Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Volgens mij wel maar een verjaardag is maar een getal ik hecht daar niet zoveel waarde aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Eigen keuze Spud;) niemand dringt zich op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Moet jou toch van BonJovi afkrijgen AR wantdat vind ik helemaal niets, wat vind je van Coldplay Viva la vida? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ja super, Hermie!Maaruh, ben je nu niet over te enthousiast? Huh! vraag ik dat? Ja dat vraag ik? Pas op voor de valkuil van teveel verslavingen tegenlijkertijd aan te pakken. Er zit ergens toch nog wel een fase om er allemaal gewoon in te raken. Hmmm, en nu merk ik pas hoeveel wijsheid ik hier geleerd heb. (foutje, Had Hermien gezet i.p.v. Hermie en die zingt volgens mij alle duifjes op de dam niet. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Oeps, ingelogd gebleven!Ga de hond uitlaten, en dan nog even Frost kijken...of slapen...wat het eerste komt!Slaap lekker, mooie dromen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Nee spud, go with the flow, dus aanpakken wat je aanpakken kunt.Wil je me niet meer Hermien noemen want dan krijg ik het gevoel dat ik morgen minimaal ...liter melk moet geven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Kan mezelf misschien beter the herminator noemen want dat was mijn bijnaam op het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hé Trees dacht dat dat bewust was. Sweet dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Haha, nee jij maakt vrienden zo lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 truste Trees:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Goeie avond allemaal,Ik heb het gevoel dat ik jullie vanavond toch echt wel erg verwaasloosd heb. Als een soort van wraak hebben jullie maar eventjes 24 pagina's gevuld, zodat het mij niet mogelijk is om eventjes bij te lezen. :lol; Voor de nieuwsgierigen: mijn vijfde dag is rookloos verlopen. En drankloos ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hermie `t gaat niet om bonjovi `t gaat om de zin;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Nou, dat viel dus samen Hermie. Had m'n foutje ook ontdekt en om meerdere foute in de toekomst te voorkomen.. Bertha geeft melk, Hermie niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hallo Trees en welterusten, Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Corinne :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ja Corinne lekker puh! Hebben we gewoon express gedaan. Nou zo te horen houdt je het beter vol dan ik. Toppie! Nog ergens hyaten gevonden die het dichtmetselen waard zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Way to go CPAS, vind ik echt heel knap van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Spud ik heb wel melk gegeven maar dat is alweer een tijdje geleden haha.AR wat dacht je van de zin 'because I'm hurting doesn't mean I'm hurt (Coldplay).. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: pippiWeten jullie wat ik altijd het spannendste aan inloggen vind? Of er pb'tjes zijn. Helaas weer niet. Pippi dat heb ik nou ook altijd en kijk nu echt om de zoveel minuten want eerder miste ik ze nog wel eens en gaf ik pas een paar uur later antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieAR wat dacht je van de zin 'because I'm hurting doesn't mean I'm hurt (Coldplay).. dat past niet voor To turn the stone en die blijft zéker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik log gewoon in omdat ik jullie graag zie. Ik dacht andersom ook maar nu voel ik mij diep gekwetst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ach Spud toch;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 ik pak even een nieuw buideltje Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudHeb ik eigenlijk een vraagje hè? Eigenlijk aan iedereen die hier op het forum zit met een partner aan zijn of haar zij. Hebben die partners er geen moeite mee dat je halve dagen op het forum zit? Mijn kinderen hebben er wel eens over geklaagd, maar dat was met de bedoeling dat ze aan mijn computer wilden zitten. Daar zitten ze nog altijd veel aan, vooral mijn zoon, maar dat is hem vergeven. Dat is voor zijn studie. Ik heb de enige goede versie van Excel erop staan en een goeie snelle printer.En ... mijn computer staat als ik thuis bent altijd aan en staat in de woonkamer. Dus effe wat printen, effe wat opzoeken. Ja, ja, daar zitten ze weer. Nu heb ik de oude laptop van manlief gekregen. Dus heb ik nu wel uitwijkmogelijkheden. En kan ik natuurlijk ook op de bank gaan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Pff dan maar op zijn Tukkers, wat dacht je van 'zie goat oe, oeoeh, oerent hard.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden