Spring naar bijdragen

zaterdag 7 maart


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
CPAS

quote:


Originally posted by:
Spud


Heb ik eigenlijk een vraagje hè? Eigenlijk aan iedereen die hier op het forum zit met een partner aan zijn of haar zij. Hebben die partners er geen moeite mee dat je halve dagen op het forum zit?





Mijn kinderen hebben er wel eens over geklaagd, maar dat was met de bedoeling dat ze aan mijn computer wilden zitten. Daar zitten ze nog altijd veel aan, vooral mijn zoon, maar dat is hem vergeven. Dat is voor zijn studie. Ik heb de enige goede versie van Excel erop staan en een goeie snelle printer.


En ... mijn computer staat als ik thuis bent altijd aan en staat in de woonkamer. Dus effe wat printen, effe wat opzoeken. Ja, ja, daar zitten ze weer. Nu heb ik de oude laptop van manlief gekregen. Dus heb ik nu wel uitwijkmogelijkheden. En kan ik natuurlijk ook op de bank gaan zitten.



Maar niemand is dus geïntresseerd of nieuwsgierig wat je zoal bespreekt?
Ben ik dan werkelijk zo nieuwsgierig? :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Marieke: je wilt in ieder geval niet drinken dit weekeinde heb ik begrepen EN daar gaat het nu om.


Dat je niet blij bent is misschien lastig voor jou en je man, maar van de andere kant is het een kunst om ook dat gevoel maar gewoon te laten. Sterkte ermee!!




Even O.T. maar ik heb een vraag: nu is het de derde dag dat ik niet rook en ik heb me toch een last van winderigheid en dan na het avond eten. Gisteren was het ook al zo vreselijk.


Ik heb trouwens totaal geen behoefte aan drank!!!


Mijn hemel, ik heb me werkelijk druk gemaakt om niks.


Vanmiddag sloeg even de verveling toe, waaar ik nooit last van heb. Maar dat heeft niet lang geduurd.




Vanavond kom ik nog even langs, ik moet nu weg.




Die eerste laten staan!




Ik ook, al 5 dagen dus en het ruikt als een vers begierde akker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja heeft ook niks met jaloesie te maken Albert. Maar inderdaad iets wat je deelt. Maar dat delen lijkt me dan best moeilijk omdat de ander niet meeschrijft. :huh: Maar jou Will snap dat dus wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Ja heeft ook niks met jaloesie te maken Albert. Maar inderdaad iets wat je deelt. Maar dat delen lijkt me dan best moeilijk omdat de ander niet meeschrijft.
:huh:
Maar jou Will snap dat dus wel?



ja die snapt dat lijkt me voor haar ook niet leuk om het iedere dag maar over het niet drinken te hebben en zo, wij kennen elkaar straks 15 jaar en zij heeft erg veel problemen, waar we dan ook niet over praten om `t steeds op te rakelen dus is in ons geval het ook best een welkome afwisseling dat ik hier terecht ben gekomen snap je? of leg ik het nu krom uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, volgens mij leg je het wel goed uit. Maar moeten voor mij de kwartjes nog vallen. Dus ik hoop dat later nog eens een vraag kan stellen. ;)
Hahahaha, da's ook een leuk nummer. :D Maar volgens mij moeten jullie het zelf maar uitmaken welk stop nummer jullie nemen. ;)
Sterkte! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...