tapas Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 en hier zie je dus mijn e-nor-me balcon, nee, groot is het niet, maar dit is wel mijn favoriete hoekje in huis, computer bij de hand (wat issie mooi he) en de zon bij de hand, wat wil je nog meer. Tapas en ik zijn hier vaak te vinden, hij in de zon en ik in de kou achter mijn beeldscherm.De schilders hadden geregeld met de steigerbouwers dat mijn deuren nog open konden, heb ze er enorm voor bedankt! het was al die koffie waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 quote: Originally posted by: tapasIk heb alvast eten gemaakt, een marokkaanse runderstoofschotel (tajine), Lijkt me heerlijkmijn ouders nemen 'drank' mee (en weer mee terug) ze weten er van?voor iemand die niks aan zijn verjaardag wil doen doe ik dus toch weer meer dan ik in gedachten had druk druk druk hè Tapas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 gaaf hoor Tapas,en ik wilde al schrijven "en wie heeft er het beste plekje?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Wing,Ik heb je gisterenavond niet gelezen,dus weet niet waar die tik op slaat.Jammer, dat je het even niet kunt vinden met het forum.Desondanks wens ik je toch veel kracht en moed morgen.Ik vind je dapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Wing, laat je daardoor niet van je apropos brengen!Succes voor morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Lieve mensen,Ik ga slapen, allemaal nog een fijne avond en welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 truste:lips: Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hallo Wing, Ik zit nog amper een week op dit forrum en lees ook niet alles.Wat er pseelt weet ik niet. Als ik 't goed heb begrepen heb je afgebouwd en wil je vanaf moregen droog staan.Heel veel succes (en vallen is niet zo erg, als je maar weer opstaat!). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Wing wat is dat nu! kop op joh!Ik wens je heel veel sterkte morgenavond.AR, ik ren me rot en vind er niks aan... verjaardagen doen me mezelf altijd zo eenzaam voelen. Alsof anderen altijd door hun 'gezin' en vrienden in de watten gelegd worden en ik niet.. klopt vast niet dat beeld maar het gevoel is altijd erg heftig. Ik voel me op die dag altijd erg alleen en de familie trekt nogal aan me op zo'n dag, want je hoort niet alleen te zijn dus MOET er toch iets.Als ik het vier en het huis vol zit, ben ik al bekaf van alle voorbereidingen en denk ik na een kwartier... mweeeh ik wil naar huis maar dat kan niet want ik ben thuis en er zijn allemaal mensen in mijn huis. Het liefst verstop ik me dan ergens en wacht tot iedereen weer weg is maarja dat kan niet he.... Nee lol heb ik er nooit in... dus ging ik maar drinken! matig hoor en als iedereen weg was dan moesten de flessen leeg en ik uitfreaken!.Goed idee Darjeeling, muntthee!! ga ik doen! door de stoofpot zit ook al een flinke hoop munt! heerlijk!!vanavond heb ik een klein beetje gezondigd, zit nu alweer ruim een maand op 1 oxazepam (in plaats van 2) voor het slapen gaan maar mocht er vanavond 2 omdat ik toch wel merkte dat de spanning heel hoog op liep, ben blij dat ik het gedaan heb want voel me nu wel relaxter en kan het beter overzien... en een nachtje lekker slapen doet de dag er morgen ook weer anders uit zien!okee, ik ga afnokken, nog net even een uurtje voor de broodnodige rust, reinheid en regelmaat! zie jullie morgen weer.WELTRUSTEN ALLEMAAL!!!maar mijn huis is redelijk netjes dus hoeft niet meer op het laatste nippertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hey Pip. Onderzoek ging goed, het gat in mijn trommelvlies doet ze voorlopig niets aan ook omdat ik een geschiedenis van buisjes heb, kan de boel een beetje doorluchten haha. Wel binnenkort nog een gehoortest.. nu maar hopen dat de radio niet te hard staat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 truste:lips: Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hermie opgelucht zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapas wat ligt er een lekker dier daar bij jou op de grond. Is het een kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Voor WingHet volgende gedicht is getiteld: "Autobiografie in vijf hoofdstukken" 1) Ik loop door een straat. er is een diep gat in het trottoir Ik val erin. Ik ben verloren...ik ben radeloos. Het is mijn schuld niet. Het duurt eeuwig om een uitweg te vinden. 2) Ik loop door dezelfde straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik doe alsof ik het niet zie. Ik val er weer in. Ik kan niet geloven dat ik op dezelfde plek ben. Maar het is mijn schuld niet. Het duurt nog lang voor ik eruit ben. 3) Ik loop door dezelfde straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik zie dat het er is. Ik val er weer in...het is een gewoonte. Mijn ogen zijn open. Ik weet waar ik ben. Het is mijn schuld. Ik kom er direct uit. 4) Ik loop door dezelfde straat. Er is een diep gat in het trottoir Ik loop er omheen. 5) Ik loop door een andere straat. Portia Nelson, geciteerd in Charle L. Whithfield, M.D., Healing the Child Within Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Wing Succes morgen, je kan het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Nee Mieke, dat is Tapas....vreemd hè, een hond met Adhd Grapje, Tapas is de hond van Tapas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 hahahahaha Pippi, af en toe ben je een mafketel. Wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 ff terug kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Dag Har fijn om te lezen dat je ook zo lekker crea bezig bent en dat de liefdes perikelen zo positief verlopen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tis een hondje geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Pip waarom half 1?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik heb nog nooit hiet slingers gemaakt, maar zal mijn best doen straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tsja Wing, ik vind het jammer dat je juist nu door een tik op je vingers afhaakt op het forum....zo omschrijf je het althans.Was die tik niet goed bedoeld? Kan ik me namelijk voorstellen dat Tactive vrij tactvol naar ons adb'ers is.Ik hoop dat je je bedenkt....juist nu komt het er op aan. Iig fijn dat je steun van de reacties van ons ondervindt...aan jou de keus wat het zwaarste weegt.Hoe dan ook, laat je wel je plan om te stoppen overeind? Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ja Pip dat was jammer maar Water zei al zoiets als hij opeens zoveel lawaai maakt dan is er meer mis dan een gaatje helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Volgens mij heeft Wing nu een mooie uitvlucht om niet te stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden