk hoor! ik loop of in jogginbroeken of in rokjes, mantelpakken en hakken.




maar ik ben al zo lang alleen en een vent is best welkom maar ik grossier ook in de ellende, het lijkt mij niet helemaal eerlijk om nu een relatie op te zoeken!



Als het de juiste is vult hij je aan in hetgeen wat je nu jezelf tekort doet en dan bedoel ik om weer es het kleine meisje te zijn van lang geleden, spontaan, even tegen iemand aan knuffelen, grappig zijn, verrassend en wat al niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

okiedokie, op advies van mijn moeder ga ik toch maar een afspraak aan.

het is tenslotten nu ook weer niet dat ik per direct een vaste relatie aan moet gaan! kan er niets aan doenmaar ik ben nu eenmaal niet het type van elke week een ander, zeker niet het type profiteren en ik weet niet goed hoe ik alles moet brengen.
stel je voor dat het klikt, hoe moet ik dan alle ellende vertellen? is het eerlijk? ok laat maar, ik ben gewoon zenuwachtig en ik zie geen beren maar ik verzin heel veel beren op de weg!!

lijk verdorrie wel of ik een aanzoek heb gekregen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke, je afspraak is om jezelf doe daar eerst eens wat mee, de rest komt later wel.

Je verteld toch nooit vervelende dingen bij een eerste afspraak? ik heb klompvoeten of ik heb al een kunstgebit of op mijn linkervoet zitten 2 likdoorns? ik bedoel maar wacht toch es even af? er even uit is voor jou ook wel weer eens lekker maar hou het wel droog dan he;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach kirky,

dat zeggen wrouwen onderling, eten betalen en een luchtje..............

ik ben een truttige doos eersteklas, heb veel fantasie en een hele grote mond maar ik s##T zeven kleuren str#nt!!

maar eeehh, ik ga op avontuur..... nu genoeg over mij, zijn er nog nieuwtjes hier?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rot dingen het eerste afspraakje??

wat voor werk doe je? bijstand!
auto? rijbewijs ingenomen
wil je een wijntje? nee ik ben alcoholist


kijk die putten in mij billen, nee die vertel ik niet!
dat ik bang ben voor de tandarts, nee die vertel ik niet, ook niet dat ik snurk al helemaal niet dat mijn ene borst groter is dan de andere, zeker niet dat ik nu een je weet wel poes ben, regelmatig ontstekingen in de lies heb en zeker de weten niet dat ik zweetvoeten heb!!!!


oeiedieoeeioiii, wat ben ik eerlijk, iemand zin in een date?????
:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok een beetje vals!!

ik zou me opgelaten voelen omdat ik er geen gezicht bij heb, maar jij heb voorsprong!!!
zit in dezelfde situatie en ik ben hier al eerlijk geweest!!

vertel direct even tegen je vrouw dat ik jong en heel slank ben :D



okiedokie, je kan haar beter een hele stevige knuffel geven!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
ferry

Hé Francesca,




Toevallig ken ik je echte voornaam. DAAR IS TOCH NIETS MIS MEE? Ik vind hem in ieder geval mooi.






liefs, Ferry.



Nou Fer, die naam is echt wel een stuk minder rosmantisch hoor........ hihihi. Maar ja, zij hept em ook maar gekregen dus 'we' doen het er maar mee. Maar t'viel wel wat tegen....

:(:D ach, what's in a name, voor de rest is ze erg leuk en grappig en mooi en.........;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...