Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Trees, ben en blijf zeer benieuwd wat jou kijk heeft doen veranderen t.o.v. madam of meneer met heel a's in de naam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: HermieIk iig wel spud. Maar ik heb hem teruggepak, we delen de auto nog en hij betaalt de verzekering dus de auto staat op zijn naam alhoewel ik hem betaald heb. Ben de afgelopen weken een aantal keren bewust te hard langs de flitspalen gereden, de rekening ziet hij binnenkort wel haha... sweet revenge.. wie te hard gerden ´moi´ ik weet nergens van. Da's een goeie. Kun je niet de kosten van de auto eruit rijden? Oeps, yeps ik heb een ziekelijk brein. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Spud, jaja ik wil ook stoppen met roken en iedere keer zeg ik tegen mezelf maandag en dan weer woensdag, hoe krijg ik toch diezelfde kick als stoppen met drank? en als ik een sinaasappel heb gegeten was ik snel mijn handen en draai een shaggie;)misschien hetzelfde als An, en wat ik altijd zeg over drank, niet de eerste nemen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Was een tip van een vriend hoor want zo gemeen ben ik eigenlijk niet.. waar heb je anders vrienden voor toch haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 AlbertRemmo we stoppen maandag met roken ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Spud, ik denk dat we langs elkaar heen praten!Ik schreef dat ananas de darmen schoonveegt!En pal daarna bedacht ik me dat ik vanmiddag een ananas had gekocht, en toen zag ik in mijn verbeelding die ananas met een bezempje door mijn darmen vegen...Mensen, ik ga E.R. kijken!Kom misschien straks nog even kijken, en anders: slaap lekker! :lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ik begin te merken dat roken samenhangt met routine, Albert. 's ochtends en overdag heb ik me een andere routine aangeleerd, en taal ik echt niet naar die peuk. 's avonds is anders, dan lijkt het of de beer los mag best vreemd want ga ik op een ander dan is de trek ook over. Voor mij dus echt een kwestie van m'n peukjes in de avond afbouwen. Hé Hermie, ik eet al sinds mijn ex en da's 2006 kiwi's. Was ik dus onbewust heel gezond bezig. En je hebt gelijk, niks moet alles mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hermie rook jij ook? en hoeveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Oh jongens, ik hoop dat ik morgen wat meer kan doen dan vandaag!!Er ligt hier nog een stapel was, en de halve afwas en ik moet nog aangifte doen!!Vandaag was ik erg moe en grieperig, maar ik hoop dat het ff een dagje was, dat ik er snel overheen ben, ook omdat ik niet meer drink! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 OK spud kiwi's zijn echt heel erg goed voor je, dus volhouden. Heb mijn fruitgekte gelukkig ook kunnen overbrengen op mij dochter wan zij neemt iedere dag voor de kleine pauze fruit mee, zevraagt er zelfs om in tegenstelling tot klasgenootjes die allemaal koekjes bij zich hebben. Eigenzinnige moeder, eigenzinnig kind haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 ik ga maar even kijken of ik nu nog wat was kan vouwen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hoi Fish, kop op hoor, mindere dagen heb je ook als je niet drinkt, misschien bijtijds naar bed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Ja helaas rook ik ook AlbertRemmo en veel te veel, ca. 1,5 pakje shag in de week. Valt mee zul je denken maar ik heb astmatische bronchitus dus.. stoppen we? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hihihi, nu snap ik je andere kijk op de ananas Trees. Kan me heel goed voorstellen dat je dan een andere kijk krijgt. Thanks voor het delen. Albert, gewoon beslissen dat je het nooit meer doet. Hihihi, voor mij is dat makkelijker gedaan dan gezegd. Maaruh, je moet echt de tijd nemen om afscheid van die gewoonte nemen en die tip neem ik wel zereneus. Dus 1 april ga ik weer voor. Vond het wel een leuke, omdat niemand in mijn omgeving werkelijk geloofd dat ik de peuk los kan laten. Zou dus een zeer leuke grap zijn als het me dit keer wel lukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hey fish, mag ik je zo noemen?, ik heb ook van die dagen hoor dan komt er helemaal niets uit mijn handen. Maar dan ineens krijg ik de spirit en dan is het ook met een paar uurtjes weg dus waar maak ik me eigenlijk druk om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hermie ik ga met je mee, ik rookte 60 sigaretten per dag en nu een pakje shag per dag.Zondag avond alles weggooien dan maar:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Yep deal!.. enne spud doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Eigenzinnige dochters zijn leuk, Hermie. Maar volgens mij soms niet zo voor hun moeders. Ben er maar trots op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Nope, ik wens jullie zeer veel sterkte. Maar deze moet ik echt op eigen kracht doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Tip: Zonnebloempitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Spud??? Samen staan we sterk, niet geschoten altijd mis. Hey AR (is korter) , we gaan er echt voor hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 quote: Originally posted by: SpudTip: Zonnebloempitten. ja die ken ik in een zakje van AH ik zeg tegen Will moet je die pellen? ja zegt ze en ik dacht dus van niet dus gevolg m`n bek vol met pellen. en ik ga die kleine dingen dus niet pellen.waarom eigenlijk zonnebloempitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hermie, klopt maar intussen weet ik ook dat wanneer er eentje van het packt weer begint het moeilijker vol te houden is om voor jezelf te stoppen. Niet dat ik wil zeggen dat ik geen vertrouwen in jullie heb maar ik heb geen vertrouwen in mezelf. Nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Albert, da's een routine die je je aanleerd. Dat pellen En nee, ziet er niet charmant uit, maar doet roken dat wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2009 Hermie, AR is ook goed hoor of Albert maakt niet uit, ik had bijna gereageerd op een berichtje van iemand die schreef hé albertje, maar dat was voor Albertina:Den ja we gaan er ècht voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden