Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 :D Oké Hermie geeft geen melk meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Spud heb ik iets gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Zwarte Cross?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Straks stroomt -ie over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Dacht dat ik had gereageerd op een PB-tje maar nu staat het hier ineens.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: CPASquote: Originally posted by: SpudHeb ik eigenlijk een vraagje hè? Eigenlijk aan iedereen die hier op het forum zit met een partner aan zijn of haar zij. Hebben die partners er geen moeite mee dat je halve dagen op het forum zit? Mijn kinderen hebben er wel eens over geklaagd, maar dat was met de bedoeling dat ze aan mijn computer wilden zitten. Daar zitten ze nog altijd veel aan, vooral mijn zoon, maar dat is hem vergeven. Dat is voor zijn studie. Ik heb de enige goede versie van Excel erop staan en een goeie snelle printer.En ... mijn computer staat als ik thuis bent altijd aan en staat in de woonkamer. Dus effe wat printen, effe wat opzoeken. Ja, ja, daar zitten ze weer. Nu heb ik de oude laptop van manlief gekregen. Dus heb ik nu wel uitwijkmogelijkheden. En kan ik natuurlijk ook op de bank gaan zitten. Maar niemand is dus geïntresseerd of nieuwsgierig wat je zoal bespreekt? Ben ik dan werkelijk zo nieuwsgierig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: AnMarieke: je wilt in ieder geval niet drinken dit weekeinde heb ik begrepen EN daar gaat het nu om. Dat je niet blij bent is misschien lastig voor jou en je man, maar van de andere kant is het een kunst om ook dat gevoel maar gewoon te laten. Sterkte ermee!! Even O.T. maar ik heb een vraag: nu is het de derde dag dat ik niet rook en ik heb me toch een last van winderigheid en dan na het avond eten. Gisteren was het ook al zo vreselijk. Ik heb trouwens totaal geen behoefte aan drank!!! Mijn hemel, ik heb me werkelijk druk gemaakt om niks. Vanmiddag sloeg even de verveling toe, waaar ik nooit last van heb. Maar dat heeft niet lang geduurd. Vanavond kom ik nog even langs, ik moet nu weg. Die eerste laten staan! Ik ook, al 5 dagen dus en het ruikt als een vers begierde akker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieSpud heb ik iets gemist? Nee, toch hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 even nog een klein rondje met de honden als ze nog op kunnen staan...het reutje lag aldiep te slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Boehoehoehoehoe! Bij mij stroomt ie nooit over! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 misschien wel Spud;)Will is hier ook regelmatig en ik mag van haar gewoon op het forum hoor, wat dat betreft is ze absoluut niet jaloers en als er vervelende dingen zijn of leuke dingen vertel ik het ook dus hoeft ze ook niet nieuwsgierig te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Zeg nog 1 keer en ik ga je hardnekkig Pippi Langkous noemen. Ik ben daar uit de klei getrokken etc. maar neem me niet kwalijk dat ik geen dialiect spreek/schrijf, ben met ABN opgevoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 tsss pippie en ik dacht dat ik een suspicious mind had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ja heeft ook niks met jaloesie te maken Albert. Maar inderdaad iets wat je deelt. Maar dat delen lijkt me dan best moeilijk omdat de ander niet meeschrijft. Maar jou Will snap dat dus wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Da's geen excuusm zij was erfelijk belast ik niet hoop ik:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik ga afsluiten en lekker mijn waterbedje in, morgen uitslapen want dochter is bij paps.. ook wel eens lekker. Allen een goede nacht toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 truste Hermie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Sweet dreams allebei. Oh ja is dit geen leuk stop nummer voor jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudJa heeft ook niks met jaloesie te maken Albert. Maar inderdaad iets wat je deelt. Maar dat delen lijkt me dan best moeilijk omdat de ander niet meeschrijft. Maar jou Will snap dat dus wel? ja die snapt dat lijkt me voor haar ook niet leuk om het iedere dag maar over het niet drinken te hebben en zo, wij kennen elkaar straks 15 jaar en zij heeft erg veel problemen, waar we dan ook niet over praten om `t steeds op te rakelen dus is in ons geval het ook best een welkome afwisseling dat ik hier terecht ben gekomen snap je? of leg ik het nu krom uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 truste Pippi:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Meer Deze Spud;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Nee, volgens mij leg je het wel goed uit. Maar moeten voor mij de kwartjes nog vallen. Dus ik hoop dat later nog eens een vraag kan stellen. Hahahaha, da's ook een leuk nummer. Maar volgens mij moeten jullie het zelf maar uitmaken welk stop nummer jullie nemen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Vragen staat vrij Spud je mag me ALLES vragen en als ik er antwoord op mag geven of kan geven doe ik dat ook, maar dat weet je ondertussen wel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Yes indeed, en als er geen antwoord op gegeven wil worden kan dat natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2009 Rare zin maar anders weet ik het ook niet te verwoorden. Ik ga m'n mandje ook opzoeken. Morgen weer een leuke dag voor de boeg! Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden