BamBam Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Snowy, alweer weg? Laat es van je horen meid. Ben benieuwd hoe het met je is.Ik durf te wedden dat Ziza op 1 oor ligt en het hardst snurkt van alle drie.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 maar dat zou dus betekenen dat het werkt.dan ga ik geen trial doen van 6 weken want ik weet niet wat ik slik en hoeveel mg het is en dat vind ik niet prettig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 pfft, ben er wel makkelijk in maar wil wel de controle houdenslik al 10 jaar AD, en voor het slapen gaan een seresta 10 mgals het helpt slik ik het, en als het niet helpt of als het me niet bevalt stop ik met medicatie.Pijnstillers neem ik alleen als het echt nodig isdus wat is makkelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 ik hoop dat ik met ritalin beter kan functioneren want dan kan ik de AD waarschijnlijk afbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 avond mensen , ik vertoef niet veel meer hier neen ook niet lezen , vanavond had ik mij ineens jeuk aan mijn linker oor en dacht ga adb eens lezen , kijken hoe de mensen het maken en owee mijn verbazing kom ik mijn naam tegen ............... missen jullie mij zo ik lees dat er sommige denken mij hier weg gejaagdt te hebben , niets is minder waar ik voel mij niet weg gejaagd door adb,ers wel heb ik veel pijn gehad ivm ban,s op periodes dat ik het geestelijk heel moeilijk had maar nogmaals het heeft niets met de schrijvers/schrijfsters hier te maken ik ben terug aan het werk en deze keer nog verder weg van huis , vorige vrijdag 1 1/4 uur om op mijn werk te geraken idem terug naar huis , was ook een werkdag van meer als 6 uren en ik ben dus dagelijks stik kapot , maar het beleg vliegt ook niet in belgie voor niets op de stutte , dus moet er gewerkt worden ........... wat ik eigenlijk graag doe nogmaals zoals ik schrijf ik zit nog maar weinig te mailen ..................heb vele andere zaken aan mijn hoofd , dingen en zaken een plaats geven wat niet altijd even makkelijk is maar momenteel lukt dat op mijn eentje heel goed en meer moet dat niet zijn voor mij , teveel werk voor mijn eigen poortje om mij bezig te houden met andermans poortje dus ook aan de mensen welke ik vroeger al eens prive mailde het ligt niet aan jullie maar 100 % aan mijn eigen ikke wens jullie een fijne avond toe en tot .......................... ik weer eens jeuk heb aan mijn linker oor ........... of is het de rechter oor groetjes en knuffel aan iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Blacky, fijn om je weer te lezen!nog fijner dat het lukt om zaken een plek te geven, want er is wel enorm veel gebeurd de afgelopen maandenga zo door een knuffel terug!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 ik had ook geen antwoord gekregen of je het wilde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 foto is van toen ik 20 was hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 hoi Pippi,Wat jammer, zo saai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 ] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Pip, jammer dat je in de zaal zat anders had je vast naar een andere zender gekeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 onschadelijk virus Pip, en heel gemakkelijk de deur weer uit te krijgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 truste Spud:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2009 Ik ga ook slapen,truste Pino, Fish, Spud, Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Dag mensen,even snel hallo zeggen. Ben nu 6 weken alcoholvrij. Het wordt er niet leuker op vind ik, maar ik ga wel door. Geen demper voor wat er is, erg vervelend vind ik dat. Aan de drank zijn vond ik niks, maar zonder drank vind ik er ook niks aan. Ik heb veel trekmomenten waar ik niet aan toegeef. Geen momenten die me overvallen, het is er meer de hele tijd zeg maar. Tja, als je niet drinkt, wil dat nog niet zeggen dat je van de drank af bent... En ik moet wat met mn leven, hetgeen ik echt een forse klus vind. Ik ben al erg lang aan de slag met mezelf en het schiet maar bar weinig op zo. Ik baal echt on-tie-ge-lijk. Keep it dry people,Joy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Hey Wing! Hoe het gaat? Zie boven. Fijn dat jij zo genoten hebt vandaag op je -als ik goed tel- derde nuchtere dag.groet van Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Tja, Wing, de demper is buiten gebruik en wat er was staart me nog steeds in het gezicht: ikzelf, mijn leven. Ik vond mijn leven niet fijn en dat vind ik nog steeds niet. Ik zie weinig licht, doe het op geloof en dat vind ik zwaar ja. Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Ben trouwens ontzettend moe, inslapen gaat al weken moeizaam. Ik zie er niet uit, wallen enzo. Verdraag ik slecht. Dus ik ga me zo maar klaar maken voor bed. Bedankt voor het 'luisteren' he. Truste Wing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Ben dr ook nog, hoi pipeloi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Wacht maar tot het écht lente wordt, Joy, en je kan genieten van de zon zonder pijn in je kop te krijgen omdat je de vorige avond gedronken hebt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Ik ga ook afsluiten, slaap zacht, en Joy ik hoop dat je snel weer een beetje blij wordt xxxxxbye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 Ja fijn he, was echt goed gister, vanmiddag trouwens ook. En ik ben blij dat ik de trekattack vóór was, dan is het nog te handelen.....Nu ben ik weg hoor, mn oogjes vallen dicht, dag dag en knuffel.Morgen weer een zonnige dag ? Heb zin om lekker veel buiten te zijn. Gewoon op een bankje in de zon is al goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 15 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2009 kom ik ook nog even piepen, niks op 1 oor dus Pip... grmpfffffff was het maar waarlag in een halve paniekaanval te hyperventileren in mijn beddus er toch maar uit en een extra seresta en een peukie en een maagtabletgaat lekker zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden