rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Nou ja Trees, deed je dat echt niet expres?Jij ook een goedeavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hier gaat-ie goed, AR. Vanavond wel een gremlin door de wc getrokken, is gelukkig weer verdwenen.Mán, wat kan zo'n beest tegen je praten, zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Néé, Rapilos, dat deed ik expres! Beetje melig geworden van Jan Smit denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ja mensen,Met mij alles goed.Niet gedronken, niet gerookt , wel teveel gegeten, tja, je moet iets doen he(slaat ook nergens op) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hoezo Trees,Ben je naar Jan Smit geweest, of heb je z,n muziek gedraaid.Gelukkig, dat je die gremlin wegespoeld hebt.Verzuipen dat kreng! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Still alive and sober :-)grtz and you ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Trees hoi, ik heb niet zo`n last van gremlins, in het begin wel, maar dan ook niet zo van neem maar neem maar. Ik heb altijd al zoiets gehad van ik hoef niet, maar met mijn andere verslaving kan ik jullie zo goed volgen met die gremlins, en ook wat ze doen en ik waardeer diegenen ten zeerste die ze weg kunnen meppen.Oh nu weet ik meteen waarom er iemand vroeg om een mattenklopper;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hoi Trees!Ik volg het hier nog wel regelmatig hoor, dus weet dat jij alweer enige weken droog staat en toch regelmatig ongewenst bezoek hebt van die gremlins.Hou vol hoor! Het wordt vanzelf minder naarmate je langer niet hebt gedronken!Alles goed met het kleinkind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Helemaal goed, Gem! Komt morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 quote: Originally posted by: TreesHier gaat-ie goed, AR. Vanavond wel een gremlin door de wc getrokken, is gelukkig weer verdwenen. Mán, wat kan zo'n beest tegen je praten, zeg! Hier zeurt ie nog een beetje maar z'n grote mond van vanmiddag is ie kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Gelukkig bijna geen last meer van gremlins.Hopen dat dat zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ik ben trouwens al weer een beetje opgelucht na mijn bezoek aan de KNO-arts. Hij zei dat mijn lymfklier wel te groot is, maar wel goed aanvoeld (na er lang en hard in te hebben geknepen, aauwwtss!!). Hij ziet dagelijks zulke lymfklieren zei hij. Voor de zekerheid, en om mij gerust te stellen zei hij, weer een echo en dan gelijk een punctie, zodat die cellen onderzocht kunnen worden. Gaat dus wel 2 weken overheen voor ik de uitslag daarvan heb.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunStill alive wannes! Wat brengt je terug? Buiten het feit dat ik blij ben je te zien? ik mis jullie, en jullie hebben me goed geholpen, maar blijven vechten is de boodschapthnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Wannes, blij dat alles goed met je is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Fish, echo en punctie al meteen gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Gelukkig Fisch,Een lymfeklier moet je toch goed in de gaten houden.Fijn dat hij je wat gerust heeft kunnen stellen,en met zo,n verder onderzoek sluit je zeker alle enge dingen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Hoy folks, Wannes is moe,trusten allgrtz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Fijn dat je terug bent dan Wannes, toch een teken dat jij iets niet wilt.Goed van je dat je weer online bent hier:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 truste Wannes:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 welterusten Wannes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Ha die Wannes, welkom weer en dag dan maar, oftewel, slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 quote: Originally posted by: AlbertRemmoFish, echo en punctie al meteen gehad? Nee, kan volgende week pas! En dan nog een week wachten op de uitslag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 WingHoi,Hoorde ik nou dat je morgen ging stoppen?Goed man,Hoe voel je je nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Zo, de zenuwen beginnen toe te slaan, stomme verjaardag.Er komen tussen de 6 en max 9 mensen morgenavond. Ik heb alvast eten gemaakt, een marokkaanse runderstoofschotel (tajine), hoef ik morgen na mijn werk alleen nog maar de couscous te makenmijn ouders nemen 'drank' mee (en weer mee terug) en mijn zus zorgt voor de taart. Moet alleen mijn huis nog opruimen en morgen taart halen voor mijn werk.voor iemand die niks aan zijn verjaardag wil doen doe ik dus toch weer meer dan ik in gedachten had maar dan ben ik ook meteen van alle verplichtingen af.dus nog even verder rennen en vliegen, keuken netjes maken en huiskamer opruimen.Kirky, zo groot is mijn balcon niet, daarom was ik ook bang dat de deuren niet meer open zouden kunnen, maar ze hebben de dwarsverbindingen van de steiger aan de andere kant gedaanik zal zo een foto neerzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2009 Tapas,Ondanks dat je niets aan je verjaardag wilt doen, wens ik je toch een super gezellige drankloze verjaardag.En alvast gefeliciteerd, dat kan ik morgen niet doen want ik moet tot s.avonds laat werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden