AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 nou ik snap hem wel hoor;)ennuuhh ik drink mijn theetje en neem nog een sigaretje en dan ga ik ookTruste Spud:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudJa Corinne lekker puh! Hebben we gewoon express gedaan. Nou zo te horen houdt je het beter vol dan ik. Toppie! Nog ergens hyaten gevonden die het dichtmetselen waard zijn? Nou, gisterenmiddag had ik het even 10 minuten heel kwaad. Ik ging zelfs op zoek naar drank die ik zonder dat het zou opvallen zou kunnen nuttigen. Die was niet te vinden en ik bedacht me ook dat ik Refusal slik en dat ik de zucht naar een sigaret verwarde met die naar drank en dat ik de trek in een sigaret verwarde met gewone ordinaire honger. 't Heeft me wel gesterkt in mijn wens bevrijd te blijven van slavernij.Ik geloof dat bij mij de knop om is. Ik laat het allemaal over me heen komen. 't Gaat heel relaxt eigenlijk. Groot verschil met vorig jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Corinne ik ben trots op je hoor:present:Maandag stop ik samen met Hermie:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoCorinne ik ben trots op je hoor:present: Maandag stop ik samen met Hermie:$ Als je prioriteit nummer 1 maar niet vergeet en dat is toch van de drank afblijven.Trouwens, Hermie, hartelijk welkom. En als ik jouw inbreng zie en lees, dan denkt iedereen binnen de kortste keren dat je een 'oudgediende' bent. Toch zul je nog heel wat berichten moeten plaatsen om mij in te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Hij (hond) werd meteen wakker toen ik mijn schoenen aantrok, dus hij is fitter dan ik dacht;)Nu nog even mijn neus spoelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Nou Corinne die prioriteit vergeet ik niet hoor, daarvoor ben ik hier tenslotte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 truste voor zo Fish:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 en nu ga ik ook maar slapen truste Corinne:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Fish,Geniet van het neusspoelen. Albert,Ga voor de verandering eens slapen zonder eerst te roken.Iedereen: slaap lekker. Ik ga nog even wat eten. (Spud, dat komt door jouw lekkere hapverhalen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Zo! Mijn neusholtes zijn weer helemaal fris! Voelt wel lekker hoor....Nu ga ik ook naar bed! (het was toch even na twaalven daarnet?!)AR, Corinne en de rest: Weltruste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden