Spring naar bijdragen

Zondag 8 maart 2009


An

Aanbevolen berichten

Kaia, jij bent alweer lekker wakker zo te lezen. Je gaat goed he.

Goedemorgen al te zaam.

Water, een weekje ff wat minder hard lopen doet bij mij soms wonderen. Misschien idd last van voorjaarsmoeheid, zoals Rudy al opperde. Ik wens je sterkte. En raad geven is uit den boze:) maar iets minder streng voor jezelf zijn? Zelfs jij bent wel es moe. En kijk es naar al die veranderingen die je al teweeg hebt gebracht. Je drinkt niet meer, een prestatie van formaat. Maar het kost ook energie, soms lichamelijk, soms geestelijk om al die veranderingen een plek te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mn ei(weerstation) staat weer es op regen. Geeft nix, ik ga straks binnen sporten. Mijn energie keert weer wat terug. Het blijft zaak het goed te doseren. Daarna nar de verjaardag van mn neef(je), hij is 18 geworden vandaag. Tja, kleine kinderen worden groot.

Ik heb afgelopen week beslissingen genomen omtrent de verdeling van de erfenis en dat voelt goed. Het viel me eerst zwaar mar heb de tijd genomen om alles goed af te wegen. Vroeger zou ik bambam een beslissing hebben genomen. Dit is nieuw voor me; nadenken, de voors en tegens op een rij zetten. Ik voel me opgelucht en dat vind ik fijn. Tevens al veel geregeld met de nodige instanties en dat geeft rust. Vorig jaar zou ik dat soort dingen eindeloos voor me uit hebben geschoven maar dit voelt een stuk beter. Er keert weer wat rust terug. Tijd voor rouw en missen. Ik mis mn ex. Het is zo raar dat iemand er echt niet meer is. Ze is zo'n groot stuk van en in mn leven geweest. Soms overvalt het me en komen de tranen. Dat mag, is goed. Het blijft zo verdrietig. Haar niet meer even kunnen bellen als de honden iets grappigs doen, niet meer even kletsen......Het zal een plek in mn leven krijgen, dat is al aan de gang. Woensdag fietste ik naar de training en het overviel me zo, ik moets zo huilen. Ff gekletst tijdens het warmlopen met een vriendin en daarna nog weer veel plezier gehad. Zo gaat dat dan.

Ik ben zo blij dat ik nuchter ben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Even binnen vallen.

Het heeft hier al flink geregend, tot een minuut of 5 geleden een strakblauwe zonnige lucht en nu is het weer bewolkt.
Het weer is dus in onbalans.

Vandaag is 't Internationale Vrouwendag en ja, ik zit niet voor niks bij een emancipatorische stichting voor het zingen. Vanmiddag dus optreden met het BALANSkoor.

Emancipatie is fantastisch en positieve discriminatie is een tijdje echt nodig geweest, maar ene minister in Den Haag schiet toch wel het doel voorbij om een blanke man als korpschef te weigeren terwijl er niet eens andere geschikte kandidaten van allochtone afkomst dan wel van vrouwelijk geslacht zijn. Hallo, dat gaat mij veel en veel te ver. Moet die man nu eerst een genderoperatie ondergaan en lang onder de zonnebank gaan liggen voor hij goedgekeurd wordt? Ik dacht altijd dat 'bij gelijke geschiktheid een allochtone of vrouwelijke kandidaat de voorkeur geniet'.
Op deze manier wordt positieve discrimatie wel heel negatief naar een andere groep.
Maar ik laat nu eerst mijn discriminatoire gevoelens (ja, ja, die heb ik ook) op wasgoed los. Hierbij is integratie en samensmelting van kleuren ongewenst.

