Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 maart 2009


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal!

De zon schijnt, het wordt een mooie dag :rose:

Ik heb vandaag uitgeroepen tot nationale exen dag. ga straks met ex 1 wandelen en vanmiddag komt ex 2 een "biertje" drinken (één van de redenen dat hij mijn ex is overigens) Raar genoeg heb ik bier gehaald voor hem maar weet ik zo zeker dat ik de eerste laat staan! En ik weet ook zeker dat ik weer ga vertellen dat hij niet goed bezig is ;)

Geniet allemaal van deze (voor de meesten) vrije dag en misschen nog tot later op de dag!

Mari

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen AR en Pippi,

Houd me even buiten de discussie tussen jullie maar geloof dat ie al weer opgelost is. Als alles zo makkelijk was...

Ja AR, ik zei het gisteren al.... Een nieuwe verslaving is daar en inderdaad een korte nacht, maar ben veel uitgeruster dan na de lange, met alcohol doordrenkte nachten, dus fris en fruitig vanmorgen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mari01




Ja AR, ik zei het gisteren al.... Een nieuwe verslaving is daar en inderdaad een korte nacht, maar ben veel uitgeruster dan na de lange, met alcohol doordrenkte nachten, dus fris en fruitig vanmorgen
;)



En dat heb ik nou ook Mari, ook al slaap ik tegenwoordig maar 6 of 5 uur `s nachts, dan nog ben ik fitter dan met een kater, ik ben al blij dat ik slaap want toen ik net gestopt was met drinken sliep ik `s nachts niet.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dag, voor mij niet echt een vrije dag want moet veel studeren.
Zag gisteren in de tuin, in een bloempot die aan een muurtje hangt, een mezenpaartje af en aan vliegen. Zouden ze een nestje gaan bouwen? Leuk om dat rustig aan te kijken. Ze hebben het zo druk! Beetje ontroerend.
Verder drink ik vandaag niet, maar dat is oud nieuws. Tenminste, dat zou oud nieuws moeten zijn, maar het feit dat het voor mij nog nieuws blijft, houdt me wel alert.
Wordt een mooie dag vandaag, geniet ervan en steek je hoofd buiten de deur als je even de kans hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent een lieverd AR, ga je vandaag weer in het restaurant werken? Heb even gemist hoe het met het niet roken gaat.
Nee buiten studeren vind ik nogal koud, het is nog steeds weer om een beetje door te stappen.
Maar dingen combineren is een nieuwe kunst!

Wat ik erg leuk vond aan jouw redernen van stoppen met roken, was die gele vingers die je elke dag met chloor afborstelde. Dat herkende ik van de laatste tijd dat ik rookte. En was ook 1 van de redenen om te zeggen: dat niet, te vies, te stinkend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het ook nog niet denderend met het niet roken, het steekt wel aan als je leest hoe goed An en Corinne bezig zijn. Ik ben nu voor het eerst over stoppen aan het nadenken in meer dan 30 jaar roken, dus dat is al een hele stap, nooit eerder de behoefte gehad om er zelfs maar over na te denken.... maar op dit moment zou het niet handig zijn. Eerst ik wat meer in balans, lekker geslapen, pil genomen en weer terug in bed gedoken en heerlijk liggen lezen en nu zit ik in sportkleren klaar om zo met de hond te gaan joggen. Ik ga er een heeeeeeeel rustig weekend van maken.

Hoe is het met de zon in andere delen van het land? hier is ie nogal waterig! en toch nog wel koud. Hoop dat de zon nog wat aan kracht gaat winnen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ik was ineens weg hier. Nee niet de tuin in vandaag.
Vanmorgen is mijn allerliefste schat weer veilig aangekomen en ga ik zo langs!!
Mijn hart sprong op van vreugde!! Dus alles aan de kant.

Jij hebt wel een apart uitstapje vanmiddag, veel plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohww...... zou het toch haast vergeten... allemaal de groeten van HOUTJE !!

Ze kan niet op ADB komen.
En ze mist ons zo vreselijk.
Ja vooral mij natuurlijk ;)

Ze kan wel lezen, maar niet reageren :D

Dus Houtje als je dit leest:

RECEPT
LEG ONMIDDELIJK JE STRIJKIJZER weg.
Pak een kop koffie en ga lekker in de PRIVE lezen.
Ga een uurtje slapen.
Sta je op maak je een lekker maaltje of je stuurt je kids naar de fritestent.
Vanavond filmpje kijken en dan hop op tijd naar bed.

Nou je voelt je morgenvroeg reusachtig!!

Herhaal dit recept om de dag.

Houtje

:heart:

Misschien heeft iemand een idee hoe ze hier weer kan inloggen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...