Spring naar bijdragen

zaterdag 7 maart

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Hermie

Ik iig wel spud. Maar ik heb hem teruggepak, we delen de auto nog en hij betaalt de verzekering dus de auto staat op zijn naam alhoewel ik hem betaald heb. Ben de afgelopen weken een aantal keren bewust te hard langs de flitspalen gereden, de rekening ziet hij binnenkort wel haha... sweet revenge.. wie te hard gerden ´moi´ ik weet nergens van.

Da's een goeie. :D Kun je niet de kosten van de auto eruit rijden? ;) Oeps, yeps ik heb een ziekelijk brein. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, jaja ik wil ook stoppen met roken en iedere keer zeg ik tegen mezelf maandag en dan weer woensdag, hoe krijg ik toch diezelfde kick als stoppen met drank? en als ik een sinaasappel heb gegeten was ik snel mijn handen en draai een shaggie;)

misschien hetzelfde als An, en wat ik altijd zeg over drank, niet de eerste nemen:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, ik denk dat we langs elkaar heen praten!
Ik schreef dat ananas de darmen schoonveegt!
En pal daarna bedacht ik me dat ik vanmiddag een ananas had gekocht, en toen zag ik in mijn verbeelding die ananas met een bezempje door mijn darmen vegen...

Mensen, ik ga E.R. kijken!
Kom misschien straks nog even kijken, en anders: slaap lekker! :lips::lips::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin te merken dat roken samenhangt met routine, Albert. 's ochtends en overdag heb ik me een andere routine aangeleerd, en taal ik echt niet naar die peuk. 's avonds is anders, dan lijkt het of de beer los mag best vreemd want ga ik op een ander dan is de trek ook over. :D Voor mij dus echt een kwestie van m'n peukjes in de avond afbouwen. ;)

Hé Hermie, ik eet al sinds mijn ex en da's 2006 kiwi's. Was ik dus onbewust heel gezond bezig. :D En je hebt gelijk, niks moet alles mag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK spud kiwi's zijn echt heel erg goed voor je, dus volhouden. Heb mijn fruitgekte gelukkig ook kunnen overbrengen op mij dochter wan zij neemt iedere dag voor de kleine pauze fruit mee, zevraagt er zelfs om in tegenstelling tot klasgenootjes die allemaal koekjes bij zich hebben. Eigenzinnige moeder, eigenzinnig kind haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihihi, nu snap ik je andere kijk op de ananas Trees. :D Kan me heel goed voorstellen dat je dan een andere kijk krijgt. Thanks voor het delen. ;)

Albert, gewoon beslissen dat je het nooit meer doet. ;) Hihihi, voor mij is dat makkelijker gedaan dan gezegd. Maaruh, je moet echt de tijd nemen om afscheid van die gewoonte nemen en die tip neem ik wel zereneus. ;) Dus 1 april ga ik weer voor. :D Vond het wel een leuke, omdat niemand in mijn omgeving werkelijk geloofd dat ik de peuk los kan laten. Zou dus een zeer leuke grap zijn als het me dit keer wel lukte. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Spud

Tip: Zonnebloempitten.
;)

ja die ken ik in een zakje van AH ik zeg tegen Will moet je die pellen? ja zegt ze en ik dacht dus van niet dus gevolg m`n bek vol met pellen. en ik ga die kleine dingen dus niet pellen.

waarom eigenlijk zonnebloempitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie, klopt maar intussen weet ik ook dat wanneer er eentje van het packt weer begint het moeilijker vol te houden is om voor jezelf te stoppen. Niet dat ik wil zeggen dat ik geen vertrouwen in jullie heb maar ik heb geen vertrouwen in mezelf. Nog niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...