BamBam Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Way to go An!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Dank je Bambam: welterusten, gaaaaaaaaaaaaaaaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 An,Fantastisch gepresteerd! En idd flauwe kul dat je je vet en rond gaat eten of dik wordt door het stoppen met roken. Ik kom ook geen gram aan. Bovendien als je normaal blijft eten, kom je hooguit tot 3 kg aan en dat schijnt ook nog eens normaal te zijn. Het roken is een gevaarlijke gewichtsverlager.BB en Anna,Dat was lang geleden. Jullie gaan nog steeds als een trein en ik ben trots op jullie en hoop dat jullie dat ook zelf ziijn.Hoezee, ik ga naar bed. Dag 8 van niet roken is ook weer voorbij. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen. En ook weer heel druk.Toedels en slaapze zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Zo, weer een vruchtbare dag gehad. Zonder drank houd je het toch een heel stuk langer uit, veel gedaan, met rustmomenten, maar zonder moeite verder.Nog even mn hondje blij maken met een p*s en peop rondje, en kijken of ze nog wat wil twisten voor een stukje kaas, we zijn weer begonnen met doggydance !Op straat is dat goed oefenen, kan ze goed naast me lopen en lopend de oefeningen doen. Thuis is het stilstaan want geen ruimte. Misschien tot zo nog even dahaaaaaag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 wijs bericht Winchem,Onderzoek op zich kan al een prettig gevoel geven.Ga zo door. groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden