Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2009


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Brigitte Kaandorp, ozo leuk, ik kan er dus ook niet tegen.
Ik heb 1 voorstelling gezien en ben toen na de pauze weggegaan, ik was bang dat ik haar van het podium af zou meppen en al die lachende mensen om me heen ook door elkaar zou schudden. Werd doodmoe van dat '' ja dat is toch zo enne, want ja toch enne ja ja ja.. dan denk ik, mens kom eens to the point
Had ik trouwens ook bij Jochem Meijer ;) poehee wat een druktemaker... kwam stuiterend thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaaaaa, ik vind dit ook niet okee hoor Wing, in paniek naar mijn plafond staren en die storm in mijn lijf is niet okee
maandag hang ik gelijk aan de telefoon want op deze manier gaat het de verkeerde kant op en dat is niet de bedoeling

het is verraderlijk, vanmorgen voelde ik me zo okee, rust in de tent, dus toen ik op de msn een vriendin trof dacht ik, mooi, zoals ik me nu voel vind ik het leuk als ze langs komt dus laat maar komen.
maar dat pakte anders uit... dat was dus weer even een zevenmijlslaarzen actie. Het is fijn dat die ritalin rust brengt maar het is niet fijn dat als het uitgewerkt is de onrust 2x zo hard terugkomt.
en zo werd het helemaal geen rustige avond maar een overleefactie van mijn kant. En dan zonder echt goeie voorlichting medicatie slikken is dan niet okee. Dat hoort opgebouwd te worden en niet als proef zo in het diepe gegooid worden.

maar mijn maag reageert alweer rustiger, het boeren is opgehouden en ik kan nu ook weer redelijk normaal ademhalen (zat dus aardig lucht te happen) dus ik ga het zo maar weer proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...