Mijn 6de dag niet roken is al bijna halverwege. Vandaag hou ik het alcohol- en rookvrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haa, blij dat ik gelopen heb, hoofdpijn is weg, het zonnetje schijnt steeds meer, lucht is aardig blauw, sorry... het westen misschien weer? nu nog die schapenwolkjes wegkijken
stom excuus om niet meer te lopen omdat ik in 2 weken weer 3 kilo aangekomen ben en dus als een olifant zou stampen en nagekeken zou worden en niet vooruit zou komen en de grond zou doen trillen
het viel dus best wel mee en het lopen ging eigenlijk beter dan de laatste keer voordat die 3 kilo er aan zat ;)

the mind plays dirty tricks!

Water, neem jij maar even een baaldag, het moet ook heel erg lente gaan worden. Mocht de zon bij jou nog gaan schijnen hap er dan even flink in, het doet wonderen, lekker even in de tuin werken of zitten, of zoals ik het doe maar ik ben verwend, achter mijn computer in het zonnetje bij de openslaande deuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: tapas
Haa, blij dat ik gelopen heb, hoofdpijn is weg, het zonnetje schijnt steeds meer, lucht is aardig blauw, sorry... het westen misschien weer? nu nog die schapenwolkjes wegkijken

stom excuus om niet meer te lopen omdat ik in 2 weken weer 3 kilo aangekomen ben en dus als een olifant zou stampen en nagekeken zou worden en niet vooruit zou komen en de grond zou doen trillen

het viel dus best wel mee en het lopen ging eigenlijk beter dan de laatste keer voordat die 3 kilo er aan zat ;)



the mind plays dirty tricks!

Dat wil niet zeggen toch dat je nu nog drie kilo aan gaat komen Tapas?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

alsjeblieft niet bambam, ik vind het verschrikkelijk! maar ik ga me er gewoon even niet meer druk om maken. het is zoals het is en het komt wel weer.
Voordeel van zometeen als ik ritalin ga uitproberen is dat de eetlust geremd wordt. Zou geen onprettige bijkomstigheid zijn ;)
en ik weet ook van mezelf als de dalende lijn er weer in zit dat ik het makkelijker oppak, ik zit nu gewoon in een lastige tijd van me rot voelen en eten en daar weer rot over voelen en weten dat ik het zelf doe en daar ook weer rot over voelen... en daar stop ik nu even mee!!! met dat rot voelen daarover dat ik me rot voel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezelf dingen ontzeggen die je lekker vindt kan ook nodig zijn om meer te genieten van andere dingen die je lekker vindt!

De mens zit toch vreemd in elkaar: we blijven ons maar focussen op die paar lekkere dingen die we onszelf 'moeten' ontzeggen... terwijl er een hele wereld vol andere lekkere dingen aan onze voeten ligt :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk Tapas, je hebt me aangestoken dankjewel, ik ga m'n lazy ass eens even in jouw hardloopvoetsporen schoppen, het zonnetje schijnt hier nu ook, mag ik straks na een half uurtje lekker languit mediteren op een bankje in het bos :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
kirky

quote:


Originally posted by:
CPAS


Maar ik laat nu eerst mijn discriminatoire gevoelens (ja, ja, die heb ik ook) op wasgoed los. Hierbij is integratie en samensmelting van kleuren ongewenst.


Mijn 6de dag niet roken is al bijna halverwege. Vandaag hou ik het alcohol- en rookvrij.





als je je wasgoed maar niet discrimineert , witte was eerst en dan pas de gekleurde .




Eerst gaat de sportkleding, dus de gekleurde was.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
CPAS

quote:


Originally posted by:
kirky


quote:


Originally posted by:
CPAS




Maar ik laat nu eerst mijn discriminatoire gevoelens (ja, ja, die heb ik ook) op wasgoed los. Hierbij is integratie en samensmelting van kleuren ongewenst.




Mijn 6de dag niet roken is al bijna halverwege. Vandaag hou ik het alcohol- en rookvrij.









als je je wasgoed maar niet discrimineert , witte was eerst en dan pas de gekleurde .







Eerst gaat de sportkleding, dus de gekleurde was.



Mogen die niet eerst op de rustbank? hee super Corinne dag 6 alweer :present: !!!!!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